Lakše je uz dobar sustav

Miroslav Kovačević
Miroslav Kovačević je za brand Extreme Intimo čuo još prije deset godina. Tada je bio samo njihov kupac. Ideja da s tom tvrtkom započne poslovnu suradnju rodila se, zapravo, iz osobnog zadovoljstva njihovim proizvodima. Primatelj franšize postaje 2009. Pregovori nisu dugo trajali. - Već nakon prvog sastanka s vodećim ljudima iz Extreme Intima, i nakon što sam se upoznao s vizijom i ciljevima tvrtke, započeli smo suradnju - kaže Kovačević.
Ubrzo potom je otvorena franšizna radnja u Obrenovcu. Mada, kako kaže, suradnja s Extreme Intimo predstavlja njegovu ulaznicu u sustav franšiznog poslovanja, pojam franšize mu je bio dobro poznat od ranije. - Privatnim biznisom se bavim od 2005. Koliko se razlikuju franšizni i samostalni načina poslovanja ovisi, uglavnom, o uvjetima koje nudi davatelj franšize, to jest koliko ti uvjeti otežavaju ili olakšavaju samo poslovanje - objašnjava Kovačević.
Kao dobar primjer podrške davatelja franšize Kovačević upravo navodi franšizni sustav u kojem i sam radi. - Posebno nam znači to što novčani kapital nije zarobljen u robi. Naime, franšizodavac investira u robu na početku poslovanja, preuzima rizik zaliha, a to svakome tko je na početku donosi značajno olakšanje, jer smanjuje početnu investiciju. Osim toga, tim ljudi brine o marketingu, osmišljavanju novih proizvoda, načinu izlaganja robe i nabavi. Jedna od velikih prednosti je i softversko rješenje koje nam olakšava vođenje financijskog i robnog poslovanja. A i služba tehničke podrške je vrlo učinkovita - navodi Kovačević sve prednosti koje ima kao primatelj franšize.

On kaže da je razmjena ideja i sugestija, bar kada je o njemu riječ, postala dobra praksa, što također olakšava i pomaže u poslovanju. - I davatelj i mi, kao primatelji, vrlo smo otvoreni i komunikacija je dobra. To sigurno doprinosi i našim rezultatima poslovanja. Naime, od početka suradnje, iz godine u godinu, beležim permanentni rast prodaje i radim na tome da se takav trend nastavi i u narednom periodu - kaže Kovačević.
Na pitanje da li bi eventualno uzeo još neku franšizu, kaže da je Extreme Intimo izabrao izuzetno dobar model franšiznog poslovanja, tako da bi se prije odlučio za proširenje poslovanja otvaranjem novog poslovnog objekta - s istim davateljem franšize - nego za početak suradnje s novim.
pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Najčitanije

Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Potpuni ili djelomični prekid rada uslijed pandemije koronavirusa naveo je mnoge biznise da razviju nove alate i modele poslovanja. Kako su edukativni sustavi iz ove regije odgovorili na krizu te kako su se prilagodili novim okolnostima?
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša