Škola brzog čitanja i mudrog učenja
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
»Škola brzog čitanja i mudrog učenja« projekt je organiziran u suradnji s njemačkom tvrtkom »DOOR Training & Consulting« iz Wiesbadena. Škola je više puta nagrađivana za svoj rad, a tri godine zaredom osvaja nagradu »BALKAN AWARDS« za doprinos obrazovanju na teritoriju cijelog Balkana. Franšizni sustav također je dobitnik prestižne nagrade »FRANCHISE BRAND LEADER AWARDS« u kategoriji najbolje regionalne franšize. Osim toga, »Škola brzog čitanja i mudrog učenja« posjeduje »Certifikat europske franšizne kvalitete« kao jamstvo da ispunjava sve europske standarde u sektoru franšiznog poslovanja.
Projekt se temelji na konceptu tzv. MUDROG UČENJA.
Što u ovom sustavu znači „mudro učenje“?
Učenje koje postiže MAKSIMALNE rezultate – s MINIMUMOM uloženog vremena i truda.
Sustav trenutačno uključuje tri programa, koji su namijenjeni širokoj populaciji – od petogodišnjaka do odraslih. Programi se, praktički, nadovezuju jedan na drugi, pa je relativno čest slučaj da djeca koja krenu s programom za najmlađe pohađaju tijekom dvije ili tri školske sezone sva tri programa – jedan za drugim.
Programi su namijenjeni praktički svima, ali idealni polaznici su djeca – bistra, a pomalo lijena, ili marljiva, a pomalo zbunjiva, kao i oni učenici koji izrazito vole jedan ili dva predmeta, a ostale predmete izrazito ne vole.
OSNOVNI PROGRAM
»Brzo čitanje i mudro učenje« (program namijenjen 9-godišnjacima i starijima)
U temelju sustava je razvoj i distribucija programa »Brzo čitanje i mudro učenje«, namijenjenog djeci školske dobi, kao i odraslima koji žele postići bolje rezultate u školi, na fakultetu i poslu – uz manje dosade, truda i vremena. Ideja programa je da polaznici uče
…radije
…brže
…svrsishodnije
…s tim da to što nauče mogu godinama koristiti i nadograđivati u kasnijim fazama školovanja.
Program »Brzo čitanje i mudro učenje« omogućuje našim polaznicima napredak prvenstveno u četiri opća životna područja: značajno poboljšanje kvalitete i brzine (1) čitanja; općeniti razvoj sposobnosti uočavanja (2) bitnih elemenata u nekom gradivu i vještine njihovog svrsishodnog organiziranja – i vizualno i konceptualno; drastično ubrzanje (3) pamćenja, povećanje kapaciteta i produljenje razdoblja u kojem mogu koristiti ono što su zapamtili; te razvoj snalažljivosti i atraktivnosti u (4) prezentiranju onoga što znaju – bilo da odgovaraju za ocjenu, polažu usmeni ispit ili drže predavanje.
Osnovni ciljevi ovog programa:
- bolja motivacija za učenje
- veća sposobnost filtriranja i organiziranja gradiva
- lakše pamćenje i teže zaboravljanje odabranih podataka
- ušteda vremena
- funkcionalnije izražavanje naučenog – u pismenom i usmenom izlaganju
Ključni ciljevi koje naši polaznici standardno postižu pomoću vještina koje nauče tijekom pohađanja ovog programa:
- četiri do pet puta veća brzina čitanja – bez obzira na vrstu materije;
- 50% bolja koncentracija i razumijevanje pročitanog – bez obzira na vrstu materije;
- sposobnost brzog izdvajanja najvažnijih informacija iz teksta, njihovo oblikovanje u formi ključnih riječi i njihovu organizaciju u dijagramski prikaz (mapu), na temelju čega štivo mogu izlagati tečno naglas te lakše odgovarati na postavljena pitanja – uz značajno bolje dugoročno pamćenje;
- tri puta brže pamćenje – u odnosu na vršnjake – stranih riječi, popisa, definicija, pjesmica i sličnih tekstualnih cjelina – uz drastično dugoročniju retenciju;
- sposobnost planskog učenja u grupi, čime mogu drastično smanjiti vrijeme provedeno u učenju (osobito pogodno u slučajevima kad dijete zbog nekog razloga dugo izostaje iz škole).
