Rakhia bar

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Rakhia Bar je mala oaza s velikom dušom, koja u ponudi broji više od 100 vrsta rakija i likera koje publici predstavljamo na moderan način, a glavni proizvod je kućni brand Rakhia bara – The Hogster koji broji 13 okusa. Ipak, Rakhia Bar nije samo bar s velikim izborom rakija, već i mnogo više od toga. Kada bi Rakhia Bar bio osoba mogli bi ga opisati kao zabavnu, urbanu, trendy, otvorenu i autentičnu osobu. Na kreativan način pričamo svoju priču te kroz inovativne proizvode i originalne koncepte zabave stvaramo nove trendove.
Fokus poslovanja je na večernjem programu i izlascima, a target skupina su mladi od 18 do 35 godina. Dominirajući glazbeni žanrovi na repertoaru su (isključivo strani) RnB, reggaeton, hip-hop i pop. Uz bogati portfolio zabavnih evenata i glazbenih tematskih večeri, Rakhia bar svakodnevno pruža priliku za popiti rakiju ili dvije, a možda i metar rakije.
Broj vlastitih poslovnica
1 (Hrvatska)
Broj franšiznih poslovnica
-
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Prava na brand Rakhia bar
- Verifikaciju lokacije
- Priručnik upravljanja
- Knjigu standarda brand i vizualne komunikacije
- Trening osoblja i managementa
- Logističku podršku
- Marketinšku podršku
- Cjelokupnu ponudu The Hogster rakija
- Podrška tijekom poslovanja
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Entry Fee – 10 000 EUR
- Royalty fee – 5%
- Investicija potrebna za početak poslovanja varira ovisno o veličini objekta (60m2 – 150m2) te iznosi između 75.000 do 175.000 EUR.
Osnovni zahtjevi sustava
- Lokal od 60m2 – 150m2
- Pješačka zona (20 000+ pješaka dnevno)
- U strogom centru grada ili neposrednoj blizini, na gradskim trgovima, u urbanim sredinama ili studentskim centrima, u turističkim središtima i na mjestima gdje se okupljaju stranci
Informacije o davatelju franšize
Rakhia international d.oo.
Ante Kovačića 24, 51000 Rijeka, Hrvatska
+385 98 619 317
Kontakt osoba za kandidate
Diego Dekanić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.

„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.