Prilika se smiješi poduzetnima
Za nešto više od godinu dana mađarska tvrtka Smile Partner razvila je mrežu sa više od pedeset uslužnih jedinica za izbjeljivanje zubi – Smilepoint. Kako kažu, bio je to samo prvi korak u ekspanziji, budući da tvrtka planira proširiti posao i na susjedna tržišta – Hrvatsku, Srbiju i Sloveniju. Kakvo je stanje na matičnom tržištu, kakvi su daljnji planovi razvoja i što očekuju od svojih primatelja franšize, reći će nam direktorica prodaje Edina Sebők.
Kada je nastao Smilepoint? Kada ste počeli davati franšize u Mađarskoj?
Smilepoint, kao brand salona za izbjeljivanje zubi, nastao je 2013. odmah po osnivanju tvrtke Smile Partner. Vrlo smo brzo počeli i davati franšize, jer smo već imali 18 partnera koji su kupovali naše proizvode. Shvatili smo, zapravo, da postoji iznimno velika potražnja za ovom vrstom tretmana na tržištu. Trenutno, imamo više od 50 franšiznih jedinica u Mađarskoj.
Kakvo je stanje u segmentu izbjeljivanja zubi u Mađarskoj? Što su aktualni trendovi?
Postoji nekoliko opcija – ljudi ili sami kupuju proizvode za izbjeljivanje zubi, posjećuju kozmetičke salone koji pružaju ovu uslugu ili odlaze kod stomatologa. Naravno, cijena, kvaliteta i učinkovitost razlikuju se od koncepta do koncepta. Kada je prvi Smilepoint salon otvorio vrata, možemo reći da je postojala osnovna niša za ovu vrstu usluge. Najnoviji trend jest u težnji za zdravim, prirodnijim i manje agresivnim tretmanima izbjeljivanja. Naravno da većina potrošača želi siguran tretman, a preko interneta i drugih marketinških kanala, danas svatko može pronaći koncept koji upravo to nudi!
Smilepoint je vrlo brzo dobio i franšizne poslovnice u inozemstvu. Gdje su otvoreni prvi saloni i kakav cilj imate na inozemnim tržištima?
U današnjem svijetu, a posebno u svijetu poduzetnika, sve se odvija mnogo bržim tempom. U ovom trenutku, prisutni smo u Danskoj, Slovačkoj, Češkoj i Rumunjskoj. Cilj je da na svakom od tržišta pronađemo adekvatne partnere koji će znati predstaviti koncept, između ostalog, i tako što će raditi na podizanju svijesti o prevenciji i neophodnosti oralne higijene.
Zainteresirani ste pronaći primatelje master franšize u Hrvatskoj, te Srbiji i Sloveniji. Što se očekuje od potencijalnih partnera?
Ne postoje nikakvi stogi zahtjevi, uklesani u kamen, jer, prije svega, vjerujemo u rad i suradnju. Naravno, primatelj master franšize treba imati određenu količinu kapitala da bi uopće mogli pričati o partnerstvu, ali, primjerice, imali smo partnera koji je postupno, korak po korak, postao primatelj master franšize. Uložio je mnogo manje kapitala, ali dosta rada. U idealnome slučaju, primatelj master franšize treba imati dovoljno financija, široku mrežu kontakata, marketinške vještine, treba poznavati lokalno tržište. Naravno da se to skoro nikad ne događa u stvarnosti, ali naš tim uživa u izazovima.
pročitajte članke
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Najčitanije
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Kupaca s intolerancijom na gluten te alergijama na hranu nema mnogo, ali se svakako ne mogu ignorirati. Oni će uvijek kupovati posebno primpremljenu hranu jer – ne mogu drukčije. Małgorzata Dąbrowska, poduzetnica iz Varšave, vidjela je u tome dobru poslovnu priliku te otvorila prvu certificiranu bezglutensku pekaru u Poljskoj.
Saloni ljepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Uz DepilConcept smo uspjeli biti drukčiji, kaže Mariusz Włoczkowski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj