Njega ljepote kao obiteljski biznis
Nakon Beograda, Zagreba, Podgorice, Kragujevca, Svilajnca i Užica, Cacao Beauty Centar, mjesto za njegu ljepote s brojnim kozmetičkim uslugama, otvoren je i u Banjaluci. – Srećni smo da se naša uspješna priča iz godine u godinu širi te da imamo sve veći broj zadovoljnih korisnika naših usluga iz čitave regije. Očekujemo da će franšizni centar u Banjaluci uspješno poslovati jer je riječ o gradu koji je centar tog dijela Bosne i Hercegovine – istaknula je Marija Čalija, vlasnica franšiznog koncepta Cacao Beauty Centar.
Primateljica franšize u Banjaluci je Jelena Rosić koja je u industriju ljepote zakoračila još 2008. godine. Jelena je i po svjedočenju davatelja franšize jedna od najboljih polaznica Cacao Akademije kada je riječ o trajnom make up-u. Ideja je da ovo, ipak, bude obiteljski biznis u čijem bi razvoju sudjelovali svi članovi obitelji.
– Želeći da svoja znanja i iskustvo pretočimo u jedan mali obiteljski biznis, dosta smo vremena provodili istražujući. Beauty industrija jedna je od najbrže rastućih industrija u svijetu, tako da smo razmišljali u tom pravcu. Ujedno, oblast njege ljepote je moja velika ljubav, a u budućnosti vjerujem da će ovaj posao zavoljeti neka od naših tri kćeri. Dakle, od kada smo odlučili da se upustimo u poduzetništvo, željeli smo obiteljski biznis, ali kojim ću se prevashodno ja baviti. Naša je prednost ipak što i moj suprug Vladimir ima dosta iskustva u biznisu, tako da smo, rekla bih, odličan spoj uz dobru organizaciju. U najboljim smo godinama i svako od članova obitelji već ima neke svoje male zadatke i dodijeljene aktivnosti i obveze. To je još jedan od razloga zašto smo se odlučili za ovu franšizu, svatko može sudjelovati u njezinom razvoju. Vjerujemo da je ovo dobar početak jedne dugoročno uspješne priče – kaže Jelena Rosić.
Za Cacao Beauty Centar saznali su pretražujući na internetu, a kontakirali su i prijatelje koji žive u Srbiji kako bi dobili informacije. – Istražujući potom Cacao koncept i njihovu franšiznu ponudu, uvidjeli smo da je ovo jedna ozbiljna, odlično koncipirana priča, zaokružen biznis model, tako da smo stupili u kontakt s davateljima franšize. Odluka o kupnji franšize je donesena nakon obavljenih prvih konzultacija i dobre analize tržišta u našem gradu i državi – napominje Jelena i dodaje da je njihova želja bila ponuditi nešto novo i drukčije u odnosu na postojeću ponudu kozmetičkih salona za uljepšavanje na prostoru Bosne i Hercegovine.
Iako do sada nisu imali iskustva s franšiznim modelom poslovanja, Jelena kaže da su uspjeli dobro se upoznati s načinima na koje franšiza funkcionira. – Bitno je istaknuti da su, u ovom našem slučaju, davatelji franšize postali i naši partneri i prijatelji, jer smo od starta uvidjeli da imamo zajedničke interese i energiju, uz našu veliku želju da uspijemo i donesemo nešto novo. Od samog početka smo imali veliku pomoć i podršku davatelja franšize, jer nismo znali mnogo o ovom biznisu. Put bi nam bio sigurno teži da sam sama krenula u ovaj biznis – kaže Jelena Rosić.
Upiti zainteresiranih za franšizu Cacao Beauty Centra stižu i iz drugih gradova regije, kaže Marija Čalija. – No, želimo postupno proširiti franšiznu mrežu birajući pouzdane partnere. Trenutno, dodatno osnažujemo cjelokupnu organizaciju poslovanja, što je izuzetno važno i za daljnje širenje mreže – ističe Marija Čalija.
pročitajte članke
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Zašto se rekreacija i obiteljska zabava klasificiraju kao perspektivni poslovni sektori? Trampolinski park WOOP! pruža i dobar primjer i šansu za poduzetnike zainteresirane za franšizu.
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.