Djeca na prvom mjestu
Originalni obrazovni program s LEGO kockicama, koji djecu na zabavan način uvodi u svijet prirode, znanosti i tehnologije, razvija se pod imenom Edukido i nastao je u Poljskoj. Na tom tržištu Edukido ima 59 edukativnih centara, ali su ambicije ovog koncepta neusporedivo veće. Tvrtka želi proširiti svoje poslovanje i na druge europske zemlje te je u potrazi za lokalnim partnerima – primateljima franšize. Kada razmišljaju o mogućim kandidatima, iz tvrtke kažu da ih ne bi iznenadilo da sljedeći partner bude – žena, ako je suditi prema dosadašnjem iskustvu.
Naime, zanimljivi su podaci koje je iznijela direktorica Edukida Anna Stasiuk. – Čak 66 posto centara u Poljskoj, kao i master franšizu u Hrvatskoj – vode žene. Čak i u sjedištu Edukida rade uglavnom žene koje čine gotovo 70 posto zaposlenika – otkriva Stasiuk.
– Primjećujemo da se žene, bez obzira imaju li djecu ili ne, žele baviti poslovima koji su važni, žele donijeti nešto novo i dobro, a to je često u području obrazovanja djece. Edukido je upravo osmišljen u skladu s aktualnim trendovima u odgoju i obrazovanju djece, a naši primatelji franšize to jako dobro znaju – dodaje.
Vođenje Edukido centra nije pretjerano zahtjevan biznis, s obzirom na to da je koncept franšize dobro uspostavljen, a podrška davatelja franšize sveobuhvatna i pravovremena. – Sve to omogućuje primateljima franšize da puno lakše pomire svoje profesionalne ambicije s obiteljskim životom – napominje Stasiuk i dodaje da je to svakako jedan od razloga zašto je među primateljima Edukido franšize nešto više žena.
Među njima su i majke koje su nakon porodiljnog dopusta odlučile napustiti stare poslove te posvetiti se vlastitom biznisu – prvenstveno zbog fleksibilnijeg radnog vremena i veće slobode u rasporedu obveza.– Također, tu su i žene koje su htjele napustiti korporaciju ili državni sustav, promijeniti karijeru i pokrenuti nešto svoje, što je upravo slučaj s našom primateljicom master franšize u Hrvatskoj Ines Slunjski – objašnjava Anna Stasiuk.
No, ova franšiza nije rezervirana isključivo za žene – napominje naša sugovornica. Ono što općenito može privući sve zainteresirane jest činjenica da primatelji franšize ne moraju imati neko posebno poslovno iskustvo. Naravno, iskustvo u radu s djecom je prednost, ali nije obvezno. Primatelj franšize će proći obveznu obuku tijekom koje će steći sva znanja potrebna za vođenje poslovanja pod ovim brendom. To, između ostalog, uključuje marketing, prodaju, ali i proces odabira predavača i instruktora koji će voditi edukativne radionice s djecom. Osim toga, podrška iz centrale pruža primateljima franšize neophodan osjećaj sigurnosti i dobru osnovu za daljnji nesmetan razvoj poslovanja.
Edukido u Hrvatskoj: Priča primateljice master franšize

pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
Najčitanije

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Malo je tvrtki koje su specijalizirane za izgradnju i rekonstrukciju sportskih terena, a još je manje onih koje uz to daju franšizu. Tvrtka Inteko, osim što je jedna od najuglednijih na ovom polju, planira razviti mrežu franšiznih partnera i tako odgovoriti na sve veću potražnju za sportskim podlogama.