Sajam u Parizu – tek u listopadu

Odgađa se odgođeno
Odgađa se odgođeno / Zbog aktualne situacije s epidemijom koronavirusa, Sajam franšiza u Parizu će se održati tek u jesen – od 4. do 7. listopada 2020.
Utorak
31.03.2020
Zbog pandemije koronavirusa, Sajam franšiza u Parizu, koji se tradicionalno održava krajem ožujka, prvotno je odgođen za kraj svibnja. Nove okolnosti, međutim, pomerile su održavanje sajma za listopad.
 

Epidemija koronavisrusa ne popušta. Više nije izvjesno ni da će se aktivnosti planirane za svibanj ili lipanj, uopće održati. Početkom ožujka, organizatori Sajma franšiza u Parizu objavili su da je manifestacija, zbog svih okolnosti vezanih za epidemiju i mjera Vlade Francuske koje se odnose na ograničenje javnih okupljanja, odgođen za svibanj (od 24. do 27. svibnja). Trenutna situacija, međutim, dovela je u pitanje i ovaj datum održavanja.

Organizatori ističu kako bi bilo gotovo nemoguće održati sajam u svibnju, a pod trenutnim uvjetima strožih ograničenja kretanja i karantene. Svjesni novonastale situacije, organizatori sajma, Reed Expositions France i Francuska franšizna federacija, najavljuju da će se sajam održati tek u jesen – od 4. do 7. listopada 2020. godine.

Mjesto dešavanja, pak, ostaje isto – sajam će se odvijati u paviljonima 2 i 3 kompleksa Porte de Versailles, tako da neće biti promjena u rasporedu, veličini ili rasporedu štandova, navodi se u priopćenju.

Situacija oko epidemije koronavirusa mijenja se svakodnevno, a mjere francuske vlade postaju sve restriktivnije. Održavanje ovako velikog događaja, poput Franchise Expo Paris, u trenutnim okolnostima, za naše klijente, partnere i zaposlenike, više nije moguće – kaže Michel Filzi, predsjednik organizacije Reed Expositions France.

Organizatori kažu da će svoje klijente i partnere o svemu pravodobno informirati kako bi se pripremili za 39. izdanje Sajma franšiza u listopadu.

Franchise Expo Paris najveći je sajam franšiza u Europi. Svake godine okupi više od 550 izlagača – davatelja franšize i franšiznih udruga, kao i konzultantskih firmi, banki, odvjetnika... Sajam u prosjeku posjeti 35.000 ljudi iz cijelog svijeta.


Najčitanije

Plivati na duge staze /07.01.2019

– U biznisu, kao i u sportu, liderstvo i smjelost u prihvaćanju određenih izazova jednako su važni. No, važna je i istrajnost i umijeće prihvaćanja poraza, pogrešaka, kao i želja da se ide dalje – kaže Igor Erhartič, srbijanski plivač, olimpijac, vlasnik City hostela iz Novog Sada

Franšiza kao sigurna luka /21.04.2020

„Kriza neće izbrisati franšize s lica zemlje. Kada pandemija prođe, davatelje franšiza čeka dobar period za razvoj mreže“, kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer IT škola Coders Lab iz Poljske

Netipična cvjećarnica Maje Bohosiewicz /08.01.2019

– Mislili smo da ćemo u ovaj posao barem jedno vrijeme morati dodatno ulagati novac. Srećom, to se dosad nije dogodilo! – kaže Maja Bohosiewicz, poznata poljska glumica, koja je prije nekoliko godina sa zaručnikom u Varšavi otvorila luksuznu cvjećarnicu Flower Store

Od hokeja do Subwaya /09.01.2019

– Na početku, javila se i bojazan – kako ćemo ući u posao kojim se nikad nismo bavili! No, shvatili smo da kupnja Subway franšize znači da ćemo imati stalnu pomoć i potporu regionalnog agenta za razvoj. Za nekoga tko tek ulazi u posao, ovo je bila ključna prednost i olakšica – kaže Peter Frühauf, poznati slovački hokejaš koji je nedavno postao i primatelj Subway franšize

Uz DepilConcept do vlastitog biznisa /23.07.2019

Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.

Popularno na forumu