Škola brzog čitanja i mudrog učenja

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ je projekt organiziran u suradnji s njemačkom tvrtkom „DOOR Training & Consulting“ iz Wiesbadena. Projekt se temelji na razvoju te distribuciji programa „Brzo čitanje i mudro učenje“, namjenjenog djeci školske dobi, kao i odraslima, koji žele – s manje dosade, napora i vremena – postići bolje rezultate u školi, na fakultetu i poslu. Ideja programa je da polaznici uče
…..radije
…brže
…svrsishodnije
…s tim da to što nauče mogu godinama koristiti i nadograđivati u kasnijim fazama školovanja.
Idealni polaznici ovog programa su djeca – bistra, a pomalo lijena, ili marljiva, a pomalo zbunjiva, kao i oni učenici koji izrazito vole jedan ili dva predmeta, a ostale predmete izrazito ne vole.

Osnovna ishodišta ovog programa:

  • bolja motivacija za učenje
  • veća sposobnost filtriranja i organiziranja gradiva
  • lakše pamćenje i teže zaboravljanje odabranih podataka
  • ušteda vremena
  • funkcionalnije izražavanje naučenog – u pismenom i usmenom izlaganju

Ključni ciljevi koje naši polaznici standardno postižu pomoću vještima koje nauče tijekom pohađanja ovog programa:

  • četiri do pet puta veća brzina čitanja – bez obzira na vrstu štiva;
  • 50% bolja koncentracija i razumijevanje pročitanog – bez obzira na vrstu štiva;
  • sposobnost brzog izdvajanja najvažnijih informacija iz teksta, njihovo oblikovanje u formi ključnih riječi i njihovu organizaciju u dijagramski prikaz (mapu), na temelju čega štivo mogu izlagati tečno naglas te lakše odgovarati na postavljena pitanja – uz značajno bolje dugoročno pamćenje;
  • tri puta brže pamćenje – u odnosu na vršnjake – popisa, definicija, pjesmica i sličnih tekstualnih cjelina – uz drastično dugoročniju retenciju;
  • sposobnost planskog učenja u grupi, čime mogu drastično smanjiti vrijeme provedeno u učenju (osobito pogodno u slučajevima kad dijete zbog nekog razloga dugo odsustvuje iz škole).

Nudimo vam mogućnost postati naš lokalni partner te započeti kreativan i perspektivan posao „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“. Ulaskom u naš sustav dobivate sva znanja i vještine potrebne za realiziranje programa „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.

Broj vlastitih poslovnica

Hrvatska 1 (Master franšiza) 
 

Broj franšiznih poslovnica

Hrvatska (19) , Srbija (18),  Slovenija (1), Bosna i Hercegovina (2), Crna Gora (2), S. Makedonija (4)

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

  • znanje i metode za realizaciju programa brzog čitanja, znanje i metode za realizaciju programa brzog pamćenja, znanje i metode za realizaciju programa ubrzanog učenja, znanje i metode za realizaciju programa učinkovitog prezentiranja naučenog gradiva
  • obuka (obuka za predavača je obvezna i traje oko 15 dana)
  • pravo korištenja žiga
  • know-how
  • udžbenici, priručnici, skripte
  • sve potrebne aplikacije i prezentacije za detaljno vođenje tečaja
  • teritorijalna ekskluzivnost
  • stalna potpora iz centralnog ureda
  • potpora u upravljanju centrom
  • potpora pri vođenju marketinških kampanja

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Inicijalna naknada:na upit.
  • Redovita mjesečna naknada: 10% prometa
  • Naknada za marketing: Nema

Potrebna početna ulaganja

  • ukupne očekivane investicije od 5.000 do 20.000 EUR

Osnovni zahtjevi sustava

Primatelj franšize treba osigurati poslovni prostor sa najmanje dvije učionice koje trebaju biti opremljene osnovnim sredstvima za nastavu (stolovi i stolci, ploča, računalo, TV/projektor, pisač). Poslovni prostor treba zadovoljiti vizualni identitet Škole.


Informacije o davatelju franšize

Centar za poduku HELENA d.o.o.

Braće Radića 89, Kuče, Velika Gorica

+385 99 2202 928

brzocitanjeiucenjeHR@gmail.com

brzocitanjeiucenje.eu

Kontakt osoba za kandidate

Hrvoje Tkalčić

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno Škola brzog čitanja i mudrog učenja.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Franšiza kao sigurna luka /21.04.2020

„Kriza neće izbrisati franšize s lica zemlje. Kada pandemija prođe, davatelje franšiza čeka dobar period za razvoj mreže“, kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer IT škola Coders Lab iz Poljske

Uči se i u kriznim situacijama /13.04.2020

Potpuni ili djelomični prekid rada uslijed pandemije koronavirusa naveo je mnoge biznise da razviju nove alate i modele poslovanja. Kako su edukativni sustavi iz ove regije odgovorili na krizu te kako su se prilagodili novim okolnostima?

Edukacija „na mreži“ /26.03.2020

Early Stage, poljski franšizni lanac škola engleskog jezika, nije prestao s radom, iako su škole zatvorene. Tečajevi se održavaju online. Mogu li i primatelji franšize koristiti ovo rješenje?

Znati i zaraditi uz franšizu /13.03.2020

Školi TinkerLabs, koja počiva na inovativnom izvanškolskom programu učenja znanosti, tehnologije, inženjerstva, umjetnosti i matematike (STEAM), tijekom prošle i ove godine pridružilo se pet novih franšiznih centara.

Učiti kroz igru, zaraditi uz franšizu /24.02.2020

Dok traže prve franšizne partnere u inozemstvu, mreža edukativnog koncepta Edukido na domaćem tržištu u Poljskoj raste. Sylwia Golonka, nova primateljica ove franšize, otkriva zašto se odlučila poslovati pod ovim brandom.

Isplati se poslušati /03.01.2020

„Praksa nam pokazuje da što se više primatelji franšize oslanjaju na naše iskustvo i preporuke, to su im i rezultati poslovanja bolji“, kaže Anna Jurak, menadžerica odjela za poslovne korisnike edukativnog koncepta Edukido

PROFIT system, kao izdavač Franchising.ba vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.