CHIPAS
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
CHIPAS u Sarajevu ima kultni status: spoj je jedinstvenog ambijenta, izuzetno organizirane usluge te kvalitetnog manija s izuzetno povoljnim cijenama.
Ambijent svih restorana CHIPAS je profinjen, s retro štihom i mnoštvom detalja (lokalnih starina), s posebnim „pečatom“ tvrtke Coca-Cola®, koja sudjeluje u kreiranju enterijera (retro posteri, plakati). Sve to CHIPAS čini prepoznatljivim i atraktivnim mjestom za domaće te strane goste i turiste – svih uzrasta, kultura i stilova, za svako doba dana.
CHIPAS je usluga brza i kvalitetna, s izgrađenim stilom – ovisno od formata goste uslužuju konobari, baš kao i u klasičnim restoranima, ili je samo-usluga, ali uz potporu dobrog IT rješenja. Sveobuhvatno IT rješenje omogućava učinkovit rad te optimalnu organizaciju koja je u stanju podržati iznimno veliki promet.
Ono što je specifičnost CHIPAS restorana je univerzalni, opšteprihvatljiv meni s izuzetno povoljnim cijenama. Osnova menije je CHIPAS – CH(icken) i PAS(ta) – bazira se na jelima od piletine i tjestenine, s jednostavnom i jedinstvenom cjenovnom politikom. Posebno, kroz suradnju s tvrtkom Coca-Cola®, osigurana je i povoljna cijena za Coca-Cole®, koja time postaje „idealan partner“ svim CHIPAS obrocima! Prema podacima iz Coca-Cole® CHIPAS je najveći prodavač Coca-Cola® napitaka po metru četvornom u kategoriji ne-trgovina u Bosni i Hercegovini. CHIPAS koncept, stoga, uključuje i poseban program suradnje s tvrtkom Coca-Cola®.
CHIPAS je koncept koji se razvija i napreduje, sa više različitih formata od kojih svaki dokazan u praksi, sa stabilnim rastom prometa te prihoda. Organizacija poslovanja i optimiziran IT sustav omogućuju veliki promet, atraktivne cijena i profitabilno poslovanje.
Sada vam nudimo da, kroz franšizu CHIPAS, isti recept primijenite i u vašem gradu i ponovite naš uspjeh!
Broj vlastitih poslovnica
3 u Bosni i Hercegovini, u Sarajevu - Chipas Chicken&Pasta, Chipas Sweets&Cakes, Chipas Concept
Broj franšiznih poslovnica
1 (Bosna, Visoko), 1 (Poljska, Šćećin)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- potpora u selekciji i uređenju lokala
- kompletan know-how za opremanje i organizaciju restorana – specifični vizualni identitet
- lista dobavljača za opremanje i potpora u opremanju; poseban aranžman s tvrtkom Coca-Cola® u vezi s uređenjem restorana i snabdjevanjem marketinškim materijalom
- Organizacija i optimizacija poslovanja i IT sustav
- potpora u implementaciji HACCP sustava
- jedinstven meni s recepturama;
- konstantna unapređenja menija
- obuka za menadžere, kuhare i konobare;
- potpora u tekućem poslovanju
- potpora na lokaciji pri otvorenju restorana
- marketinška potpora, Startni marketinški paket.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna naknada: 5.000 EUR
- Redovita mjesečna naknada: 2,5% prometa
- Očekivani nivo ukupnih investicija (kompletno uređenje restorana): ovisi o formatu, cca 70.000 EUR za Chicken&Pasta
- Očekivani ROI (povrat investicija): 2 godine
Osnovni zahtjevi sustava
- Zarad najboljih rezultata, primatelj franšize treba biti spreman osobno se angažirati u radu restorana.
- Obvezna je promjetna lokacija
- Poželjno je da restoran ima više prostorija
- Obvezna je suradnja s tvrtkom Coca-Cola®
- Obvezno korištenje poslovne aplikacije te IT sustava
Informacije o davatelju franšize
CHIPAS
Trg Fra Grge Martića 4, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
+387 61 147 517
Kontakt osoba za kandidate
Muamer Čolić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.
CHIPAS ima kultni status u Sarajevu – restoran koji se drži načela „kvaliteta po najpovoljnijoj cijeni“ stekao je i čuva popularnost na kojoj mu se samo može pozavidjeti. Franšiza je, stoga, logičan korak.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.