I Tuzla na Helen Doron karti
Senka Kreso Hasanović prvi se put susrela s metodom Helen Doron kada je njena nećakinja Ajša pohađala tu školu engleskog jezika u Sarajevu. – Oduševili smo se radom škole i cijelokupnom metodom rada s djecom, te smo se počeli više informirati o franšizi – kaže Kreso Hasanović.
Na odluku o uizmanju Helen Doron franšize mnogo je utjecala i činjenica da je ovaj mladi bračni par okrenut kulturi i obrazovanju.
– Kultura i obrazovanje moraju biti temelj svakog društva – ističe Senka Kreso Hasanović.
Ovakav stav ne čudi. Naime, prije nego što su postali primatelji franšize studirali su književnost i teatrologiju. Senka Kreso Hasanović je magistra teatrolog, a zvanje je stekla na Masarikovom sveučilištu u Brnu (Češka), dok je Jasmin Hasanović magistar komparativne književnosti i bibliotekarstva Sveučilišta u Sarajevu. – Mi smo, može se reći, doslovno iz školskih klupa uskočili u privatni posao nemajući niti kakvog prethodnog iskustva u poduzetništvu. Pored odlično uređenog franšiznog sustava, najviše nas je privukla ideja o radu s djecom –kažu Hasanovići.
Dosadašnjim poslovanjem vrlo su zadovoljni, a zahvaljujući ljubavi prema radu s djecom obveze im ne padaju teško. To što iza sebe imaju davatelja franšize te niti u jednom trenutku nisu sami, daje im, kako kažu, dodatni motiv i snagu koja ih vuče naprijed. – Ako "iza leđa" imate korporaciju i prepoznatljiv brend, jasno je da je poslovanje uvelike olakšano. Biti dio ove velike obitelji nosi posebnu draž. U svakom trenutku znate da se možete osloniti na prvog kolegu iz susjednog centra. Naravno, uspjeh ne bi bio moguć da nismo imali izuzetno jaku volju i upornost da uspijemo u poslovanju – objašnjava Senka Kreso Hasanović.
Kada je poduzetništvo u pitanju, briga, kako kažu, nikada ne manjka. Konstantno razmišljaju nekoliko koraka unaprijed. – Svjesni smo da moramo biti pripremljeni na sve i ni u što ne možemo biti sigurni, posebno što država vrlo malo olakšava, da ne kažemo otežava, poduzetnicima. Međutim, trudimo se ne razmišljati o tim stvarima. Čvrsto vjerujemo da ukoliko se posao obavlja sa stopostotnim zalaganjem i trudom, sve nedaće će se prevladati. S obzirom da smo na samom početku poslovanja, do sada nismo imali negativnih iskustava – ističe Senka Kreso Hasanović.
Helen Doron škola u Tuzli radi tek godinu dana, no, vlasnici su zadovoljni odzivom polaznika. Upite su imali i prije otvaranja jer su mnogi roditelji bili upoznati s metodom rada i jedva čekali početak nastave. – Djeca uče i roditelji su jako zadovoljni. U narednoj godini planiramo nastaviti pozitivan trend učenja. Cilj je da što veći broj Tuzlaka upozna Helen Doron metodu, a samim tim se poveća broj mališana u centru. Zadovoljni roditelji pokazali su nam da su naš način rada i jedinstvena metoda odličan recept za podučavanje engleskom jeziku. Nema razloga zašto i ove godine ne bismo s osmijehom učili i uživali s malim Tuzlacima i Tuzlankama – kaže Senka Kreso Hasanović.
pročitajte članke
„Naučna kuhinjica – nauka kroz igru“
/08.09.2025
Naučna kuhinjica spaja nauku i igru kroz eksperimente i radionice za djecu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan poslovni model širom Europe.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Najčitanije
Franšizni paket
/13.11.2012
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza, po tom pitanju, nije iznimka. Koje se to, pak, investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.