ostale usluge
Franšizni put do Muzeja osjetila
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Prava je sreća usrećiti druge
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Potencijal zrelog tržišta
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Pekara za pse i u Beogradu
Nakon Maribora, Ljubljane i Zagreba, nedavno je i Beograd dobio slovensku franšizu – pekaru za pse „Hov-Hov“.
Više od igre
Gdje će biti otvorene nove franšize, kako biraju partnere i što je sve potrebno za pokretanje posla, reći će nam Boban Melkus, suvlasnik tvrtke RoomEscape
Od dobre ideje nisu bježali
Renata i Goran Matošina prvi su put iskusili igru "bijega iz sobe" na jednom od svojih putovanja. Ubrzo nakon toga odlučili su uzeti Roomescape franšizu i otvoriti centar u Zagrebu.
Obiteljski posao - dvije franšize
Prije sedam godina Siniša Ibrahimpašić i njegova supruga Dragana postali su primatelji franšize škole engleskog jezika Helen Doron, a prošle godine i švedskog proizvođača hrane za ljubimce Husse.
Najbrže rastuće franšize
Prema popisu magazina Entrepreneur, Ameriku "osvajaju" franšize fitness klubova, barova za prodaju smrznutnog jogurta i restorana brze usluge.
Franšize jače od krize
Franšizni sektor u Velikoj Britaniji raste usprkos ekonomskim izazovima. Rast obima prometa prati i veći broj radnih mjesta i uposlenika.
Na početku
Koliko je franšizing razvijen u Makedoniji, da li se i kako radi na unapređenju tržišta, te koje franšize imaju najviše uspjeha, otkriva Filip Vidović iz Makedonske franšizne asocijacije.
Dobri primjeri
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednji izveštaj o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Franšizing je i prednost i obveza
Što su uobičajeni mitovi o franšizingu, koje su najveće zablude ljudi koji ulaze u poduzetništvo i čemu nas mogu naučiti iskusni sustavi, otkriva Victorija Conte.
Ne razumijemo franšizing
Što znači franšizing za ljude u ovoj regiji, kako izabrati i zašto je teško pronaći adekvatne primatelje franšiza, priča Miloš Dežnak iz Match Point-a.
Uprkos teškim okolnostima
Koliko je franšizing razvijen u Ukrajini i u kakvom poslovnom ambijentu rade, govori Julija Gerašenko, direktorica konzultantske kuće PROFIT system Ukraina.
Zašto da ne
Niko Slavnič radi bez predaha. On je poduzetnik, predavač, investitor, Poslovni anđeo, ali i primatelj master franšize In Your Pocket za Sloveniju.
Kvalitetniji i drugačiji
O tome kako se odlučila za franšizu In Your Pocket, po čemu se izdvajaju od drugih vodiča i kako posluju u vrijeme krize - razgovaramo sa Višnjom Arambašić.
Najbolje tek dolazi
O tome kako Chem Dry djeluje u regiji, što su primijetili da su odlike ovih tržišta i šta novo mogu ponuditi, razgovaramo s Milošem Ninkovićem.
Duh starog Novog Sada
Kako je prodao franšizu Manuala u Nizozemskoj, osmislio europski nastup američkog giganta Avirex i koji su daljnji planovi za Manual - razgovaramo sa Sinišom Žarinom.
Daleko od očiju države i banaka
O razvoju franšizinga u Sloveniji, ciljevima Franšizne asocijacije Slovenije i problemima franšiznih sustava - razgovaramo s Barbarom Humar Gerbeč.
Vidjeti i biti viđen
O utiscima sa Sajma franšiza u Parizu, o sajmovima i trendovima uopće, a posebno o mestu "nas u svemu tome", razgovaramo s Igorom Bogojevićem.
Korak po korak
Što ih je ugodno iznenadilo, a što razočaralo, kakvi su prvi rezultati poslovanja i planovi širenja franšizne mreže 5asec-a, teme su o kojima priča Drosos Hrisantu.