Surf’n’Fries i u Beogradu
Prvi Surf’n’Fries u Srbiji otvoren je na Obilićevom vencu, u centru Beograda. Primatelj franšize je tvrtka Darka Mihailovića, iskusnog poduzetnika, koji je već radio u sustavu franšizinga, budući da je dugo godina bio primatelj svjetskih rent-a-car franšiza. – No, jednom prilikom, moj sin je u inozemstvu naišao na Surf’n’Fries. Poslao mi je fotografije i predložio da otvorimo restoran u Beogradu. Kada sam, pretražujući na internetu, saznao da je riječ o franšizi, odlučio sam ga poslušati. Za početak smo uzeli pojedinačnu franšizu za ovaj lokal na Obilićevom vencu, a za kasnije ćemo vidjeti, ovisno o poslovanju. Svakako bi bilo dobro otvoriti barem još dva restorana – objašnjava Mihailović.
On snažno vjeruje u franšizu kao poslovni model. – Nikada ne bih pokretao posao koji nije franšiza i to je jedini razlog zašto sam ponovno ušao u novi biznis. Mnogo je lakše uz standardizirane procese i napisane procedure poslovanja, koje dobivate kroz franšiznu suradnju – ističe Mihailović.
Surf’n’Fries danas posluje širom svijeta i u svojoj mreži ima više od 50 restorana. Revoluciju su napravili tako što su od pomfrita, koji je sastavni dio svake gastronomske ponude, napravili glavno jelo. Posebna poslastica su originalni umaci i praktična ambalaža u kojoj se pomfrit i umaci služe, tako da se pomfrit može jesti bez problema u hodu, ali i kod kuće ili uredu. Iako su krumpirići glavna ponuda ovog lanca, nudi se i još nekoliko jela, pileća krilca, pileći medaljoni, burgeri... Postoji i dio menija namijenjen djeci.
Surf’n’Fries je u pripremu i prodaju krumpirića uveo tri inovacije – posebno rezani krumpir kako bi se dobio pomfrit zaobljenog oblika, što omogućuje bolju pripremu i lakše zahvatanje umaka, zatim pripremu bez kapi ulja, što pomfrit čini zdravijim, ali podjednako ukusnim, i već spomenutu ambalažu, koja omogućuje lako nošenje pomfrita i dva umaka, pa čak i krilaca i medaljona. Ova originalna Surf’n’Fries ambalaža ima, zapravo, status vrhunskog rješenja u kontekstu „on the go“ ambalaže za hranu, i to na svetskoj razini.
Kada je riječ o franšizi, postoji nekoliko modela širenja mreže: Surf’n’Fries Store – klasični fiksni prodajni dućan (kakav je otvoren u Beogradu), zatim Surf’n’Fries Standalone – samostojeći dućan koji se može smjestiti u zatvoren prostor poput zračnih luka ili raznih shopping mallova, Surf’n’Fries Shop-in-Shop je manji format namijenjen manjim zatvorenim prostorima poput benzinskih postaja, kina i slično. Osim fiksnih modela, postoje i dvije vrste „mobilnih“ Surf’n’Fries dućana: Surf’n’Fries Mobile – dućan u vidu male pokretne tezge i Surf’nFries na točkovima, prikolica s kompletno opremljenom kuhinjom koja je pogodna za različite manifestacije.
Spremno za ljubitelje krumpirića / Prvi Surf’n’Fries u Srbiji otvoren je na Obilićevom vencu, u centru Beograda pročitajte članke
Krilca za uspešan biznis
/10.03.2025
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Najčitanije
Ideja za posao? Ljekarna!
/09.02.2015
Nisu farmaceuti, a ipak vode ljekarnu. Što su tražili i kako su kupili "apotekarsku" franšizu, reći će nam Katarzyna Kwiatkowska iz Poljske
Svaki treći franšizni sustav i svaki drugi primatelj franšize iz Srednje i Istočne Europe potječu - iz Poljske, pokazuje Izvješće o tržištu franšiza tvrtke PROFIT system.
„U kriznim vremenima, sve dobre strane franšizne suradnje dolaze do izražaja“, kaže Marek Halfar, direktor konzultantske kuće PROFIT system, Češka
Dobro prethodno iskustvo poslovanja kroz franšizu navelo je Lidiju Jovanović još jednom postati primateljem franšize.
Kako usluge njege ljepote mogu prerasti u ozbiljan biznis, tko je idealni primatelj CACAO franšize te zašto su razvili novi format i podbrand, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO