intervju tjedna
Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Drugačije potrebe, drugačija misija
Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu
Biznis „na krilima leptira“
Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Prednost u dobrom financijskom modelu
„Dobro osmišljen financijski model daje davateljima franšize svojevrsno jamstvo da će njihova franšizna ponuda biti atraktivnija te da će – franšizu lakše prodati“, ističe Karol Kaczmarek, franšizni konzultant tvrtke PROFIT system
Franšiza kao sigurna luka
„Kriza neće izbrisati franšize s lica zemlje. Kada pandemija prođe, davatelje franšiza čeka dobar period za razvoj mreže“, kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer IT škola Coders Lab iz Poljske
Dostava hrane – prednosti i mane
Sve više ugostitelja razmišlja o uvođenju kućne dostave kao mjere za ublažavanje posljedica izazvanih koronavirusom. Razmotrimo prednosti i mane ove strategije.
Dobro razmisliti i djelovati
Kako će pandemija izazvana virusom SARS-CoV-2 utjecati na poslovanje franšiznih sustava te o čemu trebaju razmišljati davatelji franšiza, razgovaramo s Igorom Bogojevićem, PROFIT system
Cijeniti originalnost, ali i pravila igre
Što je ključno za uspjeh u franšiznom biznisu, koji su branše popularne, a koje obećavaju i kakvo je tržište franšiza u Češkoj, otkriva Lenka Nováková, franšizna konzultantica PROFIT systema
Potvrda kvalitete franšize
Što je „Certifikat europske franšizne kvalitete“, tko ga može dobiti te što donosi tvrtkama, govori Ljiljana Kukec, predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje
U razvoj s jasnim ciljevima
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Isplati se poslušati
„Praksa nam pokazuje da što se više primatelji franšize oslanjaju na naše iskustvo i preporuke, to su im i rezultati poslovanja bolji“, kaže Anna Jurak, menadžerica odjela za poslovne korisnike edukativnog koncepta Edukido
Pažljivom analizom do odluke
Broj franšiza na tržištu polako, ali postojano raste. Ključno je pitanje kako odabrati pravu, a dobre savjete daje Marek Halfar, regionalni direktor konzultantske tvrtke PROFIT system Češka
Šansa u brzom razvoju turizma
Koje je tržište „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, tko su idealni partneri te koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Bookera
Obrazovanje je globalni biznis
Kanadski sustav Maple Bear jedna je od najvećih svjetskih obrazovnih franšiza. Što nudi ova franšiza te tko bi bili idealni partneri u zemljama ove regije, objašnjava Yann Bidan, generalni direktor za Centralnu i Istočnu Europu
Dobri izgledi za partnere
Fines je trenutačno najveća mreža kreditnih agencija u Poljskoj koja postoji od 2005. Pod kojim uvjetima danas razvijaju poslovanje te franšiznu mrežu, govori predsjednik odbora Piotr Przedlacki.
Hitni transport brzo raste
Flash Europe, europski lider u području profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovoj regiji. Tko može postati primatelj franšize i što se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Doorn
Licence po mjeri lokalnog tržišta
Što je ključno za opstanak licenciranih magazina u regiji? Kako biraju licence te kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsjednik Color Press Group-a
Upornošću do uspjeha
Što je ključno za širenje izvan domaćeg tržišta, kako se može kontrolirati franšizna mreža te na koji se način štite od plagiranja, govori Vladimir Novicki, idejni tvorac sustava „Malac genijalac“
Uskočiti u biznis
Jump Planet, zabavni park s trampolinima dizajniran i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovoj regiji. Za poduzetnike koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, kaže Bartosz Śledziński, vlasnik koncepta
Lako uz Semilac
– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brand u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorica franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Europe te da su od zemalja ove regije posebno zainteresirani za Sloveniju