PRIPREMNI PROGRAMI
»Mudro učenje – od prvog koraka« (program namijenjen učenicima prva tri razreda osnovne)
Program »Mudro učenje – od prvog koraka« ima za cilj potaknuti razvojne sposobnosti djece rane školske dobi, kao i olakšati proces svladavanja školskih vještina na početku osnovne škole. Djeca kroz ovaj obrazovni program – uz zanimljive igrolike aktivnosti – aktiviraju svoje potencijale, podižu samopouzdanje i, općenito, usklađuju svoj opći razvoj kroz pokret, kreativno mišljenje i funkcionalnu perspektivu prema jeziku.
Osnovni ciljevi ovog programa:
- rutina u čitanju, pisanju i računanju;
- opće poboljšanje pažnje, fokusa i audio-vizualne percepcije;
- grafomotorički napredak u crtanju i pisanju;
- lakše uočavanje bitnih elemenata u gradivu te povećanje opće moći zaključivanja;
- poboljšanje usmenog izražavanja (pričanje priča, odgovaranje za ocjenu, postavljanje pitanja...);
- razvijanje pozitivnog stava prema školskim obvezama i učenju općenito.
Ključni ciljevi koje naši polaznici postižu korištenjem vještina koje nauče pohađajući ovaj program:
- ovladavanje tehnikama pamćenja za učenje pjesama i definicija napamet;
- poboljšanje razumijevanja pri čitanju u sebi;
- stabilizacija veze oko-ruka;
- poboljšanje rukopisa i vještine crtanja;
- razvoj vještine refleksnog računanja;
- povećanje vokabulara
Djeca koja uspješno završe ovaj pripremni program postaju spremnija pohađati naš glavni program – barem godinu, pa čak i dvije – ranije od svojih vršnjaka.
»Uzlet u mudro učenje« (program za predškolsku djecu)
Program »Uzlet u mudro učenje« prvenstveno je namijenjen djeci predškolske dobi (6-7 godina) – koja kreću u prvi razred u nadolazećoj školskoj godini, ali može biti zanimljiv i nešto mlađoj djeci (5-6 godina) koja pokazuju neke znake napretka u ovladavanju školskim prevještinama i vještinama, i čiji bi roditelji željeli sustavno usmjeravati i artikulirati taj napredak. Obrazovni program može biti adekvatan i za djecu koja već pohađaju prvi razred osnovne škole i koja u nekom smislu imaju poteškoća s praćenjem školskih planova i programa, pa im treba dati poticaj da sustignu svoju generaciju (tipično za slučajeve kada dijete „prijevremeno“ krene u školu, zbog administrativnog tretmana datuma rođenja).
U temelju obrazovnog programa »Uzlet u mudro učenje« jesu igrolike aktivnosti koje potiču psihomotorički, grafomotorički i intelektualni razvoj, s ciljem pripreme djeteta za izazove koje donosi polazak u školu, kako bi se – praktički od samog početka – uspješno razvile radne navike i pozitivan odnos prema školi, a spriječila moguća zaostajanja u praćenju plana i programa.
Osnovni ciljevi ovog programa:
- harmoniziranje razvoja na intelektualnom, fiziološkom i emocionalno-psihološkom polju;
- razvoj fonološke svijesti (ključni preduvjet za razvoj vještina pisanja);razvijanje sposobnosti linearnog praćenja nizova apstraktnih simbola (ključni preduvjet za razvoj vještina čitanja);
- razvoj sposobnosti shvaćanja pojma količine i broja (ključni preduvjet za vještinu računanja);
- razvoj koncentracije i bazičnog logičko-matematičkog mišljenja;
- razvoj općih motoričkih sposobnosti;
- razvijanje samopouzdanja i ambicioznosti.
Ključni ciljevi koje naši polaznici postižu korištenjem vještina koje nauče pohađajući ovaj program:
- stjecanje vještina čitanja, pisanja i računanja;
- usavršavanje finih motoričkih sposobnosti u području grafomotoričkih i govornih vještina, te koordinacije oka i ruke;
- prepoznavanje i razlikovanje elemenata abecede i sposobnost pravilnog oblikovanja brojeva i slova;
- poboljšanje ritmičkih sposobnosti kao osnove tečnog govornog izražavanja;
- povećanje spremnosti na suradnju, te kondicije i odgovornosti za obavljanje apstraktnih zadataka.
* * *
Sva tri programa – potičući, općenito, na različitim razinama – školsko (a kasnije i životno) postignuće polaznika, imaju visok potencijal da kod djece podignu vjerojatnost karijerne uspješnosti u kasnijoj životnoj dobi – tako što ih inicijalno pripremaju za ranije i lakše svladavanje vještine iznimno brzog čitanja, učinkovitog pamćenja i lakšeg svladavanja i prezentiranja gradiva uopće, a zatim i da se sve te vještine koje su sve važnije u svijetu poslovanja – kasnije samostalno dalje razvijaju.
