Novi svijet dječje zabave
Ideju da u Rijeci otvori rođendaonicu koja će djecu školske dobi uvesti u jedan posve novi svijet zabave, misterije i avanture, Nikolina Mužić razvila je na temelju vlastitog iskustva. Kaže da je nekoliko puta imala priliku posjetiti escape room za odrasle te da su igre na nju ostavile pozitivan dojam. – Zapravo, pozitivan dojam je blaga riječ – escape room koncept zabave me oduševio! I jednostavno se pojavila ideja: kako bi ovo bilo dobro prilagoditi djeci. Osmisliti escape room igre koje nisu toliko kompleksne, zahtjevne ni strašne, a da su djeci izazovne i zabavne – predočava Mužić kako je došla na ovu poslovnu ideju.
Bila je svjesna da ovakvih koncepata nema u dovoljnoj mjeri na tržištu, te stoga dodatno uvjerena da će escape room za djecu imati dobru prođu i privući veliki broj posjetitelja. – Sektor zabavne industrije je u stalnoj ekspanziji, sadržaji za djecu su uvijek traženi. Prepoznala sam u svojoj ideji potencijal te ju odlučila plasirati na tržište pod brendom KiDS Escape Room – kaže kreatorica i vlasnica koncepta.
Primarna target skupina bila su djeca u dobi od 7 do 12 godina. – Odnosno, djeca koja su prerasla klasične igraonice, a koja još uvijek nisu dovoljno velika za ozbiljnije koncepte – pojašnjava Mužić.
Kada je 2019. pokrenula posao, u vrlo se kratkom roku pokazalo da je escape room za djecu bio odlična ideja.
„Ključ“ za franšizu
Naime, nedugo po otvaranju, KiDS Escape Room postao je najtraženije mjesto za proslave rođendana djece školske dobi. – Tokom dvije i pol godine rada, osim djece iz Rijeke i okolice, posjetilo nas je puno djece iz drugih gradova Hrvatske, te su njihovi roditelji, oduševljeni sadržajem kojeg pružamo, poželili takav koncept u svome gradu – kaže Mužić.
Bio je to trenutak koji je označio da je pravo vrijeme za razvoj franšize. – Odlučili smo franšizirati naš koncept te ponuditi zainteresiranim kupcima kompletan know-how i podršku kako bi u svome gradu mogli otvoriti vlastitu KiDS Escape Room poslovnicu – kaže Mužić.
Širenje franšizne mreže nije, međutim, ograničeno samo na teritorij Hrvatske – franšizna suradnja nudi se i poduzetnicima iz drugih zemlja i gradova Adriatic regije.
– Primatelj franšize, zapravo, može biti svaka osoba koja želi raditi u dječjoj zabavnoj industriji – kaže Nikolina Mužić. – Potrebne su osnovne komunikacijske i organizacijske vještine, poznavanje lokalnog teritorija i navika korisnika, poduzetnički duh te ambicija i strast za vođenjem objekta ovakvog tipa – opisuje profil idealnog primatelja franšize.
A posebna prednost je, dodaje Mužić, što ne postoje neki drugi specifični uvjeti, obrazovnanje niti prethodno poslovno iskustvo koje budući primatelj franšize treba imati.
Cjelokupni paket podrške
Kako bi otvorio vlastiti KiDS Escape Room, primatelj franšize će od davatelja dobiti potrebne smjernice za uređenje i opremanje prostora, a sve prema standardima brenda i vizualnog identiteta franšize. Kako bi, međutim, i u daljnjem radu poštivao standarde sustava te imao pomoć u svakom trenutku, primatelj franšize dobiva i detaljan operativni priručnik, koji sadrži objašnjenja i smjernice za sve segmente poslovanja.
Standardni paket podrške davatelja franšize uključuje i: trening osoblja, verifikaciju lokacije, podršku pri opremanju lokacije i tematskih soba, izradu custom rekvizita i eksponata. Posebna olakšica je što primatelj nabavlja opremu prema popisu i od provjerenih dobavljača davatelja franšize.
– Najzad, primatelji s naše strane dobivaju i marketing plan prije i nakon otvaranja, a potom i marketinšku podršku, savjetovanje i podršku tijekom poslovanja, kao i motivaciju za ostvarenje ciljeva – navodi Mužić.
Obuka se organizira u Rijeci, u matičnoj poslovnici KiDS Escape Room-a, a predviđeno je da obuka traje dva dana. – Primatelj franšize obvezan je proći obuku iako ne planira raditi u samoj poslovnici, već ju samo voditi – kaže Nikolina Mužić te dodaje da je ona, kao kreatorica brenda i sadržaja tematskih soba, osobno zadužena za obuku budućih franšiznih partnera.
Korak po korak do escape room-a
Za ovakvu vrstu koncepta idealni su gradovi sa više od 50.000 stanovnika. Sama lokacija poslovnice treba biti u blizini javnog parkirališta i ugostiteljskog objekta. Može se nalaziti u prizemlju ili na prvom katu, a preporučena kvadratura je minimalno 80 m2.
Primatelj franšize u pokretanje posla treba investirati oko 15-20.000 eura, što pokriva troškove opreme i uređenja prostora. Povrat investicije može se očekivati unutar godinu i pol dana.
