KiDS Escape Room

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

KiDS Escape Room je hrvatski brend, koji je nastao 2019. godine, sa prvom poslovnicom u Rijeci, kao spoj dva segmenta: edukacija i zabava. Usluge brenda namjenjene su djeci u dobi od 7 do 13 godina, a glavna niša brenda i generator zarade su proslave rođendana.

Koncept se bazira na inovativnoj igri u tematskim sobama, nalik escape room igrama za odrasle, no sa naglaskom na: timski rad, edukaciju, razvijanje kreativnosti i mašte te potpuno interaktivnu igru koja potiče sudjelovanje svih članova tima. Igre u tematskim sobama osmišljene su od strane stručnih osoba, te su u potpunosti prilagođene dječjoj dobi pružajući im nezaboravno i posebno iskustvo. 

Koje su posebnosti KiDS Escape Room franšize?

  • prepozatljiv KiDS Escape Room brend
  • kvaliteta, inovativnost i posebnost usluge
  • minimalna konkurencija
  • investiranje u brzo rastuću dječju i obiteljsku entertainment industriju
  • niska početna ulaganja te brz povrat investicije (unutar prve godine rada)
  • osigurana podrška i motivacija prije i nakon otvaranja
  • vremenska investicija franšizera: od 10 do 20 sati tjedno

Kako zarađujemo?

  • proslave rođendana
  • igre u tematskim sobama
  • team building
  • posjeti škola
  • obiteljske igre (vrlo atraktivno za objekt na turističkoj lokaciji, koji onda može poslovati i u manjem prostoru, samo sa tematskim sobama i bez party room-a, javiti se za posebnu ponudu)

Broj vlastitih poslovnica

1 (Rijeka, Zadar)

Broj franšiznih poslovnica

3 Hrvatska (Pula, Split, Slavonski Brod)
1 Srbija (Niš)

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

Što sve primatelj franšize dobiva kupnjom KiDS Escape Room franšize:

  • pravo na KiDS Escape Room brend
  • detaljan operativni priručnik  (kompletan know-how)
  • scenarije tematskih soba
  • vizualni identitet
  • dio na web stranici i mail adresu
  • trening osoblja
  • verifikaciju lokacije
  • podršku pri opremanju lokacije i tematskih soba
  • izradu custom eksponata
  • marketinšku podršku i marketing plan
  • savjetovanje i podršku tijekom poslovanja
  • motivaciju za ostvarenje ciljeva.

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Ulazna franšizna naknada: 10 000 € 
  • Royalty fee: 6%
  • Početna investicija: ovisno o veličini i stanju prostora, od 13 000€ pa naviše (plus ulazna franšizna naknada)

Osnovni zahtjevi sustava

Lokacija i prostor:

Za KiDS Escape Room centar:

  • gradovi sa više od 45.000 stanovnika
  • potreban je prostor veličine od 80 do 300 m2 (lobby, party room, 1-4 tematske sobe, sanitarni čvor), u neposrednoj blizini parkirališta i kafića

Za KiDS Escape Room poslovnicu u turističkom mjestu:

  • veliki protok turista sa naglaskom na obiteljske destinacije
  • potreban je prostor od 50 m2 (lobby, tematska soba, sanitarni čvor)

Tko sve može postati KiDS Escape Room franšizer?

  • osoba koja želi biti unutar industrije za djecu
  • osoba poduzetničkog duha
  • osoba koja poznaje gradske lokacije pogodne za otvaranje KiDS Escape Room objekta
  • osoba koja je financijski stabilna te ima sredstva potrebna za ulaganje

Prethodno radno iskustvo u industriji nije potrebno, primatelj franšize će uz početni trening te operativni priručnik biti sposoban potpuno samostalno voditi KiDS Escape Room objekt.

  • Netko tko je ambiciozan, želi raditi za sebe, stvarati i zarađivati a pri tome imati puno slobode.

Informacije o davatelju franšize

KIDS ESCAPE obrt za usluge poslovnog savjetovanja

Bok 44a, Rijeka

+385 91 5668 849

fransiza@kidsescape.hr

kidsescape.hr

Kontakt osoba za kandidate

Nikolina Mužić

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno KiDS Escape Room.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Preko franšize u svijet gaminga /22.03.2021

Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.

Profesionalna usluga na mreži /26.11.2020

Online platforma Qjob pomaže u povezivanju raznih tvrtki i pružatelja usluga s potencijalnim klijentima. Tvrtka namjerava razviti posao i u Hrvatskoj. Tko može dobiti licencu?

Sport i biznis /28.10.2020

Malo je tvrtki koje su specijalizirane za izgradnju i rekonstrukciju sportskih terena, a još je manje onih koje uz to daju franšizu. Tvrtka Inteko, osim što je jedna od najuglednijih na ovom polju, planira razviti mrežu franšiznih partnera i tako odgovoriti na sve veću potražnju za sportskim podlogama.

Praonica rublja kao siguran biznis /27.07.2020

LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.

Kastav na franšiznoj mapi praonica /31.01.2020

Nova franšizna jedinica samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge otvorena je u Kastavu nadomak Rijeke.

„Magija“ se radom stvara /21.11.2019

Carwiz, hrvatski franšizni rent-a-car sustav, nastavlja širenje mreže na nekoliko kontinenata. Otkrili su nam kako je uređen franšizni sustav te što je potrebno ako krećete „u pohod“ na tržišta svijeta.

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.