Bez zastoja za sektor edukacije

Kanadski obrazovni sistem Maple Bear, koji donosi najbolje prakse kanadske dvojezične nastave i metodike podučavanja, potpisao je prvi ugovor o franšizi sa primateljem franšize iz Srbije početkom ove godine. Prema dosad dostupnim informacijama iz sedišta Maple Bear-a za područje Centralne i Istočne Evrope, planirano je da franšizni partner iz Srbije započne poslovanje u septembru 2021. godine otvaranjem vrtića u Beogradu.
Kupnjom jedne licence Maple Bear-a, podsjetimo, primatelj franšize dobija pravo da otvori sve „formate“ obrazovnih ustanova – od vrtića do srednje škole. Prema ustaljenoj praksi sistema, primateljima Maple Bears franšize preporučuje se da krenu od predškolske ustanove, a da u kasnijim fazama razvoja rade na otvaranju osnovnih i srednjih škola.
Osim vrtića koji će tokom ove godine biti otvoren u Beogradu, Maple Bear u regiji Centralne i Istočne Evrope već ima nekoliko obrazovnih ustanova u Bugarskoj, Rumuniji i Albaniji. Globalno, Maple Bear je prisutan u više od 20 zemalja, ima više od 400 obrazovnih ustanova, koje pohađa više od 40.000 đaka.
*
Hrvatskom franšiznom sistemu Tinker Labs, koji se temelji na inovativnom izvannastavnom programu za učenje znanosti, tehnologije, inženjerstva, umjetnosti i matematike (STEAM), tokom ove godine su se pridružila još tri nova franšizna centra. Tako su, pored škola u Osijeku, Slavonskom Brodu, Zagrebu, Rijeci, Varaždinu i Našicama, za djecu otvoreni obrazovni centri u Čakovcu, Splitu i Đakovu.
Na internacionalnom planu, Tinker Labs od ove godine ima i primatelja master franšize u Srbiji, koji će implementirati koncept te razvijati mrežu škola na ovom tržištu.
*
Početkom ove godine, škola programiranja za djecu Coding Giants iz Poljske dobila je franšiznog partnera u Hrvatskoj. Prvu online školu na ovom tržištu, vlasnica master franšize pokrenula je krajem februara 2021.
*
Pored toga što posluje u svim zemaljama bivše Jugoslavije, franšizni sistem „Škola brzog čitanja i mudrog učenja” iz Srbije od ove godine, preko primatelja master franšize, ulazi i na tržište Mađarske.
pročitajte članke

Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavila je svoj novi obrazovni program. Osim polaznika, koristi od ove novine trebali bi osjetiti i sami primatelji franšize.
„Podrška koju dobivamo, i na koju ćemo uvijek moći računati, ključna je u franšiznoj saradnji i objašnjava svjetski uspjeh Maple Beara“, navodi Ljiljana Nikolova zašto se odlučila za franšizu ovog obrazovnog sistema
Najčitanije

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?