Surf ’n’ Fries

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Surf'n'Fries je osmišljen kako bismo vam ponudili najbolji pomfrit ikada napravljen! Pomfrit je, praktično, sastavni dio svake ugostiteljske ponude, ali su jedino kod nas u Surf'n'Fries-u krumpirići glavni dio ponude! Osmislili smo 15 posebnih umaka kako bismo vam pružili dodatno uživanje u okusu krumpirića, kao što je i ambalaža u kojoj se poslužuje Surf’n’Fries pomfrit osmišljena tako da se krumpirići mogu jesti u hodu kroz urbanu gradsku sredinu, u udobnosti vlastitog doma, te u uredima ili –  gdje god to poželite! Surf'n'Fries je brand koji je, tako, postao sinonim za specijalizirane pomfrit-barove koji nude izuzetno kvalitetne krumpiriće.

Fokus menadžmenta Surf'n'Fries je na inovativnom poslovnom modelu baziranom na jedinstvenoj metodi proizvodnje i pažljivo osmišljenom principu pakiranja i posluživanja pomfrita. Vlasnici tvrtke započeli su razvoj još 2008. godine. Nakon zaštite žiga i uspostavljanja branda Surf'n'Fries, prvo je zaštićena ambalaža za posluživanje pomfrita, a potom je započet i razvoj Surf'n'Fries franšize, prvo u Hrvatskoj, a potom i u inozemstvu. Za upravljanje i razvoj svog inovativnog koncepta, vlasnici su koristili stručnu pomoć –  u inovativnom, tehnološkom i pravnom segmentu razvoja. Inovacija je, zapravo, "osnovni sastojak" proizvodnje, posluživanja i pakiranja Surf'n'Fries pomfrita!

Za jedinstvenost branda zaslužne su tri inovacije razvijane unutar preduzeća i u saradnji s vanjskim stručnjacima –  specijaliziranim tvrtkama. Prva inovacija se odnosi na zaobljeni oblik pomfrita koji se postiže korištenjem specijalno dizajniranog noža. Takav oblik daje najbolji okus svakom pojedinačnom pomfritu, jer je krumpirić hrskav izvana, a sočan iznutra, a istovremeno, ovaj oblik je najpogodniji za umakanje u umake. Druga ključna inovacija je da se izrezani krumpirići prže bez kapi ulja, u posebno dizajniranoj pećnici koja umjesto vrućeg ulja koristi vrući zrak. Takvim postupkom se dobiva zdraviji pomfrit, ali bez gubitka prepoznatljivog okusa! Na kraju, treća inovacija je vezana za specijalno dizajniranu višenamjensku ambalažu koja omogućava da kupac u jednoj ruci, s lakoćom nosi 1) porciju pomfrita, 2) dva umaka, 3) porciju pilećih krilaca ili medaljona (nuggets-a) i 4) čašu pića – dok mu druga ruka u potpunosti ostaje slobodna! Ambalaža je zaštićena kao intelektualno vlasništvo tvrtke.

Surf'n'Fries koncept je utemeljen na entuzijazmu, partnerstvu s primateljima franšize i tvrtkama iz lanca nabave i, prije svega, na inovativnom poslovnom modelu za prodaju jednog od najpopularnijih jela na svijetu – pomfrita. Razvili smo 3 forme kroz koje širimo koncept i franšiznu mrežu: Store ("klasičan" Surf'n'Fries restoran), Trailer (koncept "na kotačima" koji je nadgradnja Mobile koncepta –  uključuje prikolicu s integriranom, potpuno opremljenom kuhinjom koja se može bazirati i na tehnologiji pripreme krumpirića sa ili bez ulja) i Mobile (optimalno dizajnirani mobilni koncept –  pult – za prodaju pomfrita na svim mogućim lokacijama. Pult je opremljen fritezom na plin (17kW), koja se "napaja" iz klasičnih boca za plin, a opremljena je nizom posebnih tehnologija i u svim aspektima zadovoljava sve zakonski propisane standarde. Pult je posebno opremljen atraktivnom večernjom LED rasvjetom, za ljepši dojam). 

Broj vlastitih poslovnica

1

Broj franšiznih poslovnica

>50 u više od 15 zemalja (Hrvatska, BiH, Slovenija, Mađarska, Austrija, Njemačka, Vijetnam, Crna Gora, Srbija, Rumunjska, Norveška, Turska, Švedska, Irska,  Iran, Rusija...).

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

Kada primalatelj franšize s kojim se dogovorimo o saradnji pronađe adekvatnu lokaciju ili se opredijeli za neki od dva "mobilna" koncepta, suradnja se odvija u slijedećim koracima, sa slijedećim levelima naše podrške:

  • Potpisivanje franšiznog ugovora – zajedno;
  • Odobravanje lokacije – Davatelj franšize
  • Izrada tlocrta i 3D plana prostora - Davatelj franšize
  • Dizajn i plan za Opremanje kuhinje (uključujući plan nabave) - Davatelj franšize;
  • Građevinski radovi u objektu – zajedno, tj. uz podršku Davatelja franšize;
  • Logistika – organizacija i ugovaranje s dobavljačima, odnosno, distributerima – Davatelj franšize
  • Opremanje lokala – zajedno, tj. uz podršku Davatelja franšize;
  • Obuka za primatelja franšize i zaposlene – zajedno tj. obje strane;
  • Otvaranje lokala – zajedno tj. obje strane;
  • Vođenje posla – Primalatelj franšize!

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

Surf'n'Fries Store: od 40.000-75.000 EUR
Surf'n'Fries Trailer: od 30.000-40.000 EUR
Surf'n'Fries Mobile: cca 9.400 EUR

Master Franšiza: od 40.000 do 100.000 EUR - točan iznos zavisi od države.


Osnovni zahtjevi sustava

Za Surf'n'Fries Store: 

  • lokal od 35 do 70m2, u pješačkoj zoni, s prometom od najmanje 20.000 pješaka dnevno, s ventilacijskim sustavom i mogućnošću korištenja 30-50 kW električne energije.

Informacije o davatelju franšize

Surf’n’Fries International ltd.

61 Praed Street, London, W2 1NS United Kingdom

+385 91 418 25 26

info@surfnfries.com

surfnfries.com

Kontakt osoba za kandidate

Andrija Čolak

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno Surf ’n’ Fries.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.