Zdrava hrana, dobra investicija
Zasićeni jednom te istom ponudom „brze hrane“, četiri prijatelja iz Rumunjske – Dan Isai, Radu Lupaş, Daniel Lar i Vlad Lupaş – odlučuju uložiti u novi gastronomski koncept te 2012. lansiraju Salad Box. Ideja je bila vrlo jednostavna: ponuditi potrošačima u Rumunjskoj zdraviju alternativu tipičnoj brzoj hrani – jela koja će se brzo pripremati, ali koja će biti nutritivno bogata i bazirana na svježim sastojcima. Sve to, po pristupačnim cijenama.
Prvi restoran otvoren je u Cluju, drugom po veličini gradu u Rumunjskoj. Vrlo se brzo pokazalo da su dobro detektirali goruću potrebu na tržištu. Salat Box postao je toliko popularan da je tvrtka u roku od godinu dana otvorila još 12 lokacija – pri čemu su tri restorana bila otvorena pod franšizom.
Naime, brzi razvoj franšize i afirmacija suradnje s drugim poduzetnicima zainteresiranima za ovaj koncept dodatno su ubrzali širenje lanca na lokalnoj i međunarodnoj razini. Danas, pod brandom Salad Box posluje više od 70 restorana – u Rumunjskoj, Mađarskoj, Francuskoj, Malti, Bugarskoj, Italiji, Sloveniji, Češkoj, Velikoj Britaniji, Irskoj, Sjedinjenim Državama, Kanadi i Alžiru.
Govoreći o ciljevima i vizijama tvrtke, Radu Lupas, suosnivač Salad Boxa, kaže da su svjesni da potreba za jednim ovakvim konceptom postoji na gotovo svim tržištima svijeta. Stoga su i usmjereni na međunarodnu ekspanziju, a u ovoj su fazi razvoja uglavnom okrenuti tržištima Istočne Europe. Zainteresirani su i za tržišta ove regije.
– Tražimo franšiznog partnera koji ima liderske vještine, koji ima kapacitet slijediti pravila uređenog sustava, poslovne procese i procedure koje takav sustav podrazumijeva. Kandidat treba biti motiviran, uporan i spreman usredotočiti se na razvoj ovog posla. Naravno, podrazumijeva se da je ljubitelj zdrave hrane te da želi konstantno napredovati na ovom području – opisuje Lupaş profil idealnog primatelja franšize.
PODRŠKA PRIMATELJIMA FRANŠIZE
Prije otvaranja:
- Savjetovanje i podrška
- Posredovanje u svim upitima između primatelja franšize i odjela za podršku
- Definiranje rokova za sprovođenja zadataka, prema GANTT-u
- Tjedni sastanci
- Posjeta partneru
Otvaranje:
- Obuka za vlasnika i menadžera
- Obuka za zaposlenike/podrška pri otvaranju
- 2D planovi (uključujuće i sve neophodne izmjene predloženog plana)
- 3D renderi (građevinski planovi)
- Detaljni plan opremanja
- Profesionalna podrška u procesu građevinskih radova na uređenju prostora
- Procjena investicije
- Opskrba proizvodima
- Organizacija dostave i preuzimanja
- Tehnička podrška - prije samog otvaranja
Tekuća podrška:
- Ažuriran asortiman proizvoda
- Specifikacije i detalji za sve proizvode
- Operativni priručnik koji uključuje recepte i upute za zaposlenike
- Online digitalni materijali
- Dizajn i proizvodnja marketinškog materijala
- Društvene mreže
- Istraživanja tržišta
- Prijedlozi za marketinški miks
- E-mail adrese
- Lokalna domena
- Izrada web-stranice
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
70.000 - 50.000 eura, ovisno o lokaciji
pročitajte članke
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Najčitanije
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.