svijet

svijet | 10.04.2020

Češka: Franšizing u vrijeme krize

Nema sumnje da kriza izazvana pandemijom koronavirusa utječe na sva tržišta. Kakva je situacija u Češkoj te kako se pojedini franšizni brandovi nose s tim?

Nema sumnje da kriza izazvana pandemijom koronavirusa utječe na sva tržišta. Kakva je situacija u Češkoj te kako se pojedini franšizni brandovi nose s tim?

svijet | 25.03.2020

Njega ljepote u doba pandemije

Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.

svijet | 20.03.2020

Od Italije do Hrvatske: iskustva i rješenja

Italija bila je prva europska zemlja u kojoj se pojavio novi koronavirus. Nakon četiri tjedna epidemije, sagledavamo ekonomsku situaciju u Italiji te mjere Vlade iz Rima. Kakva je situacija u Hrvatskoj?

svijet | 19.03.2020

Što s poslovanjem u trgovačkim centrima?

Ograničenje rada u trgovačkim centrima i značajan pad prometa posljedice su širenja koronavirusa. Kako to utječe na franšizne sustave?

svijet | 11.03.2020

Čeka se novi datum

Regionalni sajam franšiza u Katowicama u Poljskoj prvobitno je trebao biti održan krajem ožujka. Zbog epidemije novog koronavirusa, sajam se odgađa do daljnjeg.

svijet | 04.03.2020

Odgođen Sajam franšiza u Parizu

Sajam franšiza u Parizu tradicionalno se održava krajem ožujka, kada se okuplja više od 35.000 ljudi. Zbog epidemije koronavirusa organizatori su događaj odgodili za kraj svibnja.

svijet | 03.03.2020

Snažan glas primatelja franšize

McDonald’s je odlučio uvrstiti u ponudu restorana u Americi i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to dogodilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primatelja franšize.

svijet | 20.02.2020

Nova franšizna tržišta za H&M

Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.

svijet | 18.02.2020

Tko je u franšiznom vrhu?

Ovogodišnja lista portala FranchiseDirect pokazuje da su američke franšize daleko najuspješnije i najzastupljenije u svijetu, a među njima je najviše sustava iz područja gastronomije i ugostiteljstva.

svijet | 27.01.2020

Prilika za domaće franšize i u Parizu

Bliži se najveći europski sajam franšiza – Franchise Expo Paris. Organizatori ove godine pripremaju poseban paviljon za koncepte iz Središnje i Istočne Europe. Prilika se nudi i franšiznim sustavima iz ove regije.

svijet | 20.01.2020

I želja i potreba

Analiza ovogodišnje liste 500 najuspješnijih američkih franšiza, koju priređuje i objavljuje magazin Entrepreneur, pokazuje da biznisi povezani s hranom ostaju među najpoželjnijim franšizama.

svijet | 15.01.2020

Rast Taco Bella u Rumunjskoj

Za samo dve godine, na tržištu Rumunije otvoreno je 10 restorana američkog lanca brze hrane Taco Bell.

svijet | 13.01.2020

Dodatni posao ili strast?

Bez obzira jesu li u pitanju potrebe, želje, mogućnosti ili ambicije, primatelji franšize sami određuju koliko će i kako biti angažirani u vođenju posla. Važno je samo da odaberu koncept „po svojoj mjeri”.

svijet | 09.01.2020

Spremni za Katowice?

Peti Regionalni sajam franšiza „Ideje za biznis“ održat će se krajem ožujka u Katowicama u Poljskoj.

svijet | 09.12.2019

Parče tržišta za čuvene picerije

Pizza Hut počinje širiti franšiznu mrežu u Centralnoj Europi. Što je potrebno za otvaranje restorana te koliko košta raditi pod ovim brandom?

svijet | 29.11.2019

Kad biznis s konopljom procvjeta

Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.

svijet | 26.11.2019

Biznis bez ostatka

Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.

svijet | 04.11.2019

S programiranjem u svijet

Poljska škola programiranja Coders Lab nastavlja širiti franšiznu mrežu na inozemnim tržištima. Zainteresirani su i za zemlje Balkana.

svijet | 30.10.2019

Licenca za juhu u jestivoj ambalaži

Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji juhe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja te planira širenje mreže širom Europe.

2