Praonica rublja kao siguran biznis

Moja sigurna praonica / U vrijeme pandemije, higijenski standardi praonica rublja LG Laundry Lounge su „čista prednost“
Ponedjeljak
27.07.2020
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
 

Zbog promjene brzine života, praonice rublja postale su poželjna opcija za održavanje higijene garderobe. A pogotovo danas, u vrijeme kada se svijet suočava s najvećom pandemijom u posljednjem stoljeću. Davatelj franšize praonica rublja LG Laundry Lounge uputio je, stoga, svojim franšiznim partnerima i nekoliko savjeta, kojih bi se, zapravo, svaki vlasnik praonice trebao pridržavati.

Redovito dezinficirajte površine s kojima dolazite u kontakt i potičite fizičko rastojanje među ljudima u praonici – poručuje Mario Martinek, vlasnik tvrtke „Bijeli svijet“ (Bright World) koja je i zadužena za širenje LG franšize u zemljama Centralne i Istočne Europe. – Također, redovito koristite higijenske programe kao što su Wave force i Auto tub clean, zato jer oni održavaju LG profesionalne perilice sigurnima kad se radi o higijeni. Savjetujte svoje klijente da nastave prati rublje. I možda najvažnija stvar u cijeloj priči – ne paničarite. Samo držite svoju Laundry Lounge praonicu čistom i sigurnom – savjetuje Mario Martinek. 

LG Laundry Lounge je koncept prepoznatljiv i specifičan po tome što je svoje praonice uredio tako da budu i mjesto za okupljanje i društveni život – uz televiziju, internet, dječiji kutak, aparat za kavu. U vrijeme pandemije, održavanje fizičke distance jeste imperativ, ali to, kako kaže davatelj ove franšize, ne treba odvratiti ljude od korištenja njihovih usluga. – Redovito pranje i sušenje rublja će pomoći odagnati viruse i bakterije s rublja. Klijente, stoga, treba podsjetiti na temperaturu pranja – što je voda toplija, to su veće šanse da će rublje biti higijenski ispravno. Ne zaboravite sušilicu – ona je odličan saveznik u borbi protiv virusa i bakterija upravo zbog topline koju generira – objašnjava Martinek.

Brendirana praonica s najvišim higijenskim standardima

Oni koji bi pokrenuli ovu franšizu trebaju znati da LG Laundry Lounge dolazi, praktički, kao koncept „ključ u ruke“. Prostor se uređuje po uputama davatelja franšize, dolazi s kompletnom opremom, a dobivaju se i gotovi marketinški materijali te primatelj ne mora brinuti oko dizajna, kreiranja marketinških poruka i kampanja. 

– Jedino što se očekuje od primatelja je da te marketinške poruke i materijale dijeli na društvenim mrežama i organizira otvaranje svoje praonice. Vođenje samoposlužne praonice ostavlja na raspolaganju dosta vremena te se primatelj može koncentrirati na higijenu i kako svoju Laundry Lounge praonicu održati sigurnom za njene korisnike – dodaje Martinek.

Od New Yorka do Europe

Koncept Laundry Lounge osmislila je korporacija LG Electronics. Prva praonica rublja pod ovim brendom otvorena je u New Yorku 2012. godine, a tri godine kasnije, koncept se našao i na drugoj strani oceana. Tvrtka „Bijeli svijet“ (Bright World) postala je, naime, primatelj master franšize za Jadransku regiju i otvorila prvu franšiznu jedinicu u Zagrebu. Uslijedilo je otvaranje LG praonice u Zadru, nakon čega je „Bijeli svijet“ imenovan za „mastera“ za zemlje Centralne i Istočne Europe, čime je i preuzeo zaduženje širiti koncept i davati LG franšizu na tom području. – Odluka je donesena nakon što smo uspješno pokrenuli poslovanje u Hrvatskoj. Ali i zbog toga što smo bili vrlo aktivni, organizirali smo nekoliko edukativnih seminara za ljude zainteresirane za pokretanje ovog posla. S takvim znanjem i iskustvom bili smo spremni preuzeti razvoj franšizne mreže u regiji CEE, naročito što se radi o vrlo sličnim tržištima – objašnjava Mario Martinek.

Nakon toga, dvije Laundry Lounge praonice otvorene su u Podgorici te jedna u Beogradu. „Bijeli svijet“ je također pomogao u otvaranju Laundry Lounge praonica u Crikvenici i Kastvu, a uskoro će, kako najavljuju u ovoj tvrtki, biti otvorene i franšizne poslovnice u Ljubljani, Skoplju i Pragu.

Prednost i za primatelje i za klijente

Vođenje samoposlužne Laundry Lounge praonice, prema riječima Martineka, ostavlja mnogo vremena na raspolaganju te ovo može biti i dodatni posao. Primatelj, pritom, ne plaća nikakvu franšiznu ulaznu ili redovitu naknadu, jer je njihova cijena uključena u troškove strojeva. Troškovi u vezi s zaposlenicima su minimalni, budući da je potrebna tek jedna osoba koja bi brinula o održavanju i higijeni. Osim toga, radi se samo s gotovinom i nema čekanja na naplatu potraživanja.

LG je nastojao stvoriti i jedinstveno korisničko iskustvo, odnosno, da Laundry Lounge praonice budu ugodno mjesto za druženje, gdje se može koristiti internet, popiti kava... Na taj način, odlazak u praonice nije gubitak vremena, nego dobro iskorišteno slobodno vrijeme, što povećava šansu da će se ljudi u praonicu vratiti. To je još jedna prednost na koju mogu računati naši budući primatelji franšize – kaže Mario Martinek.


Biznis bez po muke / Za pokretanje LG praonice rublja nisu potrebne velike investicije. Primatelju franšize ostaje i mnogo vremena na raspolaganju te ovo može biti i dodatni posao.