Hopp
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Hopp.Bike, nagrađivana franšiza električnih trotineta, po principu „ključ u ruke“, dovodi u vaš grad rešenje za transport bez emisija ugljen-dioksida (Carbon Net Zero Transportation). I do 80% finansija za pokretanje biznisa dostupno je uz StartHoppTM.
Ova poslovna prilika kreirana je za vešte preduzetnike.
Zašto uzeti ovu franšizu? Najvažniji razlozi:
- Gotovo rešenje (po principu „ključ u ruke“) uz konstantnu podršku i pomoć
- Niska investicija uz mogućnost finansiranja preko Start-HoppTM
- Aplikacija nagrađivana u oblasti korisničkog servisa i usluge
- Poslovanje je moguće pokrenuti u roku od nekoliko nedelja
Pridružite se timu motivisanih preduzetnika i postanite dio naše globalne franšizne mreže. Saznajte više o prednostima Hopp franšize već danas.
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Stručnost na tržištu koje brzo raste
Budite deo naše uspešne priče jer ćemo učiniti sve kako bi vaš biznis mogao da raste. Jedinstveni poslovni model koji nudimo omogućiće vam da napredujete na tržištu za koje se predviđa da će do 2031. dosegnuti vrednost od 500 milijardi dolara.
Dokaz o uspešnom poslovanju
Vaš biznis, naš proveren poslovni model. Nastala na Islandu, sada prisutna na globalnom nivou, naša tehnologija je izgrađena prema islandskim standardima kvaliteta. Od ledenih nordijskih zima do žarkih mediteranskih leta, naše flote e-trotineta prešle su više od 10.000.000 kilometara, u svim klimatskim uslovima, a sve zahvaljujući našoj nagrađivanoj aplikaciji.
Put do finansijske nezavisnosti
Nudimo mogućnost sveobuhvatnog finansiranja kako biste što lakše pokrenuli poslovanje. Naš model visokih nagrada uz niske investicije omogućava preduzetnicima da pokažu pre svega svoje poslovne sposobnosti umesto ulaganja kapitala. Mnogi od naših operatera su ostvarili povraćaj investicije već u prvoj godini poslovanja.
Život na Hoppu
Pokrenite Hopp franšizu i uživajte u novootkrivenoj slobodi i fleksibilnosti poslovnog života. Mnogi naši primaoci franšize skloni su da svakodnevno poslovanje i održavanje prepuste svojim zaposlenima, što im obezbeđuje minimalan angažman uz stabilan izvor tekućeg prihoda.
Zeleni akreditiv za naše e-trotinete
Od proizvodnje do upotrebe Hopp trotineti su 100% bez emisija ugljen-dioksida, a budući da svaka vožnja emituje 0 grama CO2 po pređenom kilometru, za sobom ostavljamo čistiju planetu. Na ovaj način, doprinosite borbi protiv klimatskih promena dok u isto vreme vodite profitabilan posao koji vas ispunjava, a vaši klijenti se prevoze gradom bez štetnih uticaja na okolinu.
Pokrenite promene u svom gradu
Više od polovine vožnji koje se u gradu obave automobilom iznose manje od osam kilometara. Zvuči kao prilika?
Pridružite se transportnoj mreži u svom gradu tako što ćete uvesti uslugu koja olakšava mobilnost tamo gde su tradicionalne usluge tranzita zakazale. Postanite lokalni heroj i rešite probleme transporta u svom lokalnom području, olakšajte svakodnevnicu prijateljima, porodici i komšijama.
Tehnologija koja funkcioniše, električni trotineti u stalnom pokretu i novac u banci od prvog dana. Naš model franšize po principu „ključ u ruke“ nudi kvalifikovanim kandidatima i do 80% finansiranja biznisa, pomoć u oblasti regulacije, operativnu podršku i pristup našoj nagrađivanoj korisničkoj aplikaciji.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna franšizna naknada - 5.000 dolara
- Minimalni iznos investicije - 25.000 dolara
- Mesečna franšizna naknada - 18% neto prometa
Troškovi dostave i PDV nisu uključeni
Osnovni zahtjevi sustava
Za ovaj biznis nije potrebno prethodno iskustvo. Nudimo stručno vođenje i podršku od početka do kraja, pomoć u prevazilaženju svih logističkih ili regulatornih prepreka kako biste pokrenuli biznis za samo dve nedelje.
Ubrzanje od samog početka
Vi vodite poslovanje na lokalnom nivou, mi ćemo se pobrinuti za ostalo. Naš globalni/lokalni poslovni model omogućava vam da iskoristite prednosti stručnog vođenja i pristupa zajedničkim resursima; od brendiranja i marketinga, do IT podrške, mehaničkih instrukcija, smernica i još mnogo toga.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Paula Sagan - please contact in English
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Nakon Maribora, Ljubljane i Zagreba, nedavno je i Beograd dobio slovensku franšizu – pekaru za pse „Hov-Hov“.
Gdje će biti otvorene nove franšize, kako biraju partnere i što je sve potrebno za pokretanje posla, reći će nam Boban Melkus, suvlasnik tvrtke RoomEscape
Renata i Goran Matošina prvi su put iskusili igru "bijega iz sobe" na jednom od svojih putovanja. Ubrzo nakon toga odlučili su uzeti Roomescape franšizu i otvoriti centar u Zagrebu.
Prije sedam godina Siniša Ibrahimpašić i njegova supruga Dragana postali su primatelji franšize škole engleskog jezika Helen Doron, a prošle godine i švedskog proizvođača hrane za ljubimce Husse.
Prema popisu magazina Entrepreneur, Ameriku "osvajaju" franšize fitness klubova, barova za prodaju smrznutnog jogurta i restorana brze usluge.
Franšizni sektor u Velikoj Britaniji raste usprkos ekonomskim izazovima. Rast obima prometa prati i veći broj radnih mjesta i uposlenika.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.