TRGOVINA

roba široke potrošnje | 02.07.2020

Dobra godina uprkos izazovima

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.

odjeća i obuća | 20.02.2020

Nova franšizna tržišta za H&M

Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.

roba široke potrošnje | 29.11.2019

Kad biznis s konopljom procvjeta

Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.

odjeća i obuća | 18.11.2019

Brand koji osvaja

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.

odjeća i obuća | 13.11.2019

Franšiza za poklonike dobrog stila

Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.

roba široke potrošnje | 28.10.2019

Jeste li za sushi?

Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.

roba široke potrošnje | 25.10.2019

Razmjena znanja, bolje poslovanje

Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.

roba široke potrošnje | 16.05.2019

Lakše do Husse franšize

Davor Bencek iz Koprivnice postao je primatelj Husse franšize, zadužen za područje Koprivničko-križevačke županije. Što ga je potaklo te ohrabrilo na ovaj korak?

roba široke potrošnje | 05.05.2019

Novi članovi dobrodošli u Husse obitelj

Husse, švedski proizvođač i distributer hrane za pse i mačke, pet godina posluje u Sloveniji, gdje prodajnu mrežu razvijaju franšizeri i distributeri.

roba široke potrošnje | 09.04.2019

Snaga velike franšizne obitelji

Švedski Husse jedan je od rijetkih franšiznih sustava koji razvija mrežu u svim zemljama ove regije. Primatelje master franšize od 2018. godine imaju i u Bosni i Hercegovini.

stvari za djecu | 27.03.2019

„Doskočiti“ do svih meridijana

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.

odjeća i obuća | 14.02.2019

Novo tržište za Tiffany

Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.

odjeća i obuća | 24.01.2019

Brže s franšizom

Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.

roba široke potrošnje | 21.01.2019

Samo za jake partnere

Za pet godina poslovanja Proteini.si su u Srbiji otvorili 12 trgovina, od toga je 11 otvorio primatelj master franšize – tvrtka D Sport System. Otkrivaju nam zašto su oprezni kada je riječ o davanju pojedinačnih franšiza.

roba široke potrošnje | 14.01.2019

Kad se spoji ugodno i korisno

Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primatelj Husse franšize u prelomnom trenutku života. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da „poduzetnik uvijek mora težiti boljem“.

stvari za djecu | 08.10.2018

Svatko ima svoju priču

Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"

kozmetika, nakit, pokloni | 01.08.2018

Poduzetne krasi predanost

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?

stvari za djecu | 15.02.2018

Nije rad kad se posao voli

Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.

kozmetika, nakit, pokloni | 28.10.2017

Kutak za bolje poslovanje

Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.

2
3
4