Esotiq
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
ESOTIQ & HENDERSON je brend koji je na tržištu više od 20 godina. On je već "gigant" u prodaji donjeg rublja u Poljskoj, s više od 260 vlastitih i franšiznih radnji, a već nekoliko godina uspješno otvara nove lokacije i izvan Poljske.
ESOTIQ je brend donjeg rublja za energične, moderne i samosvjesne žene. Naša misija je oblikovati žensko tijelo kroz donje rublje dotjerano do svakog detalja! Dakle, dok ga nosite, uvijek se osjećate samouvjereno i jedinstveno. To je moguće zahvaljujući našem dvadesetogodišnjem iskustvu u dizajniranju grudnjaka, koje izrađujemo od najboljih materijala, vođeni "umjetnošću prijanjanja" ("bra-fitting") odnosno takvog donjeg rublja koje će najbolje prijanjati uz vaše tijelo. Vjerujemo da savršeno odabran grudnjak znači dobar osjećaj i udobnost, za svaki dan.
Osim donjeg rublja, ESOTIQ radnje nude kolekciju salonki, pidžama, kupaćih kostima i kozmetike.
Potencijalnim inostranim partnerima nudimo mogućnost otvaranja ESOTIQ radnji i u vašoj zemlji.
Od samog početka saradnje potencijalni poslovni partner se može osloniti na naše savete, počevši od izbora odgovarajuće lokacije i mogućnosti našeg učešća u pregovorima o uslovima zakupa. Koordiniramo cijeli proces otvaranja radnje, pomažemo u dizajnu prodajnog prostora, kao i možemo pomoći u opremi i pomoći pri odabiru dobavljača opreme, ukoliko partner želi da njegov inventar (namještaj) bude proizveden u Poljskoj. Potencijalni poslovni partner ne mora imati iskustvo u ovoj branši - sva znanja mu se mogu prenijeti kroz obuku. Najvažnije nam je da potencijalni partner bude predan i posvećen obavljanju poslovnih aktivnosti.
ESOTIQ stavlja veliki naglasak na podršku prodaji kroz obuku osoblja, dijeljenje jedinstvenog znanja i razvoj asortimana proizvoda u suradnji s istaknutim stručnjacima u modnoj industriji.
Broj franšiznih poslovnica
260 (Poljska)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Nudimo dokazan poslovni model koji garantuje zadovoljavajući prihod.
- Briga za ESOTIQ partnere u svakoj fazi saradnje. Pružamo podršku u kontinuitetu - od procesa uređenja prodajnog prostora, do stalne podrške u svakodnevnom poslovanju.
- Svaka ESOTIQ radnja dio je lanca - njen izgled mora biti jedinstven. Naši partneri koriste usluge naših dizajnera u uređenju svog prodajnog prostora, te na taj način realizuju dizajn prodajnog prostora koji uključuje namještaj, pultove, raspored rasvjete itd. Sve ovo treba da omogući takvu postavku koja će garantovati udobnost i udobnost za kupca, kao i odgovarajuću količinu izložene robe, što garantuje dobru prodaju.
- Nudimo kontakt sa našim proizvođačima namještaja, u slučaju da partner želi da se namještaj proizvodi u Poljskoj.
- Pomoć u uređenju izloga i kolekcija u radnji, uključujući pomoć u izlaganju robe na vješalicama, kao i specijalnog namještaja
- Podrška u optimalnom nivou zaliha radnje, na osnovu kapaciteta prodajnog prostora.
- Obuka za proizvode i bra-fitting (umjetnost prijanjanja grudnjaka).
- Slike proizvoda, katalozi i grafike za trgovine i ESOTIQ web stranice.
- Pomoć u provođenju promocija i akcija u radnji i na stranici.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Očekivani iznos ulaganja varira u zavisnosti od stanja prodajnog prostora i obima potrebnih izmjena, a svakako od zemlje i grada u kojem će se radnja nalaziti
- Cijena investicije u uređenje radnje u prosjeku iznosi oko 225 EUR neto/m2 (namještaj i dekorativni elementi).
Osnovni zahtjevi sustava
Osnovni zahtjevi:
- prodajni prostor na dobroj lokaciji, u mjestima sa više od 50 hiljada stanovnika;
- prostor treba da bude veličine 50 - 100 m2, i da se nalazi u centru grada, u glavnoj poslovnoj ulici ili u tržnom centru;
- Partner snosi troškove uređenja radnje, namještaja i ostalog potrebnog inventara;
- Partner snosi troškove zakupa i zapošljavanja radnika;
- Partner kupuje robu od nas;
- Praćenje prodaje (sales monitoring) je obavezno.
Informacije o davatelju franšize
Esotiq & Henderson S.A.
ul. Budowlanych 31C, 80-298 Gdańsk, Poland
+48 693 990 346
Kontakt osoba za kandidate
Emilia Romanowska (engleski jezik)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.
Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.
Zašto su počeli davati pojedinačnu franšizu za brand Tudors, koje poslovne modele nude te kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN
Đura Šešlija, vlasnik tvrtke Pro Domo System, bio je prvi primatelj modne franšize Garinello. Danas je jedan od najuspješnijih.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.