Rakhia bar
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Rakhia Bar je mala oaza s velikom dušom, koja u ponudi broji više od 100 vrsta rakija i likera koje publici predstavljamo na moderan način, a glavni proizvod je kućni brand Rakhia bara – The Hogster koji broji 13 okusa. Ipak, Rakhia Bar nije samo bar s velikim izborom rakija, već i mnogo više od toga. Kada bi Rakhia Bar bio osoba mogli bi ga opisati kao zabavnu, urbanu, trendy, otvorenu i autentičnu osobu. Na kreativan način pričamo svoju priču te kroz inovativne proizvode i originalne koncepte zabave stvaramo nove trendove.
Fokus poslovanja je na večernjem programu i izlascima, a target skupina su mladi od 18 do 35 godina. Dominirajući glazbeni žanrovi na repertoaru su (isključivo strani) RnB, reggaeton, hip-hop i pop. Uz bogati portfolio zabavnih evenata i glazbenih tematskih večeri, Rakhia bar svakodnevno pruža priliku za popiti rakiju ili dvije, a možda i metar rakije.
Broj vlastitih poslovnica
1 (Hrvatska)
Broj franšiznih poslovnica
-
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Prava na brand Rakhia bar
- Verifikaciju lokacije
- Priručnik upravljanja
- Knjigu standarda brand i vizualne komunikacije
- Trening osoblja i managementa
- Logističku podršku
- Marketinšku podršku
- Cjelokupnu ponudu The Hogster rakija
- Podrška tijekom poslovanja
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Entry Fee – 10 000 EUR
- Royalty fee – 5%
- Investicija potrebna za početak poslovanja varira ovisno o veličini objekta (60m2 – 150m2) te iznosi između 75.000 do 175.000 EUR.
Osnovni zahtjevi sustava
- Lokal od 60m2 – 150m2
- Pješačka zona (20 000+ pješaka dnevno)
- U strogom centru grada ili neposrednoj blizini, na gradskim trgovima, u urbanim sredinama ili studentskim centrima, u turističkim središtima i na mjestima gdje se okupljaju stranci
Informacije o davatelju franšize
Rakhia international d.oo.
Ante Kovačića 24, 51000 Rijeka, Hrvatska
+385 98 619 317
Kontakt osoba za kandidate
Diego Dekanić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.