ostale usluge

ostale usluge | 15.08.2017

Potencijal zrelog tržišta

Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski

Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski

ostale usluge | 03.03.2015

Od dobre ideje nisu bježali

Renata i Goran Matošina prvi su put iskusili igru "bijega iz sobe" na jednom od svojih putovanja. Ubrzo nakon toga odlučili su uzeti Roomescape franšizu i otvoriti centar u Zagrebu.

ostale usluge | 07.04.2014

Obiteljski posao - dvije franšize

Prije sedam godina Siniša Ibrahimpašić i njegova supruga Dragana postali su primatelji franšize škole engleskog jezika Helen Doron, a prošle godine i švedskog proizvođača hrane za ljubimce Husse.

ostale usluge | 06.03.2014

Najbrže rastuće franšize

Prema popisu magazina Entrepreneur, Ameriku "osvajaju" franšize fitness klubova, barova za prodaju smrznutnog jogurta i restorana brze usluge.

ostale usluge | 31.01.2014

Franšize jače od krize

Franšizni sektor u Velikoj Britaniji raste usprkos ekonomskim izazovima. Rast obima prometa prati i veći broj radnih mjesta i uposlenika.

ostale usluge | 10.01.2014

Na početku

Koliko je franšizing razvijen u Makedoniji, da li se i kako radi na unapređenju tržišta, te koje franšize imaju najviše uspjeha, otkriva Filip Vidović iz Makedonske franšizne asocijacije.

ostale usluge | 11.12.2013

Dobri primjeri

I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednji izveštaj o tržištu franšiza u ovoj zemlji.

ostale usluge | 09.12.2013

Franšizing je i prednost i obveza

Što su uobičajeni mitovi o franšizingu, koje su najveće zablude ljudi koji ulaze u poduzetništvo i čemu nas mogu naučiti iskusni sustavi, otkriva Victorija Conte.

ostale usluge | 21.10.2013

Ne razumijemo franšizing

Što znači franšizing za ljude u ovoj regiji, kako izabrati i zašto je teško pronaći adekvatne primatelje franšiza, priča Miloš Dežnak iz Match Point-a.

ostale usluge | 19.06.2013

Uprkos teškim okolnostima

Koliko je franšizing razvijen u Ukrajini i u kakvom poslovnom ambijentu rade, govori Julija Gerašenko, direktorica konzultantske kuće PROFIT system Ukraina.

ostale usluge | 05.06.2013

Zašto da ne

Niko Slavnič radi bez predaha. On je poduzetnik, predavač, investitor, Poslovni anđeo, ali i primatelj master franšize In Your Pocket za Sloveniju.

ostale usluge | 17.05.2013

Kvalitetniji i drugačiji

O tome kako se odlučila za franšizu In Your Pocket, po čemu se izdvajaju od drugih vodiča i kako posluju u vrijeme krize - razgovaramo sa Višnjom Arambašić.

ostale usluge | 10.05.2013

Najbolje tek dolazi

O tome kako Chem Dry djeluje u regiji, što su primijetili da su odlike ovih tržišta i šta novo mogu ponuditi, razgovaramo s Milošem Ninkovićem.

ostale usluge | 24.04.2013

Duh starog Novog Sada

Kako je prodao franšizu Manuala u Nizozemskoj, osmislio europski nastup američkog giganta Avirex i koji su daljnji planovi za Manual - razgovaramo sa Sinišom Žarinom.

ostale usluge | 16.04.2013

Daleko od očiju države i banaka

O razvoju franšizinga u Sloveniji, ciljevima Franšizne asocijacije Slovenije i problemima franšiznih sustava - razgovaramo s Barbarom Humar Gerbeč.

ostale usluge | 10.04.2013

Vidjeti i biti viđen

O utiscima sa Sajma franšiza u Parizu, o sajmovima i trendovima uopće, a posebno o mestu "nas u svemu tome", razgovaramo s Igorom Bogojevićem.

ostale usluge | 03.04.2013

Korak po korak

Što ih je ugodno iznenadilo, a što razočaralo, kakvi su prvi rezultati poslovanja i planovi širenja franšizne mreže 5asec-a, teme su o kojima priča Drosos Hrisantu.

ostale usluge | 22.03.2013

Moramo bolje

U franšizingu, kao i u biznisu uopće, postoji dobar i loš ambijent. O komponentama bez kojih biznisa nema - edukaciji, motivaciji, udrugama i networkingu razgovaramo sa Blagoja Petruševim.

ostale usluge | 26.02.2013

Dobar biznis model je ključ uspjeha

O zabludama primatelja franšize, nedostatku izvora financiranja i neuspjehu poznatih brandova u Hrvatskoj razgovaramo s Robertom Bilićem.

2