Mužić podsjeća da za primatelje franšize iz Hrvatske postoji i mogućnost financiranja iz sredstava Mjera za samozapošljavanje.
Osim početne investicije, primatelj franšize plaća i ulaznu franšiznu naknadu u iznosu od 10.000 eura, a potom i royalty fee koji se plaća na mjesečnoj razini, u iznosu od 6% od mjesečnog prometa.
– Ipak, osigurali smo i poseban popust od 25% za ulaznu naknadu, i to za prve franšizne partnere u 2022. Ova će naknada za njih iznositi 7.500 eura – ističe Mužić.
A što će dodatno privući zainteresirane za ovu franšizu? Jedna od prednosti je, kako objašnjava naša sugovornica, to što primatelj franšize ne mora osobno biti angažiran u samom poslovanju. – Preporučeno je zaposliti studente srodnih fakulteta na mjestu animatora, minimalno troje. Samim time, ovo je koncept koji primatelju franšize pruža slobodu u kreiranju radnog vremena – kaže ona.
S druge strane, KiDS Escape Room je novi koncept na tržištu koji djeci donosi inovativno i nesvakidašnje iskustvo. – Sve to osigurava veliki broj posjetitelja i uspješno poslovanje, a primatelju franšize pruža izvrsnu priliku za zaradu i brz povrat početne investicije – kaže Nikolina Mužić.
Zabava može početiKiDS Escape Room nastao je kao spoj dva segmenta: edukacije i zabave. Usluge koncepta namjenjene su djeci u dobi od 7 do 13 godina, a glavna niša brenda i generator zarade su proslave rođendana. Koncept se bazira na inovativnoj igri u tematskim sobama, nalik escape room igrama za odrasle, no sa naglaskom na timski rad, edukaciju, razvijanje kreativnosti i mašte te potpuno interaktivnu igru koja potiče sudjelovanje svih članova tima. Cilj je da se kroz razne zagonetke, puzzle, fizičke prepreke dođe do krajnjeg rješenja. Igre u tematskim sobama osmišljene su od strane stručnih osoba, te su u potpunosti prilagođene dječjoj dobi pružajući im nezaboravno i posebno iskustvo. |
pročitajte članke
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Najčitanije
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Popularno na forumu
W-h-a-t-s-a-p-p: +12108028327. KAUFEN SIE NEMBUTAL PENTOBARBITAL ONLINE.
W-h-a-t-s-a-p-p: +12108028327. KAUFEN SIE NEMBUTAL PENTOBARBITAL ONLINE. Pentobarbital-Natrium online kaufen Möchten Sie Nembutal Pentobarbital online kaufen? Suchen Sie nicht...
Whatsapp: + 12108028327. ACHETER PENTOBARBITAL DE NEMBUTAL EN LIGNE.
Téléphone: + 12108028327. ACHETER PENTOBARBITAL DE NEMBUTAL EN LIGNE. Acheter pentobarbital Sodique en ligne Vous cherchez à acheter du Pentobarbital de Nembutal en ligne?...
★••●•• W-h-a-t-a-p-p: {{+12108028327}}. BUY QUALITY CRYSTAL METH ONLINE | KETAMINE ONLINE
W-h-a-t-a-p-p: +12108028327. BUY QUALITY CRYSTAL METH ONLINE | KETAMINE ONLINE Are you in search of high quality Crystal meth and cocaine online in Europe or the USA? Look no...
Whatsapp: +12108028327. ACHETER DE LA MÉTHAMPHÉTAMINE EN CRISTAL DE QUALITÉ EN LIGNE / KÉTAMINE EN LIGNE
Whatsapp: +12108028327. ACHETER DE LA MÉTHAMPHÉTAMINE EN CRISTAL DE QUALITÉ EN LIGNE / KÉTAMINE EN LIGNE Êtes-vous à la recherche de Crystal meth et de cocaïne de haute...
★✼ ҉ ҉ ✼ W-h-a-t-s-a-p-p: ▓ +12108028327 ▓. BUY NEMBUTAL PENTOBARBITAL ONLINE Europe | USA ••●••
W-h-a-t-s-a-p-p: +12108028327. BUY NEMBUTAL PENTOBARBITAL ONLINE Europe | USA Buy pentobarbital Sodium online Are you looking to buy Nembutal Pentobarbital online? Look no...
༊*·˚••●•• W-h-a-t-s-a-p-p: +12108028327. BUY NEMBUTAL PENTOBARBITAL ONLINE Europe | USA
W-h-a-t-s-a-p-p: +12108028327. BUY NEMBUTAL PENTOBARBITAL ONLINE Europe | USA Buy pentobarbital Sodium online Are you looking to buy Nembutal Pentobarbital online? Look no...
☄. *. ⋆••●•• Whatsapp: +12108028327. KOOP ONLINE GEKLOONDE CREDITCARDS
Whatsapp: +12108028327. KOOP ONLINE GEKLOONDE CREDITCARDS. KAART KLONEN Kaartklonen (ook bekend als creditcard klonen) is een microscopisch elektronisch dat net zo gemakkelijk...
Pametno ulaganje u koncept budućnosti
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...