Kako do primatelja franšize?

Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?

Pametno ulaganje u koncept budućnosti

Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.

Krilca za uspešan biznis

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša

Moja lutka Pepetuška

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.

Sa interesovanjem raste i mreža

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.

Franšizne naknade

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza, po tom pitanju, nije iznimka. Koje se to, pak, investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?

Osnažite talente, pobijedite slabosti

Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?

Dobrobit za djecu i lekcija za mlade

Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.

Fleksibilnost za bolje poslovanje

Po čemu se Mini Pani razlikuje od sličnih sustava u Hrvatskoj, što je komparativna prednost za primatelje ove franšize te koji je format najzastupljeniji, otkriva Zsolt Polhe

Pet koraka do sustava

Sve više tvrtki razmišlja o vlastitom franšiznom sustavu - o pokretanju svoje franšize. Da li je to uvijek realno? Predstavljamo Vam pet koraka koji će Vam pomoći da to ustanovite.

Dobro došli u Edukido svijet

Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.

Kad matematika postane zabavna

„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj

Dobri primjeri

I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednji izveštaj o tržištu franšiza u ovoj zemlji.

Novo iskustvo i franšizni rast

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović

Škola programiranja za novi početak

Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.

Naučiti nešto novo i puno više

U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.

Pet preduvjeta za uspjeh

Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.

Dobrobit od učenja i brzog čitanja

Jelena Spasić odabrala je franšizu „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ jer voli rad s djecom. Smatra da je riječ o lepom, obiteljskom poslu iz područja edukacije od kojeg koristi imaju i vlasnik i šira zajednica.

Što je to franšiza?

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!

Definicija franšizinga

Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj ​​"know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Novo ime u svijetu kave

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?

Franšizni put do Muzeja osjetila

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“

Od ideje do parfumerije

Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta

Franšiza, partnerstvo ili potpuno samostalno?

Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj ​​način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.

Po mjeri svakog gosta

CHIPAS ima kultni status u Sarajevu – restoran koji se drži načela „kvaliteta po najpovoljnijoj cijeni“ stekao je i čuva popularnost na kojoj mu se samo može pozavidjeti. Franšiza je, stoga, logičan korak.

Nije franšizing za svakoga

Franšizna suradnja, kao i svaki drugi poslovni model, ima svoja ograničenja. Koji su to razlozi zbog kojih poduzetnici odustaju od uzimanja franšize?

Brand koji osvaja

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.

Zašto je financijski model važan?

Financijski model franšiznog koncepta trebao bi jezikom brojeva opisati sve investicije, prihode, rashode i dobit za davatelja i primatelja franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?

Čarapa biznis čuva

Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.

„Mala kuća“ putujuća

Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?