odjeća i obuća
Franšiza za dućan donjeg rublja
Brand Esotiq & Henderson planira ulazak u zemlje ove regije. Što je potrebno za otvaranje franšizne trgovine?
Brand Esotiq & Henderson planira ulazak u zemlje ove regije. Što je potrebno za otvaranje franšizne trgovine?
Jeans i franšiza
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Između zatvorenih vrata i online prodaje
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Nova franšizna tržišta za H&M
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Brand koji osvaja
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Franšiza za poklonike dobrog stila
Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.
Novo tržište za Tiffany
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.
Brže s franšizom
Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.
Tržište diktira poslovne modele
Zašto su počeli davati pojedinačnu franšizu za brand Tudors, koje poslovne modele nude te kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN
Uspješni u jakoj konkurenciji
Đura Šešlija, vlasnik tvrtke Pro Domo System, bio je prvi primatelj modne franšize Garinello. Danas je jedan od najuspješnijih.
Osluškivati potrebe tržišta
Koji su modni brendovi "po mjeri" tržišta u Srbiji, koči li samo kupovna moć daljnji razvoj ponude i ima li mjesta za nove franšize u portfelju tvrtke BJN, govori Bojan Mitić.
Kad brand doista postane „brand“
Kako se domaći modni brandovi bore s konkurencijom, ko može na inozemna tržišta, te kakvi su planovi za širenje franšizne mreže, otkriva Sanja Marković iz Legenda.
Lakše je uz dobar sustav
Miroslav Kovačević gotovo četiri godine radi u franšiznom sustavu tvrtke Extreme Intimo i radije bi otvorio još jednu trgovinu pod tim brandom nego uzeo drugu franšizu.
Kvaliteta je ključ uspjeha
O tome kako su osvojili Europu, zašto franšizu smatraju dobrim modelom za širenje mreže, planovima i poslovanju - razgovaramo sa Jovanom Blažićem.
Volimo jake brandove
O modnim brandovima u regiji, o poslovnim modelima koje preferiraju partneri, i o planovima za razvoj Fashion company - razgovaramo s Jasenkom Stekić.
I dalje uspješni
Mira Ratković je prvo bila „kupac na veliko“ tvrtke P...S...Fashion, a zatim postala njihov primatelj franšize.
Dobitna kombinacija
Tvrtka BJN vlasnik je nekoliko master franšiza, a uskoro će razviti i vlastitu. Bojan Mitić, direktor ove tvrtke, govori o strasti prema franšizama.
S našima u svet
Slađana Pantović, glavni dizajner i vlasnik čačanske kompanije P. ... S. ... Fashion, otkriva na koji način biraju partnere za franšizni sustav.