Obrazovanje za generacije koje dolaze
U svijetu i vremenu u kojem se tehnologija neprestano mijenja, roditelji su više nego ikad svjesni važnosti obrazovanja u poljima znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike (STEM – znanost, tehnologija, inženjerstvo, matematika). Američka obrazovna mreža Young Engineers specijalizirala se upravo za podučavanje djece u tim područjima.
Od ove godine, franšizne partnere traže i u zemljama ove regije.
Polaznici škole bila bi djeca od 4 do 15 godina, čime bi se pridružila velikoj obrazovnoj zajednici s više od 30.000 učenika i više od 200 škola koje pod brandom Young Engineers djeluju širom svijeta. Programe ove škole prepoznali su i prestižni Harvard i Komisija Europske unije.
Davatelj franšize napominje da poduzetnici koji bi bili zainteresirani za otvaranje i vođenje škole ne trebaju imati iskustva iz područja obrazovanja. Tijekom obuke koju će davatelj organizirati, budući primatelji franšize steći će sva potrebna znanja za pokretanje i razvoj ovog edukativnog koncepta. – Naš tim za poslovni razvoj sastoji se od stručnjaka za marketing, pokretanje posla, operativno poslovanje i financije. Ovaj iskusni tim vodit će vas na svakom koraku, sve dok ste primatelj franšize – poručuje davatelj franšize budućim partnerima.
Ulaganje u otvaranje poslovnice kreće se od 1,5 do 20 tisuća dolara. Konačni iznos najviše će ovisiti o veličini i opremljenosti školskih prostorija. S druge strane, svaka podružnica imat će teritorijalnu ekskluzivnost za područje koje obuhvaća približno 100.000 stanovnika, što je, prema riječima davatelja franšize, dovoljno za uspješan rad. Na temelju dugogodišnjeg iskustva, procjenjuje se da je idealna lokacija za Young Engineers područje s velikim brojem djece, odnosno, lokacije u blizini klasičnih škola ili drugih obrazovnih institucija.
Prilika i za poduzetne / Young Engineers razvio je jednostavan i direktan franšizni model za biznis iz područja obrazovanja koji se lako vodi pročitajte članke
„Naučna kuhinjica – nauka kroz igru“
/08.09.2025
Naučna kuhinjica spaja nauku i igru kroz eksperimente i