EASY BEER
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
- Opuštenost, udobnost i atraktivna atmosfera gdje svi koji vole okus piva i delikatesne hrane mogu uživati u više od 200 različitih vrsta piva.
- Gosti mogu probati, u željenim količinama, širok izbor piva koji se nalazi na zidu piva. To je samoposlužni zid sa 20 ili više odabranih piva na točenje, i najmodernijim – state of the art – točilicama za pivo.
- Easy Beer tehnologija omogućuje kontroliranje doziranja piva na šanku te tako održava stabilnu profitabilnost. Točilice su povezane s kegovima (bačvama) smještenim u hladnjaku/hladnoj sobi, tako da se svako pivo čuva na odgovarajućoj temperaturi, i time čuva pravi, optimalni okus. Regulirali smo kontrolu pjene, tako da se razina pjene kod točenja prilikom samoposluživanja sa zida piva svodi na potrebnu, minimalnu razinu. U Easy Beeru niti jedna bačva s pivom ne stoji duže od sedam dana, i nema niti kakvih ostataka niti gubitaka. Svaki mililitar piva se obračuna i – naplati. Bilo da gost natoči i popije par mililitara piva, „čisto za probu“, bilo da napuni „čašu do vrha“ – sve se uvijek obračuna i naplati.
- Gost dobiva karticu kojom se potom služi kada toči pivo u svoju čašu – bilo koje pivo, u bilo kojoj količini. Plaća točno onoliko koliko je natočio i popio – bilo to 5 ili 500 mililitara.
- Selekciju prave naši sommelieri, a izbor piva na točenje mijenja se svakoga tjedna.
- Selekcija piva uključuje najbolja lokalna i internacionalna piva, zanatska piva te druga neobična i delikatesna piva, tako da postoji izbor za svakog tko uživa u pivu. Piva su dostupna u flašama i na točenje.
- Postoji i samoposlužni viski zid i vinski zid, tako da, osim piva, možemo udovoljiti svima koji dođu u Easy Beer.
- Appetizere i obroke sa širokog menija, priprema dobro obučeno osoblje. Kuhinja je otvorena, te svaki gost može vidjeti proces pripreme hrane i osjetiti miris kuhinje i svog obroka.
- Atmosfera je iznimno važna, a selekcija glazbe u mp3 formatu omogućuje pravi glazbeni ugođaj.
- Popularna i najmodernija tehnologija kombinira se sa sjajnim pivima i ručno pripremljenom hranom, tako da tvore zabavno, opuštajuće, prigodno, ukusno i uzbudljivo iskustvo za svakog gosta.
- Kao biznis, Easy Beer je kreiran da omogući dobar prihod, sa stabilnim rastom, te da bude posao koji se vodi s lakoćom. Dok većinu ugostiteljskih biznisa odlikuju visoki troškovi zaposlenika i osoblja, u Easy Beeru su ti troškovi na minimalnoj razini, uz očuvanje visoke razine usluge za goste. Kao dio franšiznog paketa, našim partnerima pružamo sve potrebne alate, materijale, obuku za bar, kuhinju i odnose s klijentima, i to za sve njihove ključne zaposlenike.
- Profitabilnost i održivost biznisa je izvjesna, zahvaljujući konstantno jakom interesu za pivima, ali i rastućoj popularnosti zanatskih piva diljem svijeta, i više nego povoljnim marginama.
- Razvili smo inovativni vlasnički software i integrirali ga s POS blagajnom, te smo time omogućili plaćanje gotovinom i karticama, ali i kontrolu potrošnje i upravljanje loyality programima. Software je tako razvijen da potrošnju i prihode možete kontrolirati s bilo kojeg mjesta, putem interneta ili smartphona. Software upravlja i POS blagajnama te točilicama piva. Moguće su nadogradnje i unapređenja sustava, tako da ćete uvijek imati najažurniju verziju.
- Naši pivski sommelieri su sada i vaši sommelieri. Ne morate zaposliti stručno osoblje, inače vrlo skupo, za ove namjene. Naši će vam sommelieri pomoći da, osim odabranih internacionalnih piva, napravite najbolju selekciju lokalnih piva iz vaše regije.
