Novo tržište za Tiffany

Tiffany Production / Modna tvrtka prisutna diljem zemalja regije – Srbija, Crna Gora, BiH, Slovenija, Hrvatska
Četvrtak
14.02.2019
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.
 

Tamara Karapandžić, direktorica marketinga i PR-a u Tiffany Production, kaže da je prošla godina bila uspješna za ovu modnu tvrtku. Osim što su radili na unapređenju svojih kolekcija odjeće te jačanju branda, fokusirali su se i na otvorenje franšiznih trgovina i širenje poslovanja na nova tržišta.

Posljednje tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje je hrvatsko  franšizna je trgovina u prosincu 2018. godine otvorena u shopping mallu City One u Splitu. – Za nas je to bio veliki događaj. Postoji interes za našu franšizu, ali pažljivo analiziramo lokalna tržišta i razmatramo mogućnosti plasmana naših proizvoda  kaže Karapandžić.

Primarni kriteriji za odabir primatelj franšize su, kako kaže, ozbiljnost i predanost poslu. – Osim toga, ne smijemo zaboraviti ni financije, jer bez kapitala nije moguće pokrenuti nijedan posao. Naše analize su vrlo detaljne i sveobuhvatne. Osim mogućnosti davanja single unit franšize, ne isključujemo mogućnost pokretanja franšiznog kornera  napominje Karapandžić.

Kako, međutim, Tiffany kolekcije postaju sve bogatije, postoje određeni preduvjeti koji se moraju ispuniti po pitanju površine prostora, načina opremanja, izradi projekta. Da bi otvorio Tiffany trgovinu, primatelj franšize, prije svega, mora pronaći prikladnu lokaciju. Preporučuju se lokali u trgovačkim centrima, ali i u prometnim ulicama, veličine od 100 do 120 četvornih metara (plus 30% za skladište), sa izlogom od šest do osam kvadrata.  Nakon toga, partner ulaže u adaptaciju poslovnog prostora prema standardima i vizualima sustava. Vrlo je teško reći koliko je potrebno izdvojiti za uređenje i opremanje prostora, jer to ovisi o uvjetima na lokalnom tržištu. Također, primatelj franšize mora izdvojiti sredstva za kupnju kolekcije po sezoni  kaže Tamara Karapandžić.

Kada je riječ o konceptu kolekcije, Tiffany na tržište plasira dvije kolekcije, proljeće-ljeto i jesen-zima, kao i nekoliko mini-kolekcija tijekom godine. Svaka od njih je dopunjena pratećim programom, odnosno, kolekcijom asesoara.

Tiffany Production djeluje od 1995. godine i prisutan je u regiji kroz mono i multibrand trgovine, razvijajući lanac vlastitih maloprodajnih objekata, franšiznih trgovina i franšiznih kornera. 


Traže se ozbiljni partneri / Primarni kriteriji za odabir primatelj franšize su ozbiljnost i predanost poslu