Pop's
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Pop’s Caffe & Food predstavlja konceptualno nešto sasvim novo na BIH tržištu. Za kratko vrijeme izdvojili smo se iz standardne ponude comfort restorana i objekata brze hrane, gdje smo za svoje posjetitelje pripremili preko 30 vrsta jela i uspjeli zadovoljiti svačiji ukus.
U svojoj bogatoj ponudi kao posebnu ponudu bi izdvojili veliki izbor burgera, tortilja, salata i palačinaka, pripremljenih sa mnogo ljubavi i umijeća. Za Burger lovers-e smo pripremili veliki izbor 'Premium burgera' pravljenih od najkvalitetnijeg goveđeg mesa, kao i Combo meni-a, gdje će zasigurno svi posjetitelji pronaći svoju omiljenu kombinaciju jela.
S obzirom da smo velika porodica, ogromnu pažnju posvećujemo i našim najmlađim gostima, te smo za njih obezbjedili Kids meni. Ukoliko je salatni program Vaš prvi izbor, zasigurno nećete odoliti vrhunski spremljenim svježim salatama naših kuhara.
POP'S usluga je brza i kvalitetna, sa izgrađenim stilom posluživanja - zavisno od veličine objekta gdje goste uslužuju konobari, baš kao i u klasičnim restoranima, ili je sistem samousluge, podržan atraktivnim IT rešenjem.
Sve informacije o nama i našoj ponudi možete potražiti na web stranici www.pops.ba, a aktivni smo i na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
Broj vlastitih poslovnica
6 u BIH (u Banja Luci, Doboju, Brčkom, Gračanici, Modriči i Usori)
Broj franšiznih poslovnica
5 u BIH (2 u Sarajevu, Banja Luka, Tuzla i Bijeljina)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
POP’S pruža primaocima franšize znanje, alate i obuku za uspešan razvoj i vođenje poslovanja.
Tim za podršku primaocima franšize je na raspolaganju - da pruža stručne savete i prati razvoj primalaca franšize, vodeći ih kroz celokupan proces razvoja.
Pružamo podršku u sledećim oblastima:
- Pronalaženje lokacije i građevinska analiza objekta
- Potpisivanje franšiznog ugovora – zajedno
- 3D projekat restorana
- Standardi brenda
- Operativni priručnik sa standardima poslovanja koji uključuje standarde, procese, recepte i marketinške smernice
- Registracija žiga
- Nabavka opreme
- Politika korištenja namirnica i bezbednosti hrane
- Obuka radnika
- Logistika – organizacija i ugovaranje sa dobavljačima, odnosno, distributerima – Davalac franšize
- Razvoj i dizajn menija
- Kontinuirana unapređenja Sistema
- Marketing podrška
- Web aplikacija
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna naknada: 20 000EUR
- Redovna naknada: 5% od prometa
- Očekivani nivo investicija: do 90m2 cca 90 000EUR, od 90m2 do -150m2 cca 120 000EUR
- Očekivani ROI (povrat investicija): 1-2 godine
- Dostupna MASTER FRANŠIZA za državu 100 000-150 000EUR
Osnovni zahtjevi sustava
- Zarad najboljih rezultata, Primalac franšize treba da bude spreman na lični angažman u radu restorana.
- Obavezna je prometna lokacija od 65m2 do 150m2
- Početni ulog na bankovnom računu od 150 000EUR
- Obavezno korištenje poslovne aplikacije
- Potpisivanje mjenica
- Bankovne garancije
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Dario Kulić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.