vijesti

San
Kako osmisliti franšizni sustav koji će iz manjih mjesta krenuti u osvajanje većih, a da je pri tome koncept inspiriran velikim San Franciscom - tema je o kojoj razgovaramo s Denisom Tenšekom

Za sreću je potrebna hrabrost!
Neumorni poduzetnički duh Dragana Jovanovića nagnao ga je da se oproba kao primatelj franšize trgovine DIS i modnog brenda Time out, da izgradi tržni centar i još štošta...

Prijateljstvo, posao i poslastica
Čeda Đorđević je povjerovao svom prijatelju, vlasniku tvrtke Vanilica, i od vlasnika menjačnice postao primatelj franšize za prodaju torti i kolača.

Biti "mercedes među parfemima"
Brend Nicole cosmetics internacionalno je prisutan kao franšiza - na tržištima Poljske, Litve, Hrvatske, Srbije i Crne Gore. O postignutom i planovima razgovaramo sa Alenom Fonom.

I dalje uspješni
Mira Ratković je prvo bila „kupac na veliko“ tvrtke P...S...Fashion, a zatim postala njihov primatelj franšize.

Oruđe protiv recesije
O prvom Sajmu franšiznog poslovanja u Ljubljani razgovaramo sa Nives Bartolić, menadžerom projekta.

Rasterećenje?
Nedavno su u Srbji ukinuti brojni nameti za zanatlije i poduzetnike, pored ostalih i na inicijativu Unije poslodavaca Srbije. Na tu temu pričamo sa Dušanom Korunoskim, generalnim sekretarom Unije.

Moja radnja
U Srbiji sve više trgovaca počinje širiti mrežu kroz franšize ili partnerske radnje. Biljana Mašić, rukovodilac projekta "Moja radnja", govori o prednostima za trgovce koji postanu partneri Metro.

Rad, rad i samo rad
Sava Mihajlović i njegova supruga Dragana vlasnici su prve franšize u svijetu osiguranja u Srbiji.

Klima sve bolja
Reputacija Ljiljane Kukec u području franšiznog poslovanja je više nego zavidna - njeno ime bi se, zapravo, moglo koristiti kao sinonim za tu vrstu poslovanja u Hrvatskoj.

Dobitna kombinacija
Tvrtka BJN vlasnik je nekoliko master franšiza, a uskoro će razviti i vlastitu. Bojan Mitić, direktor ove tvrtke, govori o strasti prema franšizama.

Ozbiljan pristup
Sredinom prosinca u Beogradu će biti održan Rakia fest, a kako je nedavno sa radom počeo i prvi franšizni Rakia bar "preko bare" - vrijeme je za razgovor s Brankom Nešićem, tvorcem koncepta.

Spoj tradicije i inovacije
Holiday Inn je nedavno proslavio pet godina poslovanja u Beogradu. Thomas Pavlović, generalni direktor beogradskog hotela, kaže da uspjeh duguju prije svega zaposlenicima.

S našima u svet
Slađana Pantović, glavni dizajner i vlasnik čačanske kompanije P. ... S. ... Fashion, otkriva na koji način biraju partnere za franšizni sustav.

Mnogo problema, ali ima rešenja
Kada se u Srbiji povede priča o franšizingu, najčešće se spominje ime Marice Vidanović. Marica Vidanović je rukovoditelj Centra za franšizing pri Privrednoj komori Srbije i članica Upravnog odbora Srpske udruge za razvoj franšizinga (SURF).

Spremite se, birajte mudro
O tome kako se što bolje pripremiti za razgovor s davateljem franšize koju razmatrate kao interesantnu, poručuje Arkadius Slodkovski, direktor PROFIT system-a