Zaradi na jeftinoj kavi

Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.

Zdrava hrana, dobra investicija

Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.

Brand koji osvaja

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.

Franšize iz Amerike za cijeli svijet

Magazin Entrepreneur objavio je ovogodišnju listu 200 najuspješnijih američkih franšiza koje aktivno traže primatelje franšize na stranim tržištima.

Uz DepilConcept do vlastitog biznisa

Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.

Pun potencijal nakon pandemije

Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?

Moja lutka Pepetuška

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.

Inovacije održavaju poslovanje

Franšiza koja stalno inovira programe, ima dobru organizaciju i podršku, omogućuje primateljima i da zarade i da uživaju u svom poslu. Tako o franšizi „Malac genijalac“ govore Nataša Tomašević i Živojin Stanković, franšizni partneri iz Čačka i Leskovca.

Umrežavanje Evrope

Poljska škola programiranja za odrasle Coders Lab otvorena je u dvije nove zemlje EU-a, a na snazi su i nove pogodnosti za potencijalne partnere iz regije.

Prava je sreća usrećiti druge

Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta „Savršeno iznenađenje“

Započeti posao bez straha

Kao primatelj franšize, Matej Varga pet je godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vrijeme, bio je i razvojni agent ovog branda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Što su dobre strane višestrukog franšizinga te zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog branda“?

Šalovi „nove generacije“

Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.

Praonica rublja kao siguran biznis

LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.

Tržište diktira poslovne modele

Zašto su počeli davati pojedinačnu franšizu za brand Tudors, koje poslovne modele nude te kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN

Starbucks otvoren u Beogradu

Jedan od svjetski najpopularnijih lanaca kafeterija Strabucks dobio je i prvi kafe u Srbiji.

Franšiza za restoran zdrave hrane

Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.

Kad se spoji ugodno i korisno

Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primatelj Husse franšize u prelomnom trenutku života. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da „poduzetnik uvijek mora težiti boljem“.

Dobrobit od učenja i brzog čitanja

Jelena Spasić odabrala je franšizu „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ jer voli rad s djecom. Smatra da je riječ o lepom, obiteljskom poslu iz područja edukacije od kojeg koristi imaju i vlasnik i šira zajednica.

Dva dobra u jednom programu

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavila je svoj novi obrazovni program. Osim polaznika, koristi od ove novine trebali bi osjetiti i sami primatelji franšize.

Čarapa biznis čuva

Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.

Prilagodi se situaciji

– Situacija s pandemijom pokazala je da je IT industrija otporna na krizu, ali nas je i naučila da je budućnost u onlinu – kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer škola programiranja Coders Lab

Lako do restorana

Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.

Kroz igru do znanja

Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.

Obrazovanje za generacije koje dolaze

Međunarodni franšizni koncept Young Engineers nudi izvanškolske aktivnosti za djecu na području znanosti i inženjerskih vještina. Tko bi bio idealan partner za ovu franšizu i kako otvoriti školu u Bosni i Hercegovini?

Jeans i franšiza

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.

Ljepota i fitness pred izazovima epidemije

Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?

Unija za sve

Kako su proširili poslovanje na čitavu regiju, zašto su ušli u franšizing i što sada mogu ponuditi primateljima franšize, reći će nam Miran Pikovnik iz računovodstvene kuće Unija.

Kanadsko obrazovanje i na Balkanu

„Podrška koju dobivamo, i na koju ćemo uvijek moći računati, ključna je u franšiznoj saradnji i objašnjava svjetski uspjeh Maple Beara“, navodi Ljiljana Nikolova zašto se odlučila za franšizu ovog obrazovnog sistema

Pizzerije za poduzetne

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

U susret sajmovima franšiza

Dva najveća međunarodna sajma franšiza u Europi potvrdila su „povratak u igru“ i objavila datume održavanja za ovu godinu.