Surf’n’Fries i u Beogradu
Prvi Surf’n’Fries u Srbiji otvoren je na Obilićevom vencu, u centru Beograda. Primatelj franšize je tvrtka Darka Mihailovića, iskusnog poduzetnika, koji je već radio u sustavu franšizinga, budući da je dugo godina bio primatelj svjetskih rent-a-car franšiza. – No, jednom prilikom, moj sin je u inozemstvu naišao na Surf’n’Fries. Poslao mi je fotografije i predložio da otvorimo restoran u Beogradu. Kada sam, pretražujući na internetu, saznao da je riječ o franšizi, odlučio sam ga poslušati. Za početak smo uzeli pojedinačnu franšizu za ovaj lokal na Obilićevom vencu, a za kasnije ćemo vidjeti, ovisno o poslovanju. Svakako bi bilo dobro otvoriti barem još dva restorana – objašnjava Mihailović.
On snažno vjeruje u franšizu kao poslovni model. – Nikada ne bih pokretao posao koji nije franšiza i to je jedini razlog zašto sam ponovno ušao u novi biznis. Mnogo je lakše uz standardizirane procese i napisane procedure poslovanja, koje dobivate kroz franšiznu suradnju – ističe Mihailović.
Surf’n’Fries danas posluje širom svijeta i u svojoj mreži ima više od 50 restorana. Revoluciju su napravili tako što su od pomfrita, koji je sastavni dio svake gastronomske ponude, napravili glavno jelo. Posebna poslastica su originalni umaci i praktična ambalaža u kojoj se pomfrit i umaci služe, tako da se pomfrit može jesti bez problema u hodu, ali i kod kuće ili uredu. Iako su krumpirići glavna ponuda ovog lanca, nudi se i još nekoliko jela, pileća krilca, pileći medaljoni, burgeri... Postoji i dio menija namijenjen djeci.
Surf’n’Fries je u pripremu i prodaju krumpirića uveo tri inovacije – posebno rezani krumpir kako bi se dobio pomfrit zaobljenog oblika, što omogućuje bolju pripremu i lakše zahvatanje umaka, zatim pripremu bez kapi ulja, što pomfrit čini zdravijim, ali podjednako ukusnim, i već spomenutu ambalažu, koja omogućuje lako nošenje pomfrita i dva umaka, pa čak i krilaca i medaljona. Ova originalna Surf’n’Fries ambalaža ima, zapravo, status vrhunskog rješenja u kontekstu „on the go“ ambalaže za hranu, i to na svetskoj razini.
Kada je riječ o franšizi, postoji nekoliko modela širenja mreže: Surf’n’Fries Store – klasični fiksni prodajni dućan (kakav je otvoren u Beogradu), zatim Surf’n’Fries Standalone – samostojeći dućan koji se može smjestiti u zatvoren prostor poput zračnih luka ili raznih shopping mallova, Surf’n’Fries Shop-in-Shop je manji format namijenjen manjim zatvorenim prostorima poput benzinskih postaja, kina i slično. Osim fiksnih modela, postoje i dvije vrste „mobilnih“ Surf’n’Fries dućana: Surf’n’Fries Mobile – dućan u vidu male pokretne tezge i Surf’nFries na točkovima, prikolica s kompletno opremljenom kuhinjom koja je pogodna za različite manifestacije.
Spremno za ljubitelje krumpirića / Prvi Surf’n’Fries u Srbiji otvoren je na Obilićevom vencu, u centru Beograda pročitajte članke
Krilca za uspešan biznis
/10.03.2025
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Najčitanije
Franšizni paket
/13.11.2012
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza, po tom pitanju, nije iznimka. Koje se to, pak, investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Jump Planet, zabavni park s trampolinima dizajniran i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovoj regiji. Za poduzetnike koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, kaže Bartosz Śledziński, vlasnik koncepta
U Hrvatskoj trenutno radi jedan Berlitz jezični centar za djecu i odrasle i to u Zagrebu. Potreba za širenjem franšizne mreže postoji, što pokazuje i broj onih koji žele učiti po ovoj metodi, čak i online.