I Tuzla na Helen Doron karti

Senka Kreso Hasanović prvi se put susrela s metodom Helen Doron kada je njena nećakinja Ajša pohađala tu školu engleskog jezika u Sarajevu. – Oduševili smo se radom škole i cijelokupnom metodom rada s djecom, te smo se počeli više informirati o franšizi – kaže Kreso Hasanović.
Na odluku o uizmanju Helen Doron franšize mnogo je utjecala i činjenica da je ovaj mladi bračni par okrenut kulturi i obrazovanju.
– Kultura i obrazovanje moraju biti temelj svakog društva – ističe Senka Kreso Hasanović.
Ovakav stav ne čudi. Naime, prije nego što su postali primatelji franšize studirali su književnost i teatrologiju. Senka Kreso Hasanović je magistra teatrolog, a zvanje je stekla na Masarikovom sveučilištu u Brnu (Češka), dok je Jasmin Hasanović magistar komparativne književnosti i bibliotekarstva Sveučilišta u Sarajevu. – Mi smo, može se reći, doslovno iz školskih klupa uskočili u privatni posao nemajući niti kakvog prethodnog iskustva u poduzetništvu. Pored odlično uređenog franšiznog sustava, najviše nas je privukla ideja o radu s djecom –kažu Hasanovići.
Dosadašnjim poslovanjem vrlo su zadovoljni, a zahvaljujući ljubavi prema radu s djecom obveze im ne padaju teško. To što iza sebe imaju davatelja franšize te niti u jednom trenutku nisu sami, daje im, kako kažu, dodatni motiv i snagu koja ih vuče naprijed. – Ako "iza leđa" imate korporaciju i prepoznatljiv brend, jasno je da je poslovanje uvelike olakšano. Biti dio ove velike obitelji nosi posebnu draž. U svakom trenutku znate da se možete osloniti na prvog kolegu iz susjednog centra. Naravno, uspjeh ne bi bio moguć da nismo imali izuzetno jaku volju i upornost da uspijemo u poslovanju – objašnjava Senka Kreso Hasanović.
Kada je poduzetništvo u pitanju, briga, kako kažu, nikada ne manjka. Konstantno razmišljaju nekoliko koraka unaprijed. – Svjesni smo da moramo biti pripremljeni na sve i ni u što ne možemo biti sigurni, posebno što država vrlo malo olakšava, da ne kažemo otežava, poduzetnicima. Međutim, trudimo se ne razmišljati o tim stvarima. Čvrsto vjerujemo da ukoliko se posao obavlja sa stopostotnim zalaganjem i trudom, sve nedaće će se prevladati. S obzirom da smo na samom početku poslovanja, do sada nismo imali negativnih iskustava – ističe Senka Kreso Hasanović.
Helen Doron škola u Tuzli radi tek godinu dana, no, vlasnici su zadovoljni odzivom polaznika. Upite su imali i prije otvaranja jer su mnogi roditelji bili upoznati s metodom rada i jedva čekali početak nastave. – Djeca uče i roditelji su jako zadovoljni. U narednoj godini planiramo nastaviti pozitivan trend učenja. Cilj je da što veći broj Tuzlaka upozna Helen Doron metodu, a samim tim se poveća broj mališana u centru. Zadovoljni roditelji pokazali su nam da su naš način rada i jedinstvena metoda odličan recept za podučavanje engleskom jeziku. Nema razloga zašto i ove godine ne bismo s osmijehom učili i uživali s malim Tuzlacima i Tuzlankama – kaže Senka Kreso Hasanović.
pročitajte članke

Naučna kuhinjica spaja nauku i igru kroz eksperimente i radionice za djecu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan poslovni model širom Europe.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Najčitanije

Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.