vijesti

roba široke potrošnje | 12.08.2020

Stvoriti veliki kutak za male proizvođače

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.

edukacijske usluge | 09.07.2020

Biznis kojim se svijet mijenja nabolje

Multidisciplinarna škola School & School, nastala u BiH, nedavno je svoje poslovanje proširila u Bugarsku. Franšiza je dostupna i u drugim zemljama regije.

poslovne usluge i internet | 06.07.2020

Prevođenje u svijetu franšizinga

Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za dalji franšizni razvoj?

roba široke potrošnje | 02.07.2020

Dobra godina uprkos izazovima

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.

intervju tjedna | 24.06.2020

Biznis „na krilima leptira“

Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia

svijet | 16.06.2020

Sajam u Varšavi – po planu

Sajmovi i konferencije su ponovo u opticaju! Najveći sajam franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi održaće se kako je i planirano – od 15. do 17. oktobra 2020. u Varšavi.

edukacijske usluge | 10.06.2020

Online nastava „položila ispit“

Coding Giants, poljski franšizni lanac škola programiranja, namjerava otvoriti škole i u zemljama ove regije. Što su „naučili“ iz pandemije koronavirusa te kako to može biti prednost u razdoblju koje slijedi?

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.06.2020

Dobro došli na čaj i kavu

Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.

intervju tjedna | 28.05.2020

Prednost u dobrom financijskom modelu

„Dobro osmišljen financijski model daje davateljima franšize svojevrsno jamstvo da će njihova franšizna ponuda biti atraktivnija te da će – franšizu lakše prodati“, ističe Karol Kaczmarek, franšizni konzultant tvrtke PROFIT system

roba široke potrošnje | 27.05.2020

Biznis i franšiza „3u1“

Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?

regija | 24.04.2020

Kako se pripremiti za ulogu primatelja franšize?

Koji biznis? Postoji li tržište za ovo što želim raditi/ponuditi? Imam li dovoljno novca za pokretanje biznisa? Hoće li se ovaj posao na kraju isplatiti?

edukacijske usluge | 21.04.2020

Franšiza kao sigurna luka

„Kriza neće izbrisati franšize s lica zemlje. Kada pandemija prođe, davatelje franšiza čeka dobar period za razvoj mreže“, kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer IT škola Coders Lab iz Poljske

odjeća i obuća | 14.04.2020

Između zatvorenih vrata i online prodaje

Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?

edukacijske usluge | 13.04.2020

Uči se i u kriznim situacijama

Potpuni ili djelomični prekid rada uslijed pandemije koronavirusa naveo je mnoge biznise da razviju nove alate i modele poslovanja. Kako su edukativni sustavi iz ove regije odgovorili na krizu te kako su se prilagodili novim okolnostima?

svijet | 10.04.2020

Češka: Franšizing u vrijeme krize

Nema sumnje da kriza izazvana pandemijom koronavirusa utječe na sva tržišta. Kakva je situacija u Češkoj te kako se pojedini franšizni brandovi nose s tim?

ljepota i fitness | 10.04.2020

Ljepota i fitness pred izazovima epidemije

Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?

svijet | 31.03.2020

Sajam u Parizu – tek u listopadu

Zbog pandemije koronavirusa, Sajam franšiza u Parizu, koji se tradicionalno održava krajem ožujka, prvotno je odgođen za kraj svibnja. Nove okolnosti, međutim, pomerile su održavanje sajma za listopad.

intervju tjedna | 27.03.2020

Dostava hrane – prednosti i mane

Sve više ugostitelja razmišlja o uvođenju kućne dostave kao mjere za ublažavanje posljedica izazvanih koronavirusom. Razmotrimo prednosti i mane ove strategije.

edukacijske usluge | 26.03.2020

Edukacija „na mreži“

Early Stage, poljski franšizni lanac škola engleskog jezika, nije prestao s radom, iako su škole zatvorene. Tečajevi se održavaju online. Mogu li i primatelji franšize koristiti ovo rješenje?

2
3
4
5
sledeća  
zadnji