KONTINUIRANA PODRŠKA
»Klub mudrog učenja«
»Klub mudrog učenja« namijenjen je svima koji su završili program »Brzo čitanje i mudro učenje« i žele nastaviti dalje razvijati stečene vještine i uvježbavati naučene tehnike. Članovi »Kluba mudrog učenja« imaju priliku raditi u našim učionicama, pod nadzorom našeg stručnog nastavnog osoblja, na vlastitim materijalima – lektiri, lekcijama, studentskom i poslovnom materijalu ili, jednostavno, na knjigama i tekstovima koje koriste u slobodno vrijeme.
Osnovna ideja ovog kluba je omogućiti polaznicima da samostalno nastave unaprjeđivati svoje kapacitete za funkcionalno učenje – u poticajnim uvjetima, a bez „opasnosti“ od postupnog vraćanja na klasičan način čitanja i učenja.
* * *
Nudimo vam mogućnost postati naš lokalni partner te započeti kreativan i perspektivan posao otvorenjem „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ u svom mjestu.
Ulaskom u naš sustav dobivate sva znanja i vještine potrebne za realiziranje programa mudrog učenja.
Broj vlastitih poslovnica
Hrvatska 1 (Master franšiza)
Broj franšiznih poslovnica
Hrvatska (24), Bosna i Hercegovina (2), Srbija (20), Crna Gora (5), Slovenija (1), Makedonija (7) Mađarska (1)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- znanja i metode za implementaciju programa brzog čitanja, znanja i metode za implementaciju programa brzog pamćenja, znanja i metode za implementaciju programa ubrzanog učenja, znanja i metode za implementaciju programa za efektivnu prezentaciju naučenog gradiva
- obuka (obuka za predavače je obavezna i traje oko 15 dana)
- pravo korištenja žiga
- know-how
- udžbenici, priručnici, skripte
- sve potrebne aplikacije i prezentacije za detaljnu nastavu
- teritorijalnu ekskluzivnost
- stalna podrška iz štaba
- podrška u upravljanju centrom
- podrška u vođenju marketinških kampanja
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Inicijalna naknada: na upit.
- Redovita mjesečna naknada: od 10% do 15% prometa
- Naknada za marketing: Nema
Potrebna početna ulaganja
- ukupne očekivane investicije od 5.000 do 20.000 EUR
Osnovni zahtjevi sustava
Primatelj franšize treba osigurati poslovni prostor sa najmanje dvije učionice koje trebaju biti opremljene osnovnim sredstvima za nastavu (stolovi i stolci, ploča, računalo, TV/projektor, pisač). Poslovni prostor treba zadovoljiti vizualni identitet Škole.
Informacije o davatelju franšize
Centar za poduku HELENA d.o.o.
Braće Radića 89, Kuče, Velika Gorica
+385 99 2202 928
Kontakt osoba za kandidate
Hrvoje Tkalčić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavila je svoj novi obrazovni program. Osim polaznika, koristi od ove novine trebali bi osjetiti i sami primatelji franšize.
Franšize iz oblasti edukacije djece nastavile su širiti svoje mreže i tokom pandemije. Nekoliko sistema je potpisalo franšizne ugovore i započelo poslovanje i u zemljama ove regije.
Osim što je ove godine uvela novi edukativni program za školarce, „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ planira proširiti franšiznu mrežu na još dva tržišta.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Tržište izvannastavnih aktivnosti za djecu konstantno raste. Prilika je to i za koncept Edukido, koji će od ove godine svoje edukativne radionice s LEGO kockama i originalne programe ponuditi i djeci iz ove regije.
Programiranje i obrazovanje budućih IT stručnjaka dobivaju sve više na značaju jer ljudi shvaćaju koliko je IT važan za današnje generacije djece, kaže Bartosz Jakubowski, direktor prodaje i marketinga u tvrtki Coding Giants
– Situacija s pandemijom pokazala je da je IT industrija otporna na krizu, ali nas je i naučila da je budućnost u onlinu – kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer škola programiranja Coders Lab
Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.
Kako je nastao Tinker Labs, što je potrebno za otvaranje franšize te zašto se vođenje jedne ovakve škole smatra dobrom poslovnom prilikom, otkriva Alan Mate Orlić, tvorac i vlasnik koncepta
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.