Edukido: 15 franšiza u 3 godine
Radite već par godina. Kako se širi franšizna mreža “Edukido” u Hrvatskoj?
Radimo od 2022. godine, dakle, već smo tri godine prisutni na hrvatskom tržištu. Prvu godinu nismo nudili podfranšize jer smo željeli proći sve "dječje bolesti" i biti potpuno spremni pružiti punu podršku budućim partnerima.
Od ljeta 2023., kada smo prodali prve franšize, do danas smo narasli na 15 aktivnih podfranšiza, a još 5 novih kreće s radom od jeseni. Smatram da je to brz i uspješan rast te da je Edukido postao prepoznatljiv brend na nacionalnom nivou.
Koliko školica imate i u kojim gradovima?
Trenutno imamo 15 aktivnih školica: Varaždin, Čakovec, Zabok, Zaprešić, Samobor, više lokacija u Zagrebu, Našice, Đakovo, Slavonski Brod, Rijeka, Šibenik, Knin, Zadar i Split.
Od jeseni nam se pridružuju Valpovo, Virovitica, Petrinja, Makarska i Dubrovnik. Osim toga, krećemo s prvim franšizerima i u Srbiji i Bosni i Hercegovini.
Po vašem mišljenju i iskustvu, tko je idealan primatelj franšize?
Idealni primatelj je osoba s iskrenom željom za radom s djecom, koja želi doprinijeti njihovu razvoju na kreativan i moderan način.
Pedagoška struka može biti prednost, ali nije nužna. Bitni su poduzetnički duh, organizacijske vještine i želja za vođenjem vlastitog posla u području obrazovanja. Edukido je odlična nadopuna postojećim edukativnim uslugama, ako ih već imaju.
Što primatelji franšize mogu očekivati kao podršku i koji su benefiti?
Kao master franšizer za Hrvatsku i regiju, moja je uloga pružiti punu podršku partnerima u svim fazama njihova poslovanja.
Podrška uključuje:
- detaljnu početnu edukaciju u dvije etape (metodologija i poslovanje),
- gotove nastavne materijale i pripreme,
- marketinške alate, grafičke predloške i promotivne materijale,
- kontinuiranu mentorsku podršku (sastanci, savjetovanja, rješavanje izazova),
- pristup snažnom i prepoznatljivom brendu.
Također, omogućujemo dodatne edukacije i regionalna okupljanja zajednice. Vjerujemo da svatko može biti uspješan uz pravi alat, jasan smjer i iskrenu podršku – to je naša filozofija.
Koji su planovi za narednih godinu dana?
Kako smo pokrili većinu Hrvatske, sljedeći logični korak je širenje u regiji. Planiramo:
- otvoriti prve Edukido centre u Srbiji i BiH,
- pronaći motivirane partnere u tim zemljama,
- organizirati promotivne radionice i prezentacije,
- razvijati dodatne edukativne programe i sadržaje za naše postojeće franšizere.
Naš je cilj da svaki grad u regiji ima pristup kvalitetnoj i zabavnoj edukaciji kroz Edukido koncept.

pročitajte članke

„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?