Carl's Jr.
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Carl’s Jr.® je globalna kompanija sa dugogodišnjim međunarodnim iskustvom, jedinstvenom ponudom, modernim restoranima i iskusnim međunarodnim timom koji omogućava da franšizna mreža konstantno i dosledno raste.
Rast franšizne mreže glavni je fokus brenda Carl's Jr.® te smo aktivno posvećeni održavanju ovog tempa u svim segmentima.
Radujemo se daljoj globalnoj ekspanziji kroz saradnju sa ambicioznim partnerima koji žele da slede našu putanju rasta dok zajedno kreiramo budućeg lidera na tržištu restorana brze usluge (Quick Service Restaurant).
Broj vlastitih poslovnica
više od 300 u SAD
Broj franšiznih poslovnica
više od 3.600 u više od 35 zemalja, uključujući Španiju, Dansku, Francusku i Tursku
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Asistencija snažnog regionalnog tima koji blisko sarađuje s centralom kancelarijom za podršku iz Nešvila, SAD
- Pružamo široku ekspertizu u ključnim oblastima razvoja nekretnina, odabira lokacije, dizajna i izgradnje restorana, obuke, poslovanja, IT-a i marketinga
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Neto iznos investicije za otvaranje jednog restorana: 1.000.000 USD
- Tekuća sredstva: 300.000 USD
Od franšiznog partnera se očekuje da otvori više jedinica - najmanje 5 restorana (u zavisnosti od tržišta)
Osnovni zahtjevi sustava
- Poželjno iskustvo u oblasti restoranskog biznisa - ugostiteljstva
- Poželjno iskustvo u vođenju/poslovanju restorana na međunarodnom nivou
Informacije o davatelju franšize
CKE Restaurants Holdings, Inc.
6700 Tower Circle Suite 1000, Franklin, TN 37067
+386 41 633 394
Kontakt osoba za kandidate
Matjaz Plausteiner (engleski
srpski
slovenački)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.