Nove škole brzog čitanja
Krajem 2019. „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ i službeno je stigla na tržište Sjeverne Makedonije – potpisivanjem franšiznog ugovora, edukativni centar St. George postao je primatelj master franšize i preuzeo obvezu razvijati franšiznu mrežu „Škole“ na teritoriju Sjeverne Makedonije. Samo mjesec dana kasnije, potpisana su dva nova ugovora o franšizi te su se mreži „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ pridružila dva nova partnera.
Posao se radi od srca
Julija Kališevska upravo je jedna od novih primatelja ove edukativne franšize. Kao majka troje muške djece, u svom je domu, kako kaže, već imala mini-školu. Kako su djeca rasla, počela je razmišljati kako da im pomogne u školskim obvezama.
– Morate biti vrlo kreativni u pronalaženju načina za motiviranje djece kako bi uradili domaću zadaću ili pročitali lektiru. Vjerovala sam da postoje modeli i metode funkcionalnog učenja koji se razlikuju od onih kada smo mi išli u školu. Kada sam saznala za „Školu brzog čitanja i mudrog učenja“, shvatila sam da je to upravo metoda za kojom sam tragala te da sada mogu pomoći svojoj djeci – da probude svoj potencijal ovim moćnim tehnikama i alatima za čitanje i učenje, razviju vještine izdvajanja najvažnijih informacija, dugoročnu memoriju, funkcionalno izražavanje kroz prikaz naučenog te, dakako, da uštede vrijeme – nabraja sve prednosti Kališevska.
– S druge strane, kad sam saznala da daju franšizu, shvatila sam da je „Škola“ i odlična prilika za pokretanje vlastitog posla, posebno jer bi to bio posao u kojem bih doista uživala i radila ga od srca – dodaje Julija Kališevska koja je potpisala franšizni ugovor za centralni dio Skoplja.
Julija je, inače, dugo tražila stabilan franšizni sustav, jer bi to bila, kako kaže, dobra osnova za pokretanje vlastitog posla. Posebno joj je bilo važno kakvu će podršku dobiti od davatelja franšize te je to bio jedan od osnovnih razloga zašto je uzela ovu franšizu. Svidjela joj se podrška koju je dobila tijekom obuke za predavače te po pitanju poslovanja edukativnog centra. – Iako imam diplomu iz marketinga i menadžmenta i dio sam obiteljskog poduzeća u koje smo svi uključeni, ovo je ipak bila odlična prilika da ostvarim svoj san u kojem bih mogla iskazati svu svoju kreativnost – kaže ona.
Prvi su dojmovi vrlo pozitivni. Naša sugovornica s ponosom primjećuje da su današnji roditelji vrlo predani, brižni i puno ulažu u svoju djecu. – U Sjevernoj Makedoniji gotovo svako dijete pohađa neke dodatne tečajeve, ide na sport ili u škole jezika. Roditelji su također prepoznali važnost „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ te da će, zahvaljujući onome što uče kod nas, djeci biti lakše savladati lekcije iz biologije, kemije i drugih predmeta. Na taj način roditelji neće morati plaćati dodatnu nastavu, a djeca će imati više slobodnog vremena – objašnjava ona.
Drugi posao s puno potencijala
Novi primatelj franšize je i Ljubomir Stojčeski. On je, sa svojom partnericom Viktorijom, također uzeo franšizu za Skoplje, ali za općinu Karpos. – Otkako smo saznali za uspjeh „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ u drugim zemljama regije, odlučili smo se pridružiti ovom timu i jednu efikasnu metodu donijeti u našu zemlju. Kroz ovaj program, želimo pomoći makedonskim učenicima da postignu značajno bolje rezultate u obrazovanju, mentalnom razvoju, da napreduju u životu. Dodatni potencijal, u poslovnom smislu, vidimo i u mogućnosti da se usavršavaju i studenti i odrasli, kojima metode „Škole“ mogu pomoći u daljnjem razvoju karijere – kaže on.
Stojčeski ističe da se na teritoriju općine na kojoj će biti otvorena njegova „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ već nalazi veliki broj osnovnih i srednjih škola, što je i znak da ima mnogo djece koja će trebati dodatnu pomoć. – Nadamo se da ćemo vrlo brzo organizirati svečano otvorenje te da ćemo održati prvu besplatnu radionicu za sve zainteresirane – namopinje Stojčeski.
Ulazak u novi posao neće biti veliki problem, kaže on. Stojčeski je, naime, diplomirani inženjer elektrotehnike i magistar ekonomije koji već ima iskustva u poduzetništvu – pored toga što vodi svoje poduzeće, angažiran je i kao mentor u području socijalnog poduzetništva. Njegova partnerica Viktorija diplomirala je makedonski jezik i radi u jednoj od najvećih izdavačkih kuća u Sjevernoj Makedoniji.
– „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ bit će naša druga profesija s velikim potencijalom za daljnji razvoj – ističe Stojčeski.
pročitajte članke
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavila je svoj novi obrazovni program. Osim polaznika, koristi od ove novine trebali bi osjetiti i sami primatelji franšize.
Franšize iz oblasti edukacije djece nastavile su širiti svoje mreže i tokom pandemije. Nekoliko sistema je potpisalo franšizne ugovore i započelo poslovanje i u zemljama ove regije.
Osim što je ove godine uvela novi edukativni program za školarce, „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ planira proširiti franšiznu mrežu na još dva tržišta.
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza, po tom pitanju, nije iznimka. Koje se to, pak, investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!