intervju tjedna
Moramo bolje
U franšizingu, kao i u biznisu uopće, postoji dobar i loš ambijent. O komponentama bez kojih biznisa nema - edukaciji, motivaciji, udrugama i networkingu razgovaramo sa Blagoja Petruševim.
Volimo jake brandove
O modnim brandovima u regiji, o poslovnim modelima koje preferiraju partneri, i o planovima za razvoj Fashion company - razgovaramo s Jasenkom Stekić.
Dobar biznis model je ključ uspjeha
O zabludama primatelja franšize, nedostatku izvora financiranja i neuspjehu poznatih brandova u Hrvatskoj razgovaramo s Robertom Bilićem.
Prednost domaćeg terena
DIS je najveći srbijanski trgovački lanac sa zavidnom franšiznom mrežom. Opstaju li "mali igrači", kako se domaći bore sa strancima, pitali smo Ranka Mijatovića.
Vrijeme za franšizu tek dolazi
Centar za franšizu u Osijeku ove godine slavi deset godina poslovanja. O postignutom, regionalnoj suradnji franšiznih udruga i tržištu franšiza u regiji razgovaramo sa Aleksandrom Ercegom.
Jačamo gdje smo najjači
McDonald’s slavi četvrt stoljeća poslovanja na srbijanskom tržištu. Na pitanja o planovima, suradnji s lokalnim dobavljačima i navikama potrošača odgovore daje Tomasz Rogacz.
San
Kako osmisliti franšizni sustav koji će iz manjih mjesta krenuti u osvajanje većih, a da je pri tome koncept inspiriran velikim San Franciscom - tema je o kojoj razgovaramo s Denisom Tenšekom
Biti "mercedes među parfemima"
Brend Nicole cosmetics internacionalno je prisutan kao franšiza - na tržištima Poljske, Litve, Hrvatske, Srbije i Crne Gore. O postignutom i planovima razgovaramo sa Alenom Fonom.
Oruđe protiv recesije
O prvom Sajmu franšiznog poslovanja u Ljubljani razgovaramo sa Nives Bartolić, menadžerom projekta.
Rasterećenje?
Nedavno su u Srbji ukinuti brojni nameti za zanatlije i poduzetnike, pored ostalih i na inicijativu Unije poslodavaca Srbije. Na tu temu pričamo sa Dušanom Korunoskim, generalnim sekretarom Unije.
Moja radnja
U Srbiji sve više trgovaca počinje širiti mrežu kroz franšize ili partnerske radnje. Biljana Mašić, rukovodilac projekta "Moja radnja", govori o prednostima za trgovce koji postanu partneri Metro.
Klima sve bolja
Reputacija Ljiljane Kukec u području franšiznog poslovanja je više nego zavidna - njeno ime bi se, zapravo, moglo koristiti kao sinonim za tu vrstu poslovanja u Hrvatskoj.
Ozbiljan pristup
Sredinom prosinca u Beogradu će biti održan Rakia fest, a kako je nedavno sa radom počeo i prvi franšizni Rakia bar "preko bare" - vrijeme je za razgovor s Brankom Nešićem, tvorcem koncepta.
Spoj tradicije i inovacije
Holiday Inn je nedavno proslavio pet godina poslovanja u Beogradu. Thomas Pavlović, generalni direktor beogradskog hotela, kaže da uspjeh duguju prije svega zaposlenicima.
S našima u svet
Slađana Pantović, glavni dizajner i vlasnik čačanske kompanije P. ... S. ... Fashion, otkriva na koji način biraju partnere za franšizni sustav.
Mnogo problema, ali ima rešenja
Kada se u Srbiji povede priča o franšizingu, najčešće se spominje ime Marice Vidanović. Marica Vidanović je rukovoditelj Centra za franšizing pri Privrednoj komori Srbije i članica Upravnog odbora Srpske udruge za razvoj franšizinga (SURF).
Spremite se, birajte mudro
O tome kako se što bolje pripremiti za razgovor s davateljem franšize koju razmatrate kao interesantnu, poručuje Arkadius Slodkovski, direktor PROFIT system-a