Partnerstvo ubrzava rast

Američki lanac brze prehrane potpisao je ugovor o master franšizi sa SouthRockom, multi-brend operaterom sa sjedištem u Brazilu, te tako planira proširiti postojeću prodajnu mrežu na tom tržištu. Brazil je, naime, jedno od najvažnijih tržišta za Subway, budući da na njemu ima više od 1.600 prodajnih jedinica.
Prema sporazumu, SouthRock, koji je također licencirani operater Starbucksa i TGI Fridaysa u Brazilu, dobit će ekskluzivna prava za upravljanje i razvoj svih lokacija Subwaya na lokalnom tržištu. To uključuje i pružanje operativne, razvojne i marketinške podrške primateljima franšize, navodi se u priopćenju za javnost.
SouthRock planira nadograditi postojeće i otvoriti nove restorane s moderniziranim dizajnom (Fresh Forward). Osim toga, proširit će i opcije dostave te online naručivanja, uz snažnu digitalnu strategiju.
Subway ima više od 37.000 franšiznih restorana u više od 100 zemalja. U zemljama ove regije Subway je trenutačno prisutan samo u Sloveniji.
pročitajte članke

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Najčitanije

Koji biznis? Postoji li tržište za ovo što želim raditi/ponuditi? Imam li dovoljno novca za pokretanje biznisa? Hoće li se ovaj posao na kraju isplatiti?
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.