gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.03.2020

Snažan glas primatelja franšize

McDonald’s je odlučio uvrstiti u ponudu restorana u Americi i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to dogodilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primatelja franšize.

McDonald’s je odlučio uvrstiti u ponudu restorana u Americi i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to dogodilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primatelja franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 09.12.2019

Parče tržišta za čuvene picerije

Pizza Hut počinje širiti franšiznu mrežu u Centralnoj Europi. Što je potrebno za otvaranje restorana te koliko košta raditi pod ovim brandom?

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.12.2019

Novi Subway u Zagrebu

Subway, najveći franšizni lanac restorana u svijetu, otvorio je krajem studenog i drugi restoran u Zagrebu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.11.2019

Biznis bez ostatka

Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.10.2019

Licenca za juhu u jestivoj ambalaži

Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji juhe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja te planira širenje mreže širom Europe.

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.09.2019

Manje osoblja, manje briga

Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.08.2019

Surf’n’Fries i u Beogradu

Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.08.2019

Franšiza na štapiću

„Željeli smo stvoriti mjesto gdje će svakoga dana biti ljeto“ – kažu vlasnici branda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele prenijeti i na druga tržišta.

gastronomija i ugostiteljstvo | 17.07.2019

Icy Bobo je od sada YORTIE

Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrandiran te se sada širi pod brandom YORTIE.

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.06.2019

Provjeri i popravi

Koje bi sastojke trebala imati te kako treba izgledati „savršena“ Domino's pizza? Umjetna inteligencija zna odgovor.

gastronomija i ugostiteljstvo | 28.05.2019

Restoran za radilice

U Švedskoj je nedavno otvoren i prvi McHive – McDonald'sov restoran za pčele.

gastronomija i ugostiteljstvo | 25.05.2019

Ledene rolice u franšizi

Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, namjerava proširiti mrežu širom Europe. Partnere traže i u ovoj regiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.04.2019

Starbucks otvoren u Beogradu

Jedan od svjetski najpopularnijih lanaca kafeterija Strabucks dobio je i prvi kafe u Srbiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 05.04.2019

Obilje u jednom zalogaju

Priča o Caribic Pizzi širila se „od zalogaja do zalogaja“, da bi danas pod ovim brandom u Srbiji radilo 14 restorana. Od 2017. lanac se širi i kroz franšizu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.03.2019

Dašak Kanade u Kini

Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem veljače 2019. u Kini.

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.02.2019

S ćevabdžinicama u Europu

Lanac brze prehrane „Pink ćevabdžinice“ godinama razvija franšiznu mrežu u Srbiji. Sad se pripremaju i za izlazak u inozemstvo. Prvi su koraci već načinjeni.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.01.2019

Lako do restorana

Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.01.2019

Novi primatelj s novim ciljem

Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ obilježeno je otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.12.2018

Započeti posao bez straha

Kao primatelj franšize, Matej Varga pet je godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vrijeme, bio je i razvojni agent ovog branda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Što su dobre strane višestrukog franšizinga te zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog branda“?

2
3
4