Katalog franšiza i partnerskih sustava
gastronomija i ugostiteljstvo








pročitajte članke

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?
Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák
Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i poslastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regionu, ali i zemljama EU. U svojoj mreži imaju već dve franšizne jedinice.
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?
Najčitanije

Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu
Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.
Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.
McDonald’s je odlučio uvrstiti u ponudu restorana u Americi i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to dogodilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primatelja franšize.
Domino's, najveći lanac pizzerija u svijetu, ovog proljeća dobiva prvu franšiznu poslovnicu u Hrvatskoj.