Steakhouse, franšiza finih okusa
Obiteljska tvrtka Cantus Group iz Latvije djeluje u području ugostiteljstva od 1992. Njihov gastronomski portfelj uključuje i lanac restorana Steiku Haoss, poznat po svom vrhunskom specijalitetu – odrescima od govedine, ali i po prepoznatljivom uređenju koje evocira duh vesterna i američkog zapada. – Konstantno inoviramo i poboljšavamo svoje koncepte, nastojeći biti iznad prosjeka, donoseći najbolje u kvaliteti, dizajnu i okusu – kaže David Cima, regionalni menadžer lanca Steiku Haoss.
Pod ovim brandom za sada posluju tri restorana u Rigi, glavnom gradu Latvije. No, tvrtka je od prošle godine fokusirana i na međunarodnu ekspanziju, a franšiza je dostupna i za zemlje ove regije.
– Tražimo ambiciozne i motivirane poduzetnike, primatelje franšize, koji će koristiti naš know-how i iskustvo te voditi i razvijati ovaj gastronomski koncept i na svom tržištu – kaže Cima.
Kandidati za primatelje franšize, dodaje Cima, trebali bi imati detaljnu poslovnu strategiju i razvojni plan za tržište (teritorij) na kojem će poslovati Steiku Haoss. Odgovarajući prostor i dobra lokacija restorana također igraju ključnu ulogu u odabiru budućeg partnera. Međutim, to nije sve. – Od primatelja se franšize očekuje da ima i određeno poslovno iskustvo, prvenstveno u području marketinga, financija, upravljanja troškovima. Poželjno je, naravno, i da bude dobar poznavatelj lokalne kulture i lokalnih gastronomskih navika – objašnjava David Cima.
Preporučuje se da restoran bude smješten na atraktivnoj i prometnoj lokaciji – to mogu biti trgovački centri ili pješačke i poslovne zone. Optimalna veličina lokala kreće se od 350 do 550 m2, a idealno mjesto je zgrada na uglu, s otvorenim prostorom i velikim prozorima ili izlogom.
– Tijekom ovih 25 godina postojanja, Steiku Haoss usavršio je pripremu vrhunskih odrezaka i danas s ponosom možemo reći da imamo reputaciju restorana s prvoklasnom kuhinjom i izuzetnom uslugom. To će, u svakom slučaju, biti prva prednost za naše buduće primatelje franšize – kaže Cima.
Osim toga, partner može računati na podršku davatelja franšize u svim fazama razvoja - od pronalaska odgovarajuće lokacije, dizajniranja i uređenja prostora, preko obuke i pomoći u odabiru radnika, do osmišljavanja marketinških strategija i otvaranja restorana. S druge strane, za preneseno znanje i stalnu podršku davatelja, primatelj će franšize izdvajati za mjesečnu franšiznu naknadu (6% mjesečne prodaje).
Ukupna investicija za pokretanje franšize Steiku Haoss iznosi oko 300 tisuća eura. Tvrtka nudi single-unit franšizu (za otvaranje jednog restorana), ali je moguće uzeti i master franšizu (za više restorana na jednom većem teritoriju).
pročitajte članke
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Najčitanije
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.