CHIPAS stiže u Visoko

Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.

Kad se spoji ugodno i korisno

Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primatelj Husse franšize u prelomnom trenutku života. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da „poduzetnik uvijek mora težiti boljem“.

Dominacija velikih sustava

Ovogodišnja lista portala FranchiseDirect potvrdila je da su i tijekom pandemije američke franšize ostale najuspješnije i najzastupljenije u svijetu. Među njima, najviše je sustava iz područja gastronomije.

Vuna kao vrijedan resurs

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.

Brand koji osvaja

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.

Dobra investicija u budućnost

Škola programiranja iz Poljske Coding Giants će krajem februara dobiti franšizu u Hrvatskoj. Kako je pronašla svoj put do Coding Giants-a i šta ju je posebno privuklo ovom konceptu, otkriva Branka Bebić, vlasnica licence za tržište Hrvatske.

Kako napraviti kvalitetan ugovor o franšizingu?

Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.

Online nastava „položila ispit“

Coding Giants, poljski franšizni lanac škola programiranja, namjerava otvoriti škole i u zemljama ove regije. Što su „naučili“ iz pandemije koronavirusa te kako to može biti prednost u razdoblju koje slijedi?

Inovacije održavaju poslovanje

Franšiza koja stalno inovira programe, ima dobru organizaciju i podršku, omogućuje primateljima i da zarade i da uživaju u svom poslu. Tako o franšizi „Malac genijalac“ govore Nataša Tomašević i Živojin Stanković, franšizni partneri iz Čačka i Leskovca.

Bez zastoja za sektor edukacije

Franšize iz oblasti edukacije djece nastavile su širiti svoje mreže i tokom pandemije. Nekoliko sistema je potpisalo franšizne ugovore i započelo poslovanje i u zemljama ove regije.

Uz DepilConcept do vlastitog biznisa

Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.

Škola programiranja za novi početak

Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.

Preko franšize u svijet gaminga

Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.

Dobar odabir posla vodi do uspjeha

Sve veća ponuda franšiza u regiji potaknula je mnoge koji nisu imali poduzetničkog iskustva osmjeliti se te okušati u vlastitom biznisu. Primatelji franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ govore o svojim iskustvima.

Promjene ne utječu na razvoj

Kako se način rada prilagođavao uvjetima pandemije te na kakvu su podršku mogli računati brojni primatelji franšize, odgovara Radosław Kulesza, suosnivač škole programiranja za djecu Coding Giants

Moja lutka Pepetuška

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.

Pizzerije za poduzetne

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

Izvući najbolje iz izazova

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu se ogleda snaga franšiznog sistema McDonald's-a, otkriva Radim Foltyn, direktor franšiznog razvoja u kompaniji McDonald's Češka

Tržište franšiza u Srbiji raste

U Srbiji je na kraju 2020. godine aktivno poslovalo ukupno 255 franšiznih sistema, pokazuje analiza tržišta grupacije PROFIT system.

Licenca za „dobru hranu“

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i poslastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regionu, ali i zemljama EU. U svojoj mreži imaju već dve franšizne jedinice.

U svim glavnim gradovima Europe

Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák

Obuka, put do uspjeha

Obuka primatelja franšize i kvalitetan prijenos znanja jesu „alfa i omega“ dobro ustrojenog franšiznog sustava. I ne samo na početku, već za sve vrijeme trajanja franšizne suradnje.

Još uvijek na uzlaznoj putanji

Unatoč pandemiji, zatvaranju i ekonomskom usporavanju, mnogi su franšizni sustvavi nastavili rasti tijekom 2020, pokazuje ovogodišnja analiza liste 500 najuspješnijih američkih franšiza časopisa Entrepreneur.

Šalovi „nove generacije“

Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.

Sport i biznis

Malo je tvrtki koje su specijalizirane za izgradnju i rekonstrukciju sportskih terena, a još je manje onih koje uz to daju franšizu. Tvrtka Inteko, osim što je jedna od najuglednijih na ovom polju, planira razviti mrežu franšiznih partnera i tako odgovoriti na sve veću potražnju za sportskim podlogama.

Dobrobit od učenja i brzog čitanja

Jelena Spasić odabrala je franšizu „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ jer voli rad s djecom. Smatra da je riječ o lepom, obiteljskom poslu iz područja edukacije od kojeg koristi imaju i vlasnik i šira zajednica.

Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

Franšiza za poklonike dobrog stila

Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.

Izazov na novim tržištima

Po čemu se izdvajaju od konkurenata, kakve partnere traže za razvoj posla, te kako su riješili problem financiranja svojih projekta, govori Boštjan Bedene iz SES Lightinga.

Profesionalna usluga na mreži

Online platforma Qjob pomaže u povezivanju raznih tvrtki i pružatelja usluga s potencijalnim klijentima. Tvrtka namjerava razviti posao i u Hrvatskoj. Tko može dobiti licencu?