- Upravljanje barom i restoranom može biti vrlo složeno, s hrpom podataka i kalkulacija – nabavne cijene, zalihe, marketing, zaposlenici, profitne stope – kojima se morate baviti. Easy Beer je pripremio sve ove kalkulacije i obračune, testirao ih više puta, i time vam omogućio lakše poslovanje te dao smjernice za sve poslove, čime ćete maksimizirati profit.
- Najpopularnija i najprofitabilnija piva se biraju za vas, pa čak i ona iz vaše regije. Izbor hrane također ulazi u troškovnu analizu i analizu profitabilnosti, poput svega drugog – ponude, dostupnosti i sezonalnosti.
- Ipak, vi najbolje poznajete vlastito okruženje te će naš brand menadžer, skupa s vama, pažljivo raditi na selekciji pravog menija i izbora pića i njihovom redovitom poboljšanju.
- Želimo da vam maksimalno olakšamo poslovanje i osiguramo profitabilan te uspješan biznis.
Broj vlastitih poslovnica
2 (Riga, Latvija)
Broj franšiznih poslovnica
1 Mađarska (Budimpešta)
1 Slovenija (Kopar)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Easy Beer je dostupan u tri različita i fleksibilna formata:
- Bar/restoran u popularnim turističkim područjima
- Bar/restoran u trgovačkim centrima i zračnim lukama (bez bašte)
- Bar/restoran na prometnim lokacijama, za domaće goste (s manje sezonskih utjecaja, s prilagođenim menijem)
Više opcija za biznis suradnju:
- Prostor veličine od 150 do 500m2
- Franšiza poslovnog formata (dostupna i opcija franšize konverzije – kada se postojeći biznis, bar-restoran pretvori u franšizni)
- Jedinična franšiza, više jedinica ili area development.
Easy Beer Franšizni paket uključuje:
- Početna obuka za ključne zaposlenike
- Sveobuhvatni Operativni priručnik
- Knjiga vizualnih standarda (fotografije, grafike, logo, fontovi, boje...)
- Detaljan financijski model za svaku od opcija biznis suradnje
- Evaluacija i odobravanje lokacije i prostora
- Lokalizacija menija i karte pića
- Principi politike cijena i merchandisinga
- Easy Beer tehnologije i software
- Projekt (dizajn)
- Moderna oprema za točilice i software za kontrolu, po posebnim, povoljnijim uvjetima kupnje koji su namjenjeni isključivo primateljima franšize
- Opcija leasinga opreme
- Dobavljači (nameštaja, oreme, itd). po povoljnijim uvjetima
- Templates za website i internet domeni
- Redovita potpora i kontrola
- Potpora u marketingu i alati za marketing
- Redovito ažuriranje menija (recepti i uputstva)
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Investicije
- Visina ukupnih investicija ovisi o nizu faktora, uključujući i: uređenje prostora, depozit za zakup, itd.
- Tipičan Easy Beer bar/restoran zahtjeva ulaganje od oko 150.000 EUR (uključujući opremu i software od oko 80.000 EUR). Dostupne su i opcije leasinga opreme. Više o tome na upit.
- Procijenjeni period za povrat investicije: 14-30 mjeseci.
- Franšizni ugovor: 10 godina (s opcijom produženja)
Franšizne naknade
- Ulazna naknada: 23.750 EUR
- Iznos ulazne naknade manji je za prve primatelje u novoj zemlji, ali i za primatelje s više jedinica.
- Redovita naknada naplaćuje se od četvrtog mjeseca poslovanja.
Area Development
- Uvjeti za area developere su predmet posebnih dogovora. Javite se.
Osnovni zahtjevi sustava
Ne trebate imati posebna znanja ili iskustva u vođenju barova ili restorana. To ćemo vam MI pružiti. Potrebna vam je ljubav i strast za pivom i dobrom hranom, te društvene vještine, tako da možete napraviti pravi ambijent za svoje goste. Naravno, morate imati dovoljno financijskih sredstava za investiranje.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Juris Roganovs (kontakt jezik: engleski)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?
Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.
Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.