Veliki mali biznis / Za poslovanje Edukida u Hrvatskoj zadužena je primateljica master franšize iz Varaždina
Utorak
02.08.2022
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?
 

Originalni obrazovni program s LEGO kockicama, koji djecu na zabavan način uvodi u svijet prirode, znanosti i tehnologije, razvija se pod imenom Edukido i nastao je u Poljskoj. Na tom tržištu Edukido ima 59 edukativnih centara, ali su ambicije ovog koncepta neusporedivo veće. Tvrtka želi proširiti svoje poslovanje i na druge europske zemlje te je u potrazi za lokalnim partnerima – primateljima franšize. Kada razmišljaju o mogućim kandidatima, iz tvrtke kažu da ih ne bi iznenadilo da sljedeći partner bude – žena, ako je suditi prema dosadašnjem iskustvu.

Naime, zanimljivi su podaci koje je iznijela direktorica Edukida Anna Stasiuk. – Čak 66 posto centara u Poljskoj, kao i master franšizu u Hrvatskoj – vode žene. Čak i u sjedištu Edukida rade uglavnom žene koje čine gotovo 70 posto zaposlenika – otkriva Stasiuk.

Primjećujemo da se žene, bez obzira imaju li djecu ili ne, žele baviti poslovima koji su važni, žele donijeti nešto novo i dobro, a to je često u području obrazovanja djece. Edukido je upravo osmišljen u skladu s aktualnim trendovima u odgoju i obrazovanju djece, a naši primatelji franšize to jako dobro znaju – dodaje.

Vođenje Edukido centra nije pretjerano zahtjevan biznis, s obzirom na to da je koncept franšize dobro uspostavljen, a podrška davatelja franšize sveobuhvatna i pravovremena. – Sve to omogućuje primateljima franšize da puno lakše pomire svoje profesionalne ambicije s obiteljskim životom – napominje Stasiuk i dodaje da je to svakako jedan od razloga zašto je među primateljima Edukido franšize nešto više žena.

Među njima su i majke koje su nakon porodiljnog dopusta odlučile napustiti stare poslove te posvetiti se vlastitom biznisu – prvenstveno zbog fleksibilnijeg radnog vremena i veće slobode u rasporedu obveza.– Također, tu su i žene koje su htjele napustiti korporaciju ili državni sustav, promijeniti karijeru i pokrenuti nešto svoje, što je upravo slučaj s našom primateljicom master franšize u Hrvatskoj Ines Slunjski – objašnjava  Anna Stasiuk.

No, ova franšiza nije rezervirana isključivo za žene – napominje naša sugovornica. Ono što općenito može privući sve zainteresirane jest činjenica da primatelji franšize ne moraju imati neko posebno poslovno iskustvo. Naravno, iskustvo u radu s djecom je prednost, ali nije obvezno. Primatelj franšize će proći obveznu obuku tijekom koje će steći sva znanja potrebna za vođenje poslovanja pod ovim brendom. To, između ostalog, uključuje marketing, prodaju, ali i proces odabira predavača i instruktora koji će voditi edukativne radionice s djecom. Osim toga, podrška iz centrale pruža primateljima franšize neophodan osjećaj sigurnosti i dobru osnovu za daljnji nesmetan razvoj poslovanja.

Edukido u Hrvatskoj: Priča primateljice master franšize


Primatelji franšize ne moraju imati poseban poslovni prostor za Edukido centar. Radionice je moguće organizirati i u okviru škola, vrtića, drugih edukativnih centara...

Popularno na forumu