odjeća i obuća

odjeća i obuća | 14.04.2020

Između zatvorenih vrata i online prodaje

Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?

Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?

odjeća i obuća | 13.11.2019

Franšiza za poklonike dobrog stila

Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.

odjeća i obuća | 14.02.2019

Novo tržište za Tiffany

Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.

odjeća i obuća | 24.01.2019

Brže s franšizom

Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.

odjeća i obuća | 07.06.2016

Tržište diktira poslovne modele

Zašto su počeli davati pojedinačnu franšizu za brand Tudors, koje poslovne modele nude te kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN

odjeća i obuća | 02.06.2015

Uspješni u jakoj konkurenciji

Đura Šešlija, vlasnik tvrtke Pro Domo System, bio je prvi primatelj modne franšize Garinello. Danas je jedan od najuspješnijih.

odjeća i obuća | 09.01.2015

Osluškivati potrebe tržišta

Koji su modni brendovi "po mjeri" tržišta u Srbiji, koči li samo kupovna moć daljnji razvoj ponude i ima li mjesta za nove franšize u portfelju tvrtke BJN, govori Bojan Mitić.

odjeća i obuća | 24.09.2013

Kad brand doista postane „brand“

Kako se domaći modni brandovi bore s konkurencijom, ko može na inozemna tržišta, te kakvi su planovi za širenje franšizne mreže, otkriva Sanja Marković iz Legenda.

odjeća i obuća | 13.06.2013

Lakše je uz dobar sustav

Miroslav Kovačević gotovo četiri godine radi u franšiznom sustavu tvrtke Extreme Intimo i radije bi otvorio još jednu trgovinu pod tim brandom nego uzeo drugu franšizu.

odjeća i obuća | 31.05.2013

Kvaliteta je ključ uspjeha

O tome kako su osvojili Europu, zašto franšizu smatraju dobrim modelom za širenje mreže, planovima i poslovanju - razgovaramo sa Jovanom Blažićem.

odjeća i obuća | 06.03.2013

Volimo jake brandove

O modnim brandovima u regiji, o poslovnim modelima koje preferiraju partneri, i o planovima za razvoj Fashion company - razgovaramo s Jasenkom Stekić.

odjeća i obuća | 03.01.2013

I dalje uspješni

Mira Ratković je prvo bila „kupac na veliko“ tvrtke P...S...Fashion, a zatim postala njihov primatelj franšize.

odjeća i obuća | 03.12.2012

Dobitna kombinacija

Tvrtka BJN vlasnik je nekoliko master franšiza, a uskoro će razviti i vlastitu. Bojan Mitić, direktor ove tvrtke, govori o strasti prema franšizama.

odjeća i obuća | 13.11.2012

S našima u svet

Slađana Pantović, glavni dizajner i vlasnik čačanske kompanije P. ... S. ... Fashion, otkriva na koji način biraju partnere za franšizni sustav.