„Brzim čitanjem“ do vlastitog biznisa

Franšizni koncept „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ započet će poslovanje u još jednoj zemlji regije –Sloveniji, a primatelj franšize je tvrtka Mihaela Babiča. Naime, Babič je svojedobno bio primatelj franšize DOOR International u Sloveniji i trener te tvrtke, baš kao i Časlav Mančić, jedan od kreatora programa „Brzo čitanje i mudro učenje“. Kada je Babič saznao da je njegov bivši kolega Mančić osmislio i program namijenjen djeci, nije se puno dvoumio oko pokretanja novog posla.
– Odlučio sam se za ovu franšizu jer program po kojem treneri tvrtke DOOR podučavaju odrasle u međunarodnim tvrtkama diljem kontinenta, a koji je korišten kao osnova za kreiranje programa za djecu, dobro poznajem. Uvjeren sam da će djeca koja pohađaju program „Brzo čitanje i mudro učenje“ značajno poboljšati svoje sposobnosti i postići uspjeh i u školi, i kasnije u karijeri. Na taj se način već u ranim godinama kod djece podiže kreativnost, sposobnost brzog obrađivanja podataka i samopouzdano izlaganje – što daje veliki potencijal budućem razvoju gospodarstva u Sloveniji. To će nam biti vrlo važno za vremena koja dolaze – objašnjava Babič što ga je motiviralo.
Osim što će činiti nešto dobro za djecu, svidjelo mu se i to što može biti više kod kuće, u Kopru, i što će od ovog posla moći dobro zaraditi. Budući da je primatelj master franšize, Babič također ima pravo dalje razvijati mrežu škola u Sloveniji pronalazeći nove primatelje franšize. Na taj način, kako kaže, pruža se mogućnost i drugim poduzetnim ljudima koji imaju želju pokrenuti vlastiti biznis u području obrazovanja. – „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ odlična je prilika za potencijalne primatelje pojedinačnih franšiza, jer u Sloveniji živi više od 190 tisuća djece između 6 i 14 godina. Ovo je idealan posao za sve koji vole raditi s djecom te žele poboljšati životni standard – objašnjava Babić.
Prema njegovim riječima, u Sloveniji postoji mnogo različitih programa učenja, ali ne postoji ni jedan sličan „Školi brzog čitanja i mudrog učenja“, koji na jednostavan i siguran način, pod budnim okom certificiranih instruktora, tijekom šest mjeseci omogućuje djeci da savladaju tehnike čitanja i pamćenja, nauče pronaći ključne riječi u svojim lekcijama i vizualno mapirati gradivo, poboljšaju prezentacijske vještine, ali i da svoje znanje i vještine efikasno koriste i primjenjuju u školi. – Djeca lako uče nove vještine, ali obično ih ne koriste dovoljno, pa im to ne donosi rezultate. Ovo je revolucionarni pristup koji osigurava visoku razinu implementacije – s naglaskom na uspjeh u školi i karijeri, jer razvoj funkcionalnih sposobnosti učenja postaje jedan od ključnih kriterija uspjeha u poslovanju, na globalnoj razini. Kada današnja djeca završe formalno obrazovanje, taj kapacitet, poznat kao ‘learnability’, vjerojatno će postati najvažniji faktor poslovnog uspjeha – objašnjava Babić.
– S obzirom na to koliko se sustav brzo širi u Srbiji i Hrvatskoj, mislim da će franšizu „Brzog čitanja i mudrog učenja“ u sljedeće dvije godine imati više od 40 odsto regijskih centara Slovenije – uvjeren je Babič.
Miroslav Samardžić, koji je uz Časlava Mančića osmislio cjelokupni koncept škole, kaže da, kad su prije otprilike godinu dana počeli širiti franšiznu mrežu, nisu mogli ni pretpostaviti da će otvoriti škole u 14 gradova Srbije, ali i u Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori i Sloveniji. – Stvorili smo školu iz snova koju podjednako vole u Beogradu, Podgorici, Velikoj Gorici, Istočnom Sarajevu i svim drugim mjestima. Imamo dosta planova za budućnost, ali Italija nam je sljedeći cilj – kaže Samardžić.
U Hrvatskoj, mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ također razvijaju primatelji master franšize – Hrvoje i Helena Tkalčić, vlasnici „Centra za poduku HELENA“. Za samo osam mjeseci, otvoreno je čak 12 „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“.
pročitajte članke

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavila je svoj novi obrazovni program. Osim polaznika, koristi od ove novine trebali bi osjetiti i sami primatelji franšize.
Franšize iz oblasti edukacije djece nastavile su širiti svoje mreže i tokom pandemije. Nekoliko sistema je potpisalo franšizne ugovore i započelo poslovanje i u zemljama ove regije.
Osim što je ove godine uvela novi edukativni program za školarce, „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ planira proširiti franšiznu mrežu na još dva tržišta.
Najčitanije

Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Potpuni ili djelomični prekid rada uslijed pandemije koronavirusa naveo je mnoge biznise da razviju nove alate i modele poslovanja. Kako su edukativni sustavi iz ove regije odgovorili na krizu te kako su se prilagodili novim okolnostima?
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?