intervju tjedna

intervju tjedna | 08.10.2020

Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

intervju tjedna | 21.09.2020

Drugačije potrebe, drugačija misija

Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu

intervju tjedna | 24.06.2020

Biznis „na krilima leptira“

Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia

intervju tjedna | 28.05.2020

Prednost u dobrom financijskom modelu

„Dobro osmišljen financijski model daje davateljima franšize svojevrsno jamstvo da će njihova franšizna ponuda biti atraktivnija te da će – franšizu lakše prodati“, ističe Karol Kaczmarek, franšizni konzultant tvrtke PROFIT system

intervju tjedna | 21.04.2020

Franšiza kao sigurna luka

„Kriza neće izbrisati franšize s lica zemlje. Kada pandemija prođe, davatelje franšiza čeka dobar period za razvoj mreže“, kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer IT škola Coders Lab iz Poljske

intervju tjedna | 27.03.2020

Dostava hrane – prednosti i mane

Sve više ugostitelja razmišlja o uvođenju kućne dostave kao mjere za ublažavanje posljedica izazvanih koronavirusom. Razmotrimo prednosti i mane ove strategije.

intervju tjedna | 17.03.2020

Dobro razmisliti i djelovati

Kako će pandemija izazvana virusom SARS-CoV-2 utjecati na poslovanje franšiznih sustava te o čemu trebaju razmišljati davatelji franšiza, razgovaramo s Igorom Bogojevićem, PROFIT system

intervju tjedna | 26.02.2020

Cijeniti originalnost, ali i pravila igre

Što je ključno za uspjeh u franšiznom biznisu, koji su branše popularne, a koje obećavaju i kakvo je tržište franšiza u Češkoj, otkriva Lenka Nováková, franšizna konzultantica PROFIT systema

intervju tjedna | 31.01.2020

Potvrda kvalitete franšize

Što je „Certifikat europske franšizne kvalitete“, tko ga može dobiti te što donosi tvrtkama, govori Ljiljana Kukec, predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje

intervju tjedna | 20.01.2020

U razvoj s jasnim ciljevima

Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço

intervju tjedna | 03.01.2020

Isplati se poslušati

„Praksa nam pokazuje da što se više primatelji franšize oslanjaju na naše iskustvo i preporuke, to su im i rezultati poslovanja bolji“, kaže Anna Jurak, menadžerica odjela za poslovne korisnike edukativnog koncepta Edukido

intervju tjedna | 25.11.2019

Pažljivom analizom do odluke

Broj franšiza na tržištu polako, ali postojano raste. Ključno je pitanje kako odabrati pravu, a dobre savjete daje Marek Halfar, regionalni direktor konzultantske tvrtke PROFIT system Češka

intervju tjedna | 04.11.2019

Šansa u brzom razvoju turizma

Koje je tržište „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, tko su idealni partneri te koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Bookera

intervju tjedna | 25.09.2019

Obrazovanje je globalni biznis

Kanadski sustav Maple Bear jedna je od najvećih svjetskih obrazovnih franšiza. Što nudi ova franšiza te tko bi bili idealni partneri u zemljama ove regije, objašnjava Yann Bidan, generalni direktor za Centralnu i Istočnu Europu

intervju tjedna | 26.08.2019

Dobri izgledi za partnere

Fines je trenutačno najveća mreža kreditnih agencija u Poljskoj koja postoji od 2005. Pod kojim uvjetima danas razvijaju poslovanje te franšiznu mrežu, govori predsjednik odbora Piotr Przedlacki.

intervju tjedna | 21.06.2019

Hitni transport brzo raste

Flash Europe, europski lider u području profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovoj regiji. Tko može postati primatelj franšize i što se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Doorn

intervju tjedna | 14.05.2019

Licence po mjeri lokalnog tržišta

Što je ključno za opstanak licenciranih magazina u regiji? Kako biraju licence te kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsjednik Color Press Group-a

intervju tjedna | 08.04.2019

Upornošću do uspjeha

Što je ključno za širenje izvan domaćeg tržišta, kako se može kontrolirati franšizna mreža te na koji se način štite od plagiranja, govori Vladimir Novicki, idejni tvorac sustava „Malac genijalac“

intervju tjedna | 08.03.2019

Uskočiti u biznis

Jump Planet, zabavni park s trampolinima dizajniran i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovoj regiji. Za poduzetnike koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, kaže Bartosz Śledziński, vlasnik koncepta

intervju tjedna | 19.02.2019

Lako uz Semilac

– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brand u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorica franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Europe te da su od zemalja ove regije posebno zainteresirani za Sloveniju

1
3
4
5
sledeća  
zadnji