Snažno u franšizni razvoj
Najveći hrvatski lanac esports igraonica Friendly Fire pokrenuo je investicijsku kampanju na platformi Funderbeam SEE vrijednu 600.000 dolara ili oko 4,5 milijuna kuna. Putem ove globalne digitalne platforme, koja startupima i poduzećima u razvoju omogućuje prikupljanje kapitala po povoljnijim uvjetima od venture capitala i drugih oblika ulaganja, hrvatske su tvrtke do sada prikupile više od šest milijuna eura.
Friendly Fire, koji za sada ima devet esport igraonica sa više od 75 tisuća aktivnih korisnika u Hrvatskoj, BiH i Austriji, osnovan je prije pet godina. Nakon što su se nedavno s Funderbeamom predstavili investitorima na događaju organiziranom na Zagrebačkoj burzi, iz tvrtke su poručili da je krajnji cilj ulazak na američko tržište.
Svjesni su da sektor esports igraonica ima skoro nemjerljiv potencijal za rast. – Tržište na Zapadu je gotovo netaknuto. Kina već sad ima otprilike 150 tisuća igraonica, a Koreja 20. Esports bilježi eksponencijalni rast i stalno se pojavljuju novi brendovi na tržištu. Velika je prednost što i dalje nema broja jedan, na tom mjestu vidimo naš Friendly Fire – komentirao je David Kosir, osnivač i vlasnik ovog koncepta.
Razvoj putem franšize
Friendly Fire je do sada bio fokusiran na razvoj mreže svojih esports igraonica na tlu Europe. Nakon prve lokacije koja je otvorena 2017. godine u Zagrebu, već sljedeće 2018. otvorena je i prva franšiza u Bosni i Hercegovini, da bi do kraja 2020. imali devet lokacija u tri zemlje – Hrvatskoj, BiH i Austriji. Tijekom pandemije udvostručili su razvoj franšizne mreže i pripremili se za globalnu ekspanziju.
Iz tvrtke poručuju da do kraja 2023. planiraju otvaranje dodatnih 30 lokacija u SAD-u, Meksiku, Austriji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.
– Friendly Fire se ističe u podršci svojim primateljima franšize u svim segmentima – od izgradnje, preko managementa, marketinga do IT-a. Imamo tim koji stoji na raspolaganju primateljima franšize u bilo koje doba. Glavna prednost Friendly Fire franšize je naš software koji automatizira sve procese unutar Esports Arene i štedi puno vremena i novaca našim primateljima franšize. Naplaćivanje, analitika, izvješća, kasa, upravljanje korisnicima, roditeljska zaštita, GDPR kompatibilnost, mobilna aplikacija, desktop aplikacija, upravljanje serverom, mrežna konfiguracija, esports lige i turniri, sustav nagrađivanja i vjernosti – samo su neke od karakteristika našeg software-a – ističe Kosir na koje sve olakšice i prednosti mogu računati primatelji ove franšize.
Kako otvoriti franšizu Esports Arene Friendly Fire?
pročitajte članke
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova regiona i što je potrebno za uzimanje franšize?
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?