Zaradi na jeftinoj kavi

Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.

Novo ime u svijetu kave

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?

Franšiza za restoran zdrave hrane

Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.

Moja lutka Pepetuška

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.

Vrste franšiza

Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.

CHIPAS pomiče granice

Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.

Brand koji osvaja

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.

Osnažite talente, pobijedite slabosti

Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?

Desetljeće u franšizi

Suzana Daković iz Banjaluke prvi je primatelj franšize "Dvije šmizle". Sljedeće godine, slavi deset godina poslovanja.

Franšiza za dućan donjeg rublja

Brand Esotiq & Henderson planira ulazak u zemlje ove regije. Što je potrebno za otvaranje franšizne trgovine?

Pekara – bez glutena

Kupaca s intolerancijom na gluten te alergijama na hranu nema mnogo, ali se svakako ne mogu ignorirati. Oni će uvijek kupovati posebno primpremljenu hranu jer – ne mogu drukčije. Małgorzata Dąbrowska, poduzetnica iz Varšave, vidjela je u tome dobru poslovnu priliku te otvorila prvu certificiranu bezglutensku pekaru u Poljskoj.

Šansa u Zagrebu

Peti Međunarodni franšizni sajam i osmi Međunarodni franšizni forum FIP 2014 održat će se 11. i 12. studenog u Zagrebu.

Što je to franšiza?

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!

Novo tržište za Tiffany

Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.

Colosseum u Slavonskom Brodu

U Slavonskom Brodu se 11. travnja otvara tržni centar City Colosseum, u kojem će svoje dućane imati i poznati modni brendovi.

Život i poslovanje mogu biti slasni!

Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.

Franšiza ili licenca?

Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.

Franšizne naknade

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza, po tom pitanju, nije iznimka. Koje se to, pak, investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?

Modeli širenja na inozemnim tržištima

Svaki franšizni sustav odabira ili kreira način za širenje na inozemnim tržištima. Praksa, pak, pokazuje da postoji pet osnovnih modela. Kako odabrati pravi?

Preko partnera do Europe

Tvrtka CarGo Technologies, vlasnik aplikacije za naručivanje vožnje CarGo, proširila je poslovanje i izvan Srbije. Aplikaciju sada koriste i građani Züricha i Beča.

Kako do primatelja franšize?

Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?

Obuka, put do uspjeha

Obuka primatelja franšize i kvalitetan prijenos znanja jesu „alfa i omega“ dobro ustrojenog franšiznog sustava. I ne samo na početku, već za sve vrijeme trajanja franšizne suradnje.

U susret sajmu u Varšavi

Najveći franšizni sajam u Centralnoj i Istočnoj Europi održava se sredinom listopada u Varšavi. Prilika da se sretnu i upoznaju „dvije strane“ franšiznog biznisa – tvrtke koje daju franšizu i poduzetnici koji bi kupili provjeren poslovni koncept.

Dobar biznis u praonicama rublja

LG Laundry Lounge, samoposlužne praonice koje pružaju usluge pranja, sušenja i glačanja rublja, šire svoju mrežu u Hrvatskoj, a najavljuju i ulazak na novo tržište.

Važno je ne odustati

Niti jedan početak nije lak, kažu Martin Wallner i Tomaš Huber iz Češke, osnivači i vlasnici koncepta Mixit. Od čega su počeli, a čime se danas mogu pohvaliti?

Praonica rublja kao siguran biznis

LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.

Regionalna suradnja je važna

Kako je prošao 5. Sajam franšiza u Zagrebu i o čemu se razgovaralo na 8. Međunarodnom forumu, razgovarali smo sa Ljiljanom Kukec, predsjednicom Hrvatske udruge za franšizno poslovanje.

Dominacija stranih franšiza

Među franšiznim sustavima koji posluju u Srbiji više su zastupljeni strani brandovi – oni čine 62% ukupnog broja franšiza. Iz koje zemlje, pak, dolazi najveći broj?

Malo tržište, velike mogućnosti

Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju

„Magija“ se radom stvara

Carwiz, hrvatski franšizni rent-a-car sustav, nastavlja širenje mreže na nekoliko kontinenata. Otkrili su nam kako je uređen franšizni sustav te što je potrebno ako krećete „u pohod“ na tržišta svijeta.