Surf’n’Fries i u Beogradu
Prvi Surf’n’Fries u Srbiji otvoren je na Obilićevom vencu, u centru Beograda. Primatelj franšize je tvrtka Darka Mihailovića, iskusnog poduzetnika, koji je već radio u sustavu franšizinga, budući da je dugo godina bio primatelj svjetskih rent-a-car franšiza. – No, jednom prilikom, moj sin je u inozemstvu naišao na Surf’n’Fries. Poslao mi je fotografije i predložio da otvorimo restoran u Beogradu. Kada sam, pretražujući na internetu, saznao da je riječ o franšizi, odlučio sam ga poslušati. Za početak smo uzeli pojedinačnu franšizu za ovaj lokal na Obilićevom vencu, a za kasnije ćemo vidjeti, ovisno o poslovanju. Svakako bi bilo dobro otvoriti barem još dva restorana – objašnjava Mihailović.
On snažno vjeruje u franšizu kao poslovni model. – Nikada ne bih pokretao posao koji nije franšiza i to je jedini razlog zašto sam ponovno ušao u novi biznis. Mnogo je lakše uz standardizirane procese i napisane procedure poslovanja, koje dobivate kroz franšiznu suradnju – ističe Mihailović.
Surf’n’Fries danas posluje širom svijeta i u svojoj mreži ima više od 50 restorana. Revoluciju su napravili tako što su od pomfrita, koji je sastavni dio svake gastronomske ponude, napravili glavno jelo. Posebna poslastica su originalni umaci i praktična ambalaža u kojoj se pomfrit i umaci služe, tako da se pomfrit može jesti bez problema u hodu, ali i kod kuće ili uredu. Iako su krumpirići glavna ponuda ovog lanca, nudi se i još nekoliko jela, pileća krilca, pileći medaljoni, burgeri... Postoji i dio menija namijenjen djeci.
Surf’n’Fries je u pripremu i prodaju krumpirića uveo tri inovacije – posebno rezani krumpir kako bi se dobio pomfrit zaobljenog oblika, što omogućuje bolju pripremu i lakše zahvatanje umaka, zatim pripremu bez kapi ulja, što pomfrit čini zdravijim, ali podjednako ukusnim, i već spomenutu ambalažu, koja omogućuje lako nošenje pomfrita i dva umaka, pa čak i krilaca i medaljona. Ova originalna Surf’n’Fries ambalaža ima, zapravo, status vrhunskog rješenja u kontekstu „on the go“ ambalaže za hranu, i to na svetskoj razini.
Kada je riječ o franšizi, postoji nekoliko modela širenja mreže: Surf’n’Fries Store – klasični fiksni prodajni dućan (kakav je otvoren u Beogradu), zatim Surf’n’Fries Standalone – samostojeći dućan koji se može smjestiti u zatvoren prostor poput zračnih luka ili raznih shopping mallova, Surf’n’Fries Shop-in-Shop je manji format namijenjen manjim zatvorenim prostorima poput benzinskih postaja, kina i slično. Osim fiksnih modela, postoje i dvije vrste „mobilnih“ Surf’n’Fries dućana: Surf’n’Fries Mobile – dućan u vidu male pokretne tezge i Surf’nFries na točkovima, prikolica s kompletno opremljenom kuhinjom koja je pogodna za različite manifestacije.
pročitajte članke
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Ana i Dražen Toić su prije pet godina odselili iz Hrvatske u Irsku, a početkom ove godine na to su tržište „doveli“ i Surf’n’Fries.
Što je ključno za Surf’n’Fries koncept koji posluje na 16 tržišta, koje sve modele suradnje nude te kako kontroliraju sada već veliki franšizni sustav, govori Andrija Čolak
Franšizni sustav Surf’n’Fries već treću godinu posluje na austrijskom tržištu. Kako je sve počelo i što je postigao do sad, govori primatelj franšize Lukas Lenzinger.
Davatelji franšize sve češće priznaju da zahtjevi poput veličine, položaja ili izgleda franšiznog objekta ne mogu biti isti za sve zemlje u kojima se šire. Svako tržište je posebno, a prilagodba je neminovna.
Najčitanije
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.