odjeća i obuća

odjeća i obuća | 20.08.2021

Jeans i franšiza

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.

odjeća i obuća | 18.11.2019

Brand koji osvaja

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.

odjeća i obuća | 13.11.2019

Franšiza za poklonike dobrog stila

Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.

odjeća i obuća | 14.02.2019

Novo tržište za Tiffany

Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.

odjeća i obuća | 24.01.2019

Brže s franšizom

Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.

odjeća i obuća | 07.06.2016

Tržište diktira poslovne modele

Zašto su počeli davati pojedinačnu franšizu za brand Tudors, koje poslovne modele nude te kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN

odjeća i obuća | 02.06.2015

Uspješni u jakoj konkurenciji

Đura Šešlija, vlasnik tvrtke Pro Domo System, bio je prvi primatelj modne franšize Garinello. Danas je jedan od najuspješnijih.

odjeća i obuća | 09.01.2015

Osluškivati potrebe tržišta

Koji su modni brendovi "po mjeri" tržišta u Srbiji, koči li samo kupovna moć daljnji razvoj ponude i ima li mjesta za nove franšize u portfelju tvrtke BJN, govori Bojan Mitić.

odjeća i obuća | 24.09.2013

Kad brand doista postane „brand“

Kako se domaći modni brandovi bore s konkurencijom, ko može na inozemna tržišta, te kakvi su planovi za širenje franšizne mreže, otkriva Sanja Marković iz Legenda.

odjeća i obuća | 13.06.2013

Lakše je uz dobar sustav

Miroslav Kovačević gotovo četiri godine radi u franšiznom sustavu tvrtke Extreme Intimo i radije bi otvorio još jednu trgovinu pod tim brandom nego uzeo drugu franšizu.

odjeća i obuća | 31.05.2013

Kvaliteta je ključ uspjeha

O tome kako su osvojili Europu, zašto franšizu smatraju dobrim modelom za širenje mreže, planovima i poslovanju - razgovaramo sa Jovanom Blažićem.

odjeća i obuća | 06.03.2013

Volimo jake brandove

O modnim brandovima u regiji, o poslovnim modelima koje preferiraju partneri, i o planovima za razvoj Fashion company - razgovaramo s Jasenkom Stekić.

odjeća i obuća | 03.01.2013

I dalje uspješni

Mira Ratković je prvo bila „kupac na veliko“ tvrtke P...S...Fashion, a zatim postala njihov primatelj franšize.

odjeća i obuća | 03.12.2012

Dobitna kombinacija

Tvrtka BJN vlasnik je nekoliko master franšiza, a uskoro će razviti i vlastitu. Bojan Mitić, direktor ove tvrtke, govori o strasti prema franšizama.

odjeća i obuća | 13.11.2012

S našima u svet

Slađana Pantović, glavni dizajner i vlasnik čačanske kompanije P. ... S. ... Fashion, otkriva na koji način biraju partnere za franšizni sustav.