Prilika se smiješi poduzetnima
Za nešto više od godinu dana mađarska tvrtka Smile Partner razvila je mrežu sa više od pedeset uslužnih jedinica za izbjeljivanje zubi – Smilepoint. Kako kažu, bio je to samo prvi korak u ekspanziji, budući da tvrtka planira proširiti posao i na susjedna tržišta – Hrvatsku, Srbiju i Sloveniju. Kakvo je stanje na matičnom tržištu, kakvi su daljnji planovi razvoja i što očekuju od svojih primatelja franšize, reći će nam direktorica prodaje Edina Sebők.
Kada je nastao Smilepoint? Kada ste počeli davati franšize u Mađarskoj?
Smilepoint, kao brand salona za izbjeljivanje zubi, nastao je 2013. odmah po osnivanju tvrtke Smile Partner. Vrlo smo brzo počeli i davati franšize, jer smo već imali 18 partnera koji su kupovali naše proizvode. Shvatili smo, zapravo, da postoji iznimno velika potražnja za ovom vrstom tretmana na tržištu. Trenutno, imamo više od 50 franšiznih jedinica u Mađarskoj.
Kakvo je stanje u segmentu izbjeljivanja zubi u Mađarskoj? Što su aktualni trendovi?
Postoji nekoliko opcija – ljudi ili sami kupuju proizvode za izbjeljivanje zubi, posjećuju kozmetičke salone koji pružaju ovu uslugu ili odlaze kod stomatologa. Naravno, cijena, kvaliteta i učinkovitost razlikuju se od koncepta do koncepta. Kada je prvi Smilepoint salon otvorio vrata, možemo reći da je postojala osnovna niša za ovu vrstu usluge. Najnoviji trend jest u težnji za zdravim, prirodnijim i manje agresivnim tretmanima izbjeljivanja. Naravno da većina potrošača želi siguran tretman, a preko interneta i drugih marketinških kanala, danas svatko može pronaći koncept koji upravo to nudi!
Smilepoint je vrlo brzo dobio i franšizne poslovnice u inozemstvu. Gdje su otvoreni prvi saloni i kakav cilj imate na inozemnim tržištima?
U današnjem svijetu, a posebno u svijetu poduzetnika, sve se odvija mnogo bržim tempom. U ovom trenutku, prisutni smo u Danskoj, Slovačkoj, Češkoj i Rumunjskoj. Cilj je da na svakom od tržišta pronađemo adekvatne partnere koji će znati predstaviti koncept, između ostalog, i tako što će raditi na podizanju svijesti o prevenciji i neophodnosti oralne higijene.
Zainteresirani ste pronaći primatelje master franšize u Hrvatskoj, te Srbiji i Sloveniji. Što se očekuje od potencijalnih partnera?
Ne postoje nikakvi stogi zahtjevi, uklesani u kamen, jer, prije svega, vjerujemo u rad i suradnju. Naravno, primatelj master franšize treba imati određenu količinu kapitala da bi uopće mogli pričati o partnerstvu, ali, primjerice, imali smo partnera koji je postupno, korak po korak, postao primatelj master franšize. Uložio je mnogo manje kapitala, ali dosta rada. U idealnome slučaju, primatelj master franšize treba imati dovoljno financija, široku mrežu kontakata, marketinške vještine, treba poznavati lokalno tržište. Naravno da se to skoro nikad ne događa u stvarnosti, ali naš tim uživa u izazovima.
pročitajte članke
Dok kilogrami nestaju, zarada raste
/18.11.2019
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Najčitanije
Krilca za uspešan biznis
/10.03.2025
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker
Primatelj master franšize Mobile Outfittersa, koncepta za zaštitu i stiliziranje mobitela, prepustiće novim partnerima svoje dobro razrađene podružnice u Srbiji. Ujedno, „master“ najavljuje i širenje u Hrvatskoj.