Naučiti nešto novo i puno više

U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.

Moja lutka Pepetuška

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.

Osnažite talente, pobijedite slabosti

Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?

Lako uz Semilac

– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brand u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorica franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Europe te da su od zemalja ove regije posebno zainteresirani za Sloveniju

Čarapa biznis čuva

Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.

Online nastava „položila ispit“

Coding Giants, poljski franšizni lanac škola programiranja, namjerava otvoriti škole i u zemljama ove regije. Što su „naučili“ iz pandemije koronavirusa te kako to može biti prednost u razdoblju koje slijedi?

Kandidat po mjeri

Proces odabira kandidata za primatelja franšize nije jednostran proces. Procjenu o kompatibilnosti i mogućnosti suradnje donose obje strane – podsjeća Marek Halfar iz konzultantske kuće PROFIT system

CHIPAS pomiče granice

Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.

Prilagodi se situaciji

– Situacija s pandemijom pokazala je da je IT industrija otporna na krizu, ali nas je i naučila da je budućnost u onlinu – kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer škola programiranja Coders Lab

Licenca za „dobru hranu“

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i poslastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regionu, ali i zemljama EU. U svojoj mreži imaju već dve franšizne jedinice.

Direct Booker osvaja jug

Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?

Desetljeće u franšizi

Suzana Daković iz Banjaluke prvi je primatelj franšize "Dvije šmizle". Sljedeće godine, slavi deset godina poslovanja.

Od dobre ideje nisu bježali

Renata i Goran Matošina prvi su put iskusili igru "bijega iz sobe" na jednom od svojih putovanja. Ubrzo nakon toga odlučili su uzeti Roomescape franšizu i otvoriti centar u Zagrebu.

Posao nije teret, već izazov

Ivana Lazić dvije je godine radila u franšiznom lancu Trafika, da bi nedavno postala i primatelj franšize tog brenda.

Dva dobra u jednom programu

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavila je svoj novi obrazovni program. Osim polaznika, koristi od ove novine trebali bi osjetiti i sami primatelji franšize.

Osluškivati potrebe tržišta

Koji su modni brendovi "po mjeri" tržišta u Srbiji, koči li samo kupovna moć daljnji razvoj ponude i ima li mjesta za nove franšize u portfelju tvrtke BJN, govori Bojan Mitić.

Poduzetne krasi predanost

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?

Dodatni posao ili strast?

Bez obzira jesu li u pitanju potrebe, želje, mogućnosti ili ambicije, primatelji franšize sami određuju koliko će i kako biti angažirani u vođenju posla. Važno je samo da odaberu koncept „po svojoj mjeri”.

Spremni za franšizing?

Što sve treba uzeti u obzir te kako pripremiti biznis da bi bio „franšizni“?

Posao iz ljubavi

Iako je nepunih godinu dana primatelj Husse franšize, Dejan Jakovljev iz Beograda već je postigao zavidne rezultate. U poslu mu pomaže supruga, ali i dva patuljasta šnaucera.

Franšiza za restoran zdrave hrane

Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.

„Mala kuća“ putujuća

Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?

Ojačavanje pozicije

Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.

Dobro razmisliti i djelovati

Kako će pandemija izazvana virusom SARS-CoV-2 utjecati na poslovanje franšiznih sustava te o čemu trebaju razmišljati davatelji franšiza, razgovaramo s Igorom Bogojevićem, PROFIT system

Kanadsko obrazovanje i na Balkanu

„Podrška koju dobivamo, i na koju ćemo uvijek moći računati, ključna je u franšiznoj saradnji i objašnjava svjetski uspjeh Maple Beara“, navodi Ljiljana Nikolova zašto se odlučila za franšizu ovog obrazovnog sistema

Franšiza ili licenca?

Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.

Škola programiranja za novi početak

Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.

Posao za lijep i pristojan život

Zašto su odlučili ponuditi novi franšizni model za kave-pekaru Kralj, dokle su stigli sa širenjem mreže i tko bi bio idealan primatelj franšize, govori Slađana Kovačević

Franšizni put do Muzeja osjetila

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“

Obuka, put do uspjeha

Obuka primatelja franšize i kvalitetan prijenos znanja jesu „alfa i omega“ dobro ustrojenog franšiznog sustava. I ne samo na početku, već za sve vrijeme trajanja franšizne suradnje.