Steakhouse, franšiza finih okusa
Obiteljska tvrtka Cantus Group iz Latvije djeluje u području ugostiteljstva od 1992. Njihov gastronomski portfelj uključuje i lanac restorana Steiku Haoss, poznat po svom vrhunskom specijalitetu – odrescima od govedine, ali i po prepoznatljivom uređenju koje evocira duh vesterna i američkog zapada. – Konstantno inoviramo i poboljšavamo svoje koncepte, nastojeći biti iznad prosjeka, donoseći najbolje u kvaliteti, dizajnu i okusu – kaže David Cima, regionalni menadžer lanca Steiku Haoss.
Pod ovim brandom za sada posluju tri restorana u Rigi, glavnom gradu Latvije. No, tvrtka je od prošle godine fokusirana i na međunarodnu ekspanziju, a franšiza je dostupna i za zemlje ove regije.
– Tražimo ambiciozne i motivirane poduzetnike, primatelje franšize, koji će koristiti naš know-how i iskustvo te voditi i razvijati ovaj gastronomski koncept i na svom tržištu – kaže Cima.
Kandidati za primatelje franšize, dodaje Cima, trebali bi imati detaljnu poslovnu strategiju i razvojni plan za tržište (teritorij) na kojem će poslovati Steiku Haoss. Odgovarajući prostor i dobra lokacija restorana također igraju ključnu ulogu u odabiru budućeg partnera. Međutim, to nije sve. – Od primatelja se franšize očekuje da ima i određeno poslovno iskustvo, prvenstveno u području marketinga, financija, upravljanja troškovima. Poželjno je, naravno, i da bude dobar poznavatelj lokalne kulture i lokalnih gastronomskih navika – objašnjava David Cima.
Preporučuje se da restoran bude smješten na atraktivnoj i prometnoj lokaciji – to mogu biti trgovački centri ili pješačke i poslovne zone. Optimalna veličina lokala kreće se od 350 do 550 m2, a idealno mjesto je zgrada na uglu, s otvorenim prostorom i velikim prozorima ili izlogom.
– Tijekom ovih 25 godina postojanja, Steiku Haoss usavršio je pripremu vrhunskih odrezaka i danas s ponosom možemo reći da imamo reputaciju restorana s prvoklasnom kuhinjom i izuzetnom uslugom. To će, u svakom slučaju, biti prva prednost za naše buduće primatelje franšize – kaže Cima.
Osim toga, partner može računati na podršku davatelja franšize u svim fazama razvoja - od pronalaska odgovarajuće lokacije, dizajniranja i uređenja prostora, preko obuke i pomoći u odabiru radnika, do osmišljavanja marketinških strategija i otvaranja restorana. S druge strane, za preneseno znanje i stalnu podršku davatelja, primatelj će franšize izdvajati za mjesečnu franšiznu naknadu (6% mjesečne prodaje).
Ukupna investicija za pokretanje franšize Steiku Haoss iznosi oko 300 tisuća eura. Tvrtka nudi single-unit franšizu (za otvaranje jednog restorana), ali je moguće uzeti i master franšizu (za više restorana na jednom većem teritoriju).
pročitajte članke
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Najčitanije
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!