Posebno nam znači to što novčani kapital nije zarobljen u robi. Naime, franšizodavac investira u robu na početku poslovanja, preuzima rizik zaliha, a to svakome tko je na početku donosi značajno olakšanje, jer smanjuje početnu investiciju. Osim toga, tim ljudi brine o marketingu, osmišljavanju novih proizvoda, načinu izlaganja robe i nabavi.
Miroslav Kovačević
Četvrtak
13.06.2013
Miroslav Kovačević gotovo četiri godine radi u franšiznom sustavu tvrtke Extreme Intimo i radije bi otvorio još jednu trgovinu pod tim brandom nego uzeo drugu franšizu.
 

Miroslav Kovačević je za brand Extreme Intimo čuo još prije deset godina. Tada je bio samo njihov kupac. Ideja da s tom tvrtkom započne poslovnu suradnju rodila se, zapravo, iz osobnog zadovoljstva njihovim proizvodima. Primatelj franšize postaje 2009. Pregovori nisu dugo trajali. - Već nakon prvog sastanka s vodećim ljudima iz Extreme Intima, i nakon što sam se upoznao s vizijom i ciljevima tvrtke, započeli smo suradnju - kaže Kovačević.

Ubrzo potom je otvorena franšizna radnja u Obrenovcu. Mada, kako kaže, suradnja s Extreme Intimo predstavlja njegovu ulaznicu u sustav franšiznog poslovanja, pojam franšize mu je bio dobro poznat od ranije. - Privatnim biznisom se bavim od 2005. Koliko se razlikuju franšizni i samostalni načina poslovanja ovisi, uglavnom, o uvjetima koje nudi davatelj franšize, to jest koliko ti uvjeti otežavaju ili olakšavaju samo poslovanje - objašnjava Kovačević.

Kao dobar primjer podrške davatelja franšize Kovačević upravo navodi franšizni sustav u kojem i sam radi. - Posebno nam znači to što novčani kapital nije zarobljen u robi. Naime, franšizodavac investira u robu na početku poslovanja, preuzima rizik zaliha, a to svakome tko je na početku donosi značajno olakšanje, jer smanjuje početnu investiciju. Osim toga, tim ljudi brine o marketingu, osmišljavanju novih proizvoda, načinu izlaganja robe i nabavi. Jedna od velikih prednosti je i softversko rješenje koje nam olakšava vođenje financijskog i robnog poslovanja. A i služba tehničke podrške je vrlo učinkovita - navodi Kovačević sve prednosti koje ima kao primatelj franšize.

On kaže da je razmjena ideja i sugestija, bar kada je o njemu riječ, postala dobra praksa, što također olakšava i pomaže u poslovanju. - I davatelj i mi, kao primatelji, vrlo smo otvoreni i komunikacija je dobra. To sigurno doprinosi i našim rezultatima poslovanja. Naime, od početka suradnje, iz godine u godinu, beležim permanentni rast prodaje i radim na tome da se takav trend nastavi i u narednom periodu - kaže Kovačević.

Na pitanje da li bi eventualno uzeo još neku franšizu, kaže da je Extreme Intimo izabrao izuzetno dobar model franšiznog poslovanja, tako da bi se prije odlučio za proširenje poslovanja otvaranjem novog poslovnog objekta - s istim davateljem franšize - nego za početak suradnje s novim.