TUNAHOLIC fish bar

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Obitelj smo sa preko 29. godina iskustva loveći ribu i ploveći ovim morem. Odlučili smo podići ribarenje na višu razinu te svoje doživljaje i iskustva podijeliti s Vama. Projekt Tunaholic® iznjedrio je nakon toliko godina iskustva u ribarenju, te je pretočen u novu gastro priču osmišljenu  do najsitnijih detalja, od pripreme jela, naziva jela, ambalaže, dizajna objekta. Tunaholic fish bar otvoren je 2020. godine, te je u kratkom vremenu iskočio u gastro ponudi Hrvatske. Odmah nakon otvaranja punio je medije, zasipan je pohvalama, a od gastro klijenata i stručnjaka stižu samo pozitivne kritike i riječi hvale.

Tunaholic je postao brend u vrlo kratkom vremenu, zahvaljujući uloženoj ljubavi, znanju, iskustvu i poznavanju takve vrste namirnice, inovativnoj pripremi, spoju tradicionalne kuhinje u modernom ruhu, te želji da naši gurmani budu zadovoljni ponuđenim.

Tunaholic nije običan fish bar, Tunaholic je zdrav i originalan način življenja kroz koji želimo da naše područje bude posebno po onome što mi i jesmo; more, riba i dobri ljudi.

Tunaholic je idealan partner u otvaranju objekta sa gastro ponudom bilo gdje u regiji i šire. Koncept  franšize je baziran na entuzijazmu, originalnosti, gastro spoju moderne kuhinje i tradicionalne namirnice, zdravom i glavnom sastojku – ribi.

Koncept objekta je podijeljen u dvije moguće opcije, a optimalna kvadratura objekta je 20 – 40 kvadrata:

  • Objekt u starom gradu, centralnom djelu grada / dio zgrade
  • Objekt u velikom shopping centru

Nudimo jednostavan partnerski franšizni model koji podrazumijeva potpuni prijenos svih elemenata brenda. Iznimnom pažnjom odabranih sirovina i receptura, upotreba svježih namirnica, poseban način pripreme jela, pažnja na adekvatnoj i personaliziranoj ambalaži garancija su za uspješnost samog brenda. Tunaholic®je zaštićen i registriran brend te se kao takav može koristiti jedino partnerskim odnosom. Prepoznatljiv je i jedinstven i u dizajnerskom i arhitektonskom smislu.

Budući da naš operativni model provjereno i uspješno radi, nudimo Vam već gotovu predivnu riblju priču.

Kompletan proces od trenutka potpisa ugovora pa do realizacije biti će ispraćen i potpomognut od strane našeg kolektiva, koji će partneru – primaocu franšize prenijeti sva stečena iskustva i sistematizirana znanja potrebna za pokretanje i uspješno vođenje posla.

Promocija naših proizvoda i usluga doprinosi stvaranju slike o ugledu  Tunaholic brenda, i to nam je važan cilj poslovanja.  Koristimo razrađen način promocije i marketinga kroz društvene mreže.

Broj vlastitih poslovnica

1 u Hrvatskoj (Poreč)

Broj franšiznih poslovnica

3 u Hrvatskoj (Rovinj, Trogir; Zagreb), 1 u Sloveniji (Ljubljana), 1 u Srbiji (Beograd)

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

Podrška partneru je višestruka i ogleda se u svim segmentima poslovanja, uključujući:

  • Potpisivanje franšiznog ugovora – zajedno
  • Odobravanje lokacije – davatelj franšize
  • Savjetovanje prilikom uređenja objekta i pribavljanje opreme – davatelj franšize
  • Građevinski radovi u objektu – zajedno tj. uz podršku davatelja franšize
  • Logistika – organizacija i ugovaranje s dobavljačima, odnosno distributerima - zajedno tj. uz podršku davatelja franšize
  • Edukacija partnera o operativnim procedurama – davatelj franšize
  • Obuka/trening partnerovih zaposlenika o pripremi i prezentaciji proizvoda – davatelj franšize
  • Podrška kroz marketinško ulaganje – zajedno
  • Otvaranje lokala – zajedno
  • Vođenje posla – primatelj franšize
  • Supervizija u vođenju posla – davatelj franšize

Podrška se pruža i proširuje po fazama razvoja projekta.

Partneri od našeg tima imaju pravo na korištenje brenda Tunaholic,  na raspolaganju su im sve informacije vezane uz posao, standarde brenda, politike i procedure vezane uz hranu do detalja razrađene u Operativnom priručniku, planski odrađenu godišnju marketinšku strategiju – smjernice za društvene mreže , marketinške grafičke pripreme, Grafičku knjigu standarda i vizualni identitet, Arhitektonsku knjigu standarda – dizajn objekta.


Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Ulazna franšizna naknada/Entry Fee – 10.000 eur
  • Franšizna naknada/Royality Fee – 6,5 %
  • Marketing tantijem i lokalno oglašavanje – definiraju zajedno davatelj i primatelj franšize
  • Mogućnost kupnje Master franšize za određene teritorije  - na upit
  • Investicija u objekt ovisi o veličini objekta – 50.000 do 80.000 eur

Osnovni zahtjevi sustava

Idealni primatelji franšize trebali bi imati poduzetnički duh, kao i pozadinu iskustva prodaje, marketinga, početni kapital, iskustvo u bavljenju ugostiteljstvom te prvenstveno ljubav prema gastronomiji, moru, ribi.

Potrebna je dobra lokacija u pješačkoj/shopping ili poslovnoj zoni, s mogučnošću blizu atraktivnih turističkih znamenitosti, objekt s ventilacijskim sustavom te minimalno 35 kw električne energije, optimalne veličine objekta  20 – 40 m2 (plus skladišni prostor).


Informacije o davatelju franšize

JASTOG obrt za turizam i ugostiteljstvo

Svetog Eleuterija 6, 52440 Poreč, Istra

+385 98 608 417

tunaholicfishbar@gmail.com

tunaholicfishbar.com

Kontakt osoba za kandidate

Vesna Janko Finderle  

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno TUNAHOLIC fish bar.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.