Surf ’n’ Fries
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Surf'n'Fries je osmišljen kako bismo vam ponudili najbolji pomfrit ikada napravljen! Pomfrit je, praktično, sastavni dio svake ugostiteljske ponude, ali su jedino kod nas u Surf'n'Fries-u krumpirići glavni dio ponude! Osmislili smo 15 posebnih umaka kako bismo vam pružili dodatno uživanje u okusu krumpirića, kao što je i ambalaža u kojoj se poslužuje Surf’n’Fries pomfrit osmišljena tako da se krumpirići mogu jesti u hodu kroz urbanu gradsku sredinu, u udobnosti vlastitog doma, te u uredima ili – gdje god to poželite! Surf'n'Fries je brand koji je, tako, postao sinonim za specijalizirane pomfrit-barove koji nude izuzetno kvalitetne krumpiriće.
Fokus menadžmenta Surf'n'Fries je na inovativnom poslovnom modelu baziranom na jedinstvenoj metodi proizvodnje i pažljivo osmišljenom principu pakiranja i posluživanja pomfrita. Vlasnici tvrtke započeli su razvoj još 2008. godine. Nakon zaštite žiga i uspostavljanja branda Surf'n'Fries, prvo je zaštićena ambalaža za posluživanje pomfrita, a potom je započet i razvoj Surf'n'Fries franšize, prvo u Hrvatskoj, a potom i u inozemstvu. Za upravljanje i razvoj svog inovativnog koncepta, vlasnici su koristili stručnu pomoć – u inovativnom, tehnološkom i pravnom segmentu razvoja. Inovacija je, zapravo, "osnovni sastojak" proizvodnje, posluživanja i pakiranja Surf'n'Fries pomfrita!
Za jedinstvenost branda zaslužne su tri inovacije razvijane unutar preduzeća i u saradnji s vanjskim stručnjacima – specijaliziranim tvrtkama. Prva inovacija se odnosi na zaobljeni oblik pomfrita koji se postiže korištenjem specijalno dizajniranog noža. Takav oblik daje najbolji okus svakom pojedinačnom pomfritu, jer je krumpirić hrskav izvana, a sočan iznutra, a istovremeno, ovaj oblik je najpogodniji za umakanje u umake. Druga ključna inovacija je da se izrezani krumpirići prže bez kapi ulja, u posebno dizajniranoj pećnici koja umjesto vrućeg ulja koristi vrući zrak. Takvim postupkom se dobiva zdraviji pomfrit, ali bez gubitka prepoznatljivog okusa! Na kraju, treća inovacija je vezana za specijalno dizajniranu višenamjensku ambalažu koja omogućava da kupac u jednoj ruci, s lakoćom nosi 1) porciju pomfrita, 2) dva umaka, 3) porciju pilećih krilaca ili medaljona (nuggets-a) i 4) čašu pića – dok mu druga ruka u potpunosti ostaje slobodna! Ambalaža je zaštićena kao intelektualno vlasništvo tvrtke.
Surf'n'Fries koncept je utemeljen na entuzijazmu, partnerstvu s primateljima franšize i tvrtkama iz lanca nabave i, prije svega, na inovativnom poslovnom modelu za prodaju jednog od najpopularnijih jela na svijetu – pomfrita. Razvili smo 3 forme kroz koje širimo koncept i franšiznu mrežu: Store ("klasičan" Surf'n'Fries restoran), Trailer (koncept "na kotačima" koji je nadgradnja Mobile koncepta – uključuje prikolicu s integriranom, potpuno opremljenom kuhinjom koja se može bazirati i na tehnologiji pripreme krumpirića sa ili bez ulja) i Mobile (optimalno dizajnirani mobilni koncept – pult – za prodaju pomfrita na svim mogućim lokacijama. Pult je opremljen fritezom na plin (17kW), koja se "napaja" iz klasičnih boca za plin, a opremljena je nizom posebnih tehnologija i u svim aspektima zadovoljava sve zakonski propisane standarde. Pult je posebno opremljen atraktivnom večernjom LED rasvjetom, za ljepši dojam).
Broj vlastitih poslovnica
1
Broj franšiznih poslovnica
>50 u više od 15 zemalja (Hrvatska, BiH, Slovenija, Mađarska, Austrija, Njemačka, Vijetnam, Crna Gora, Srbija, Rumunjska, Norveška, Turska, Švedska, Irska, Iran, Rusija...).
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Kada primalatelj franšize s kojim se dogovorimo o saradnji pronađe adekvatnu lokaciju ili se opredijeli za neki od dva "mobilna" koncepta, suradnja se odvija u slijedećim koracima, sa slijedećim levelima naše podrške:
- Potpisivanje franšiznog ugovora – zajedno;
- Odobravanje lokacije – Davatelj franšize
- Izrada tlocrta i 3D plana prostora - Davatelj franšize
- Dizajn i plan za Opremanje kuhinje (uključujući plan nabave) - Davatelj franšize;
- Građevinski radovi u objektu – zajedno, tj. uz podršku Davatelja franšize;
- Logistika – organizacija i ugovaranje s dobavljačima, odnosno, distributerima – Davatelj franšize
- Opremanje lokala – zajedno, tj. uz podršku Davatelja franšize;
- Obuka za primatelja franšize i zaposlene – zajedno tj. obje strane;
- Otvaranje lokala – zajedno tj. obje strane;
- Vođenje posla – Primalatelj franšize!
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Surf'n'Fries Store: od 40.000-75.000 EUR
Surf'n'Fries Trailer: od 30.000-40.000 EUR
Surf'n'Fries Mobile: cca 9.400 EUR
Master Franšiza: od 40.000 do 100.000 EUR - točan iznos zavisi od države.
Osnovni zahtjevi sustava
Za Surf'n'Fries Store:
- lokal od 35 do 70m2, u pješačkoj zoni, s prometom od najmanje 20.000 pješaka dnevno, s ventilacijskim sustavom i mogućnošću korištenja 30-50 kW električne energije.
Informacije o davatelju franšize
Surf’n’Fries International ltd.
61 Praed Street, London, W2 1NS United Kingdom
+385 91 418 25 26
Kontakt osoba za kandidate
Andrija Čolak
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
Što je ključno za Surf’n’Fries koncept koji posluje na 16 tržišta, koje sve modele suradnje nude te kako kontroliraju sada već veliki franšizni sustav, govori Andrija Čolak
Ana i Dražen Toić su prije pet godina odselili iz Hrvatske u Irsku, a početkom ove godine na to su tržište „doveli“ i Surf’n’Fries.
Franšizni sustav Surf’n’Fries već treću godinu posluje na austrijskom tržištu. Kako je sve počelo i što je postigao do sad, govori primatelj franšize Lukas Lenzinger.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.