regija

Spremni za franšizing?
Što sve treba uzeti u obzir te kako pripremiti biznis da bi bio „franšizni“?
Što sve treba uzeti u obzir te kako pripremiti biznis da bi bio „franšizni“?

Više škola, veće mogućnosti
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?

Osnažite talente, pobijedite slabosti
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?

Kako se pripremiti za ulogu primatelja franšize?
Koji biznis? Postoji li tržište za ovo što želim raditi/ponuditi? Imam li dovoljno novca za pokretanje biznisa? Hoće li se ovaj posao na kraju isplatiti?

Ojačavanje pozicije
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.

Pet mitova o franšizingu
Postoji mnogo pogrešnih pretpostavki o franšizingu i nije čudo što ljudi koji razmišljaju o kupnji franšize često u taj proces ulaze s pogrešnim očekivanjima. Ovo su neke od najčešćih zabluda...

Riblje delicije i franšiza
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?

Uloga po mjeri velikih igrača
Kada kupe master franšizu, primatelji franšize ulaze u „ozbiljnu igru“ od samog početka. Iako je profit u tom slučaju veći, neusporedivo su veće i obveze.

Kandidat po mjeri
Proces odabira kandidata za primatelja franšize nije jednostran proces. Procjenu o kompatibilnosti i mogućnosti suradnje donose obje strane – podsjeća Marek Halfar iz konzultantske kuće PROFIT system

Odabrati franšizu „po svojoj mjeri“
Poduzetnici koji se dvoume oko uzimanja franšize znaju da odluka nije laka – mnogi čimbenici utječu na konačni ishod. Koji to koraci vode do pozitivnog odgovora?

Pizza Hut budućnosti
Godina 2020. bila je godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovno raste, a zainteresirani su i za širenje u zemljama ove regije.

Kreativno obrazovanje u temelju franšize
Tržište izvannastavnih aktivnosti za djecu konstantno raste. Prilika je to i za koncept Edukido, koji će od ove godine svoje edukativne radionice s LEGO kockama i originalne programe ponuditi i djeci iz ove regije.

Zdrava hrana, dobra investicija
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.

Dva dobra u jednom programu
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavila je svoj novi obrazovni program. Osim polaznika, koristi od ove novine trebali bi osjetiti i sami primatelji franšize.

Pun potencijal nakon pandemije
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?

Jeans i franšiza
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.

Direct Booker osvaja jug
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?

Radost čitanja utkana u franšizu
Franšiza školice „Čitaj za 5“, poznate po jedinstvenom programu učenja čitanja, prepričavanja i pisanja sastavaka, sada je dostupna širom regije. Koje bi uvjete trebali ispuniti budući franšizni partneri?

Franšiza za restoran zdrave hrane
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.

Obrazovanje za generacije koje dolaze
Međunarodni franšizni koncept Young Engineers nudi izvanškolske aktivnosti za djecu na području znanosti i inženjerskih vještina. Tko bi bio idealan partner za ovu franšizu i kako otvoriti školu u Bosni i Hercegovini?

Šansa u čudesnom svijetu muzeja
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.