Njega ljepote kao obiteljski biznis
Nakon Beograda, Zagreba, Podgorice, Kragujevca, Svilajnca i Užica, Cacao Beauty Centar, mjesto za njegu ljepote s brojnim kozmetičkim uslugama, otvoren je i u Banjaluci. – Srećni smo da se naša uspješna priča iz godine u godinu širi te da imamo sve veći broj zadovoljnih korisnika naših usluga iz čitave regije. Očekujemo da će franšizni centar u Banjaluci uspješno poslovati jer je riječ o gradu koji je centar tog dijela Bosne i Hercegovine – istaknula je Marija Čalija, vlasnica franšiznog koncepta Cacao Beauty Centar.
Primateljica franšize u Banjaluci je Jelena Rosić koja je u industriju ljepote zakoračila još 2008. godine. Jelena je i po svjedočenju davatelja franšize jedna od najboljih polaznica Cacao Akademije kada je riječ o trajnom make up-u. Ideja je da ovo, ipak, bude obiteljski biznis u čijem bi razvoju sudjelovali svi članovi obitelji.
– Želeći da svoja znanja i iskustvo pretočimo u jedan mali obiteljski biznis, dosta smo vremena provodili istražujući. Beauty industrija jedna je od najbrže rastućih industrija u svijetu, tako da smo razmišljali u tom pravcu. Ujedno, oblast njege ljepote je moja velika ljubav, a u budućnosti vjerujem da će ovaj posao zavoljeti neka od naših tri kćeri. Dakle, od kada smo odlučili da se upustimo u poduzetništvo, željeli smo obiteljski biznis, ali kojim ću se prevashodno ja baviti. Naša je prednost ipak što i moj suprug Vladimir ima dosta iskustva u biznisu, tako da smo, rekla bih, odličan spoj uz dobru organizaciju. U najboljim smo godinama i svako od članova obitelji već ima neke svoje male zadatke i dodijeljene aktivnosti i obveze. To je još jedan od razloga zašto smo se odlučili za ovu franšizu, svatko može sudjelovati u njezinom razvoju. Vjerujemo da je ovo dobar početak jedne dugoročno uspješne priče – kaže Jelena Rosić.
Za Cacao Beauty Centar saznali su pretražujući na internetu, a kontakirali su i prijatelje koji žive u Srbiji kako bi dobili informacije. – Istražujući potom Cacao koncept i njihovu franšiznu ponudu, uvidjeli smo da je ovo jedna ozbiljna, odlično koncipirana priča, zaokružen biznis model, tako da smo stupili u kontakt s davateljima franšize. Odluka o kupnji franšize je donesena nakon obavljenih prvih konzultacija i dobre analize tržišta u našem gradu i državi – napominje Jelena i dodaje da je njihova želja bila ponuditi nešto novo i drukčije u odnosu na postojeću ponudu kozmetičkih salona za uljepšavanje na prostoru Bosne i Hercegovine.
Iako do sada nisu imali iskustva s franšiznim modelom poslovanja, Jelena kaže da su uspjeli dobro se upoznati s načinima na koje franšiza funkcionira. – Bitno je istaknuti da su, u ovom našem slučaju, davatelji franšize postali i naši partneri i prijatelji, jer smo od starta uvidjeli da imamo zajedničke interese i energiju, uz našu veliku želju da uspijemo i donesemo nešto novo. Od samog početka smo imali veliku pomoć i podršku davatelja franšize, jer nismo znali mnogo o ovom biznisu. Put bi nam bio sigurno teži da sam sama krenula u ovaj biznis – kaže Jelena Rosić.
Upiti zainteresiranih za franšizu Cacao Beauty Centra stižu i iz drugih gradova regije, kaže Marija Čalija. – No, želimo postupno proširiti franšiznu mrežu birajući pouzdane partnere. Trenutno, dodatno osnažujemo cjelokupnu organizaciju poslovanja, što je izuzetno važno i za daljnje širenje mreže – ističe Marija Čalija.
pročitajte članke
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Zašto se rekreacija i obiteljska zabava klasificiraju kao perspektivni poslovni sektori? Trampolinski park WOOP! pruža i dobar primjer i šansu za poduzetnike zainteresirane za franšizu.
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Najčitanije
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.