MR.RAZOR

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

NAJBITNIJA činjenica je da radimo sa LJUBAVLJU i da je SVE nastalo IZRIČITO iz LJUBAVI PREMA BARBERINGU.
DANAS, TRŽIŠTE BRIJAČNICA U SVIJETU RASTE IZ GODINE U GODINU I BILJEŽI KONSTANTAN RAST.

Potražnja za uslugama u muškim salonima sve je veća, što potvrđuje rast broja brijačnica u Europi i SAD-u. 
MR. RAZOR Barbershop je premium brijačnica modernog doba. Zamišljena je kao spoj tradicionalne  brijačnice u kojoj možete dobiti klasično šišanje i brijanje te one suvremene, koja slijedi sve svjetske trendove.

Naša je misija pružiti našim klijentima vrhunsku uslugu i ugodno iskustvo. Za vrhunsku uslugu zaslužne su brojne edukacije i stečeno iskustvo u poznatim salonima diljem svijeta; od Milana, preko Londona do New Yorka. Ugodno iskustvo osigurat će odlična atmosfera, jedinstveno uređen interijer, posvećeno osoblje, a tu je ponuda vrhunskog whiskey-a ili craft piva. Naš brand poznat je po vrhunskim uslugama koje uključuju šišanje, brijanje, feniranje, pranje kose, stiliziranje, a ističu nas posebne tehnike rada s vatrom, voskom i koncem te unikatno šišanje GEOMETRIJSKOM TEHNIKOM. Svaki klijent izlazi SAVRSENOG profila. U našoj brijačnici koriste se preparati za styling najboljih proizvođača, a neke od njih u brijačnici možete i kupiti.

BREND MR.RAZOR JEDNOSTAVNO MORATE IMATI.

Broj vlastitih poslovnica

2 u Hrvatskoj

Broj franšiznih poslovnica

-

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

Biti dio MR. RAZOR tima znači dobiti svu potrebnu dodatnu edukaciju vas, kao i vašeg osoblja: od šišanja i brijanja do vođenja brijačnice. Osim usvajanja znanja i vještina o upravljanju, naučiti ćete i komunikacijske vještine te osnove prodaje i marketinga. Cilj nam je kvalitetna, standardizirana usluga pružena od strane educiranih radnika s vrhunskim profesionalnim alatima, personalizirana usluga i obiteljska atmosfera te savjetovanje i edukacija korisnika.
Dvotjedna obavezna edukacija održava se dijelom u našem prostoru, a zatim u vašem prostoru. U svakom trenutku, imat ćete na raspolaganju savjete i stručnu pomoć.

Franšizom Mr.Razor dobivate:

  • Prava na brand
  • Brand book
  • Verifikaciju lokacije
  • Edukaciju osoblja
  • Pomoć i savjetovanje tijekom otvaranja
  • Knjigu standarda arhitekture
  • Logističku podršku
  • Marketinšku podršku i promociju
  • Podršku tijekom poslovanja
  • Povezivanje s proizvođačima proizvoda za stiliziranje kose i brade

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Od 27.800 – 58.000 EUR ukupno, ovisno o odabranom formatu
  • U navedeni iznos uključen Initial franchisee fee, opremanje, prvo punjenje robom...
  • Royalty (redovna franšizna naknada): 10%
  • Marketing naknada: 1-3%, ovisno o formatu

Osnovni zahtjevi sustava

  • Prethodno iskustvo: upravljanje, prodaja i slično.
  • Kandidat je energični poduzetnik, karizmatičan, ima iskustva upravljanja ili prodaje, ima viziju i želju donijeti novi koncept na tržište koje poznaje, voditi i razvijati uspješan brand. Iskustvo u području šišanja i brijanja je poželjno, ali nije obavezno. Obavezan je dobar lokalni networking i poznavanje lokalne sredine.
  • Potreban je prostor veličine minimalno 20 m2, maksimalno 60 m2, a idealno 35 m2

Informacije o davatelju franšize

Mišković Company J.d.o.o.

Dr. Franje Tuđmana 38, Zadar

+385 95 502 1324

mr.razor.barbershop@gmail.com

mrrazor-barbershop.com

Kontakt osoba za kandidate

Ivan Mišković

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno MR.RAZOR.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Šansa u čudesnom svijetu muzeja /29.04.2021

Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.

Preko franšize u svijet gaminga /22.03.2021

Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.

Profesionalna usluga na mreži /26.11.2020

Online platforma Qjob pomaže u povezivanju raznih tvrtki i pružatelja usluga s potencijalnim klijentima. Tvrtka namjerava razviti posao i u Hrvatskoj. Tko može dobiti licencu?

Sport i biznis /28.10.2020

Malo je tvrtki koje su specijalizirane za izgradnju i rekonstrukciju sportskih terena, a još je manje onih koje uz to daju franšizu. Tvrtka Inteko, osim što je jedna od najuglednijih na ovom polju, planira razviti mrežu franšiznih partnera i tako odgovoriti na sve veću potražnju za sportskim podlogama.

Praonica rublja kao siguran biznis /27.07.2020

LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.

Kastav na franšiznoj mapi praonica /31.01.2020

Nova franšizna jedinica samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge otvorena je u Kastavu nadomak Rijeke.

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.