Praonica rublja kao siguran biznis
Zbog promjene brzine života, praonice rublja postale su poželjna opcija za održavanje higijene garderobe. A pogotovo danas, u vrijeme kada se svijet suočava s najvećom pandemijom u posljednjem stoljeću. Davatelj franšize praonica rublja LG Laundry Lounge uputio je, stoga, svojim franšiznim partnerima i nekoliko savjeta, kojih bi se, zapravo, svaki vlasnik praonice trebao pridržavati.
– Redovito dezinficirajte površine s kojima dolazite u kontakt i potičite fizičko rastojanje među ljudima u praonici – poručuje Mario Martinek, vlasnik tvrtke „Bijeli svijet“ (Bright World) koja je i zadužena za širenje LG franšize u zemljama Centralne i Istočne Europe. – Također, redovito koristite higijenske programe kao što su Wave force i Auto tub clean, zato jer oni održavaju LG profesionalne perilice sigurnima kad se radi o higijeni. Savjetujte svoje klijente da nastave prati rublje. I možda najvažnija stvar u cijeloj priči – ne paničarite. Samo držite svoju Laundry Lounge praonicu čistom i sigurnom – savjetuje Mario Martinek.
LG Laundry Lounge je koncept prepoznatljiv i specifičan po tome što je svoje praonice uredio tako da budu i mjesto za okupljanje i društveni život – uz televiziju, internet, dječiji kutak, aparat za kavu. U vrijeme pandemije, održavanje fizičke distance jeste imperativ, ali to, kako kaže davatelj ove franšize, ne treba odvratiti ljude od korištenja njihovih usluga. – Redovito pranje i sušenje rublja će pomoći odagnati viruse i bakterije s rublja. Klijente, stoga, treba podsjetiti na temperaturu pranja – što je voda toplija, to su veće šanse da će rublje biti higijenski ispravno. Ne zaboravite sušilicu – ona je odličan saveznik u borbi protiv virusa i bakterija upravo zbog topline koju generira – objašnjava Martinek.
Brendirana praonica s najvišim higijenskim standardima
Oni koji bi pokrenuli ovu franšizu trebaju znati da LG Laundry Lounge dolazi, praktički, kao koncept „ključ u ruke“. Prostor se uređuje po uputama davatelja franšize, dolazi s kompletnom opremom, a dobivaju se i gotovi marketinški materijali te primatelj ne mora brinuti oko dizajna, kreiranja marketinških poruka i kampanja.
– Jedino što se očekuje od primatelja je da te marketinške poruke i materijale dijeli na društvenim mrežama i organizira otvaranje svoje praonice. Vođenje samoposlužne praonice ostavlja na raspolaganju dosta vremena te se primatelj može koncentrirati na higijenu i kako svoju Laundry Lounge praonicu održati sigurnom za njene korisnike – dodaje Martinek.
Od New Yorka do Europe
Koncept Laundry Lounge osmislila je korporacija LG Electronics. Prva praonica rublja pod ovim brendom otvorena je u New Yorku 2012. godine, a tri godine kasnije, koncept se našao i na drugoj strani oceana. Tvrtka „Bijeli svijet“ (Bright World) postala je, naime, primatelj master franšize za Jadransku regiju i otvorila prvu franšiznu jedinicu u Zagrebu. Uslijedilo je otvaranje LG praonice u Zadru, nakon čega je „Bijeli svijet“ imenovan za „mastera“ za zemlje Centralne i Istočne Europe, čime je i preuzeo zaduženje širiti koncept i davati LG franšizu na tom području. – Odluka je donesena nakon što smo uspješno pokrenuli poslovanje u Hrvatskoj. Ali i zbog toga što smo bili vrlo aktivni, organizirali smo nekoliko edukativnih seminara za ljude zainteresirane za pokretanje ovog posla. S takvim znanjem i iskustvom bili smo spremni preuzeti razvoj franšizne mreže u regiji CEE, naročito što se radi o vrlo sličnim tržištima – objašnjava Mario Martinek.
Nakon toga, dvije Laundry Lounge praonice otvorene su u Podgorici te jedna u Beogradu. „Bijeli svijet“ je također pomogao u otvaranju Laundry Lounge praonica u Crikvenici i Kastvu, a uskoro će, kako najavljuju u ovoj tvrtki, biti otvorene i franšizne poslovnice u Ljubljani, Skoplju i Pragu.
Prednost i za primatelje i za klijente
Vođenje samoposlužne Laundry Lounge praonice, prema riječima Martineka, ostavlja mnogo vremena na raspolaganju te ovo može biti i dodatni posao. Primatelj, pritom, ne plaća nikakvu franšiznu ulaznu ili redovitu naknadu, jer je njihova cijena uključena u troškove strojeva. Troškovi u vezi s zaposlenicima su minimalni, budući da je potrebna tek jedna osoba koja bi brinula o održavanju i higijeni. Osim toga, radi se samo s gotovinom i nema čekanja na naplatu potraživanja.
– LG je nastojao stvoriti i jedinstveno korisničko iskustvo, odnosno, da Laundry Lounge praonice budu ugodno mjesto za druženje, gdje se može koristiti internet, popiti kava... Na taj način, odlazak u praonice nije gubitak vremena, nego dobro iskorišteno slobodno vrijeme, što povećava šansu da će se ljudi u praonicu vratiti. To je još jedna prednost na koju mogu računati naši budući primatelji franšize – kaže Mario Martinek.
pročitajte članke
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova regiona i što je potrebno za uzimanje franšize?
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Najčitanije
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Popularno na forumu
Pametno ulaganje u koncept budućnosti
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Snažno u franšizni razvoj
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM VLADO MARTEL LOAN AGENCY, DANAS SAM JAKO SRETAN I...