Subway
Subway / Američki franšizni lanac prisutan u više od 100 zemalja
Ponedjeljak
01.08.2022
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
 

Američki lanac brze prehrane potpisao je ugovor o master franšizi sa SouthRockom, multi-brend operaterom sa sjedištem u Brazilu, te tako planira proširiti postojeću prodajnu mrežu na tom tržištu. Brazil je, naime, jedno od najvažnijih tržišta za Subway, budući da na njemu ima više od 1.600 prodajnih jedinica.

Prema sporazumu, SouthRock, koji je također licencirani operater Starbucksa i TGI Fridaysa u Brazilu, dobit će ekskluzivna prava za upravljanje i razvoj svih lokacija Subwaya na lokalnom tržištu. To uključuje i pružanje operativne, razvojne i marketinške podrške primateljima franšize, navodi se u priopćenju za javnost.

SouthRock planira nadograditi postojeće i otvoriti nove restorane s moderniziranim dizajnom (Fresh Forward). Osim toga, proširit će i opcije dostave te online naručivanja, uz snažnu digitalnu strategiju.

Subway ima više od 37.000 franšiznih restorana u više od 100 zemalja. U zemljama ove regije Subway je trenutačno prisutan samo u Sloveniji.


Najčitanije

Pekara – bez glutena /27.06.2017

Kupaca s intolerancijom na gluten te alergijama na hranu nema mnogo, ali se svakako ne mogu ignorirati. Oni će uvijek kupovati posebno primpremljenu hranu jer – ne mogu drukčije. Małgorzata Dąbrowska, poduzetnica iz Varšave, vidjela je u tome dobru poslovnu priliku te otvorila prvu certificiranu bezglutensku pekaru u Poljskoj.

Karika bez koje se (ne) može? /21.06.2018

Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker

Kroz igru do znanja /01.10.2021

Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.

Moja lutka Pepetuška /28.07.2020

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.

Biznis i franšiza „3u1“ /27.05.2020

Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?

Popularno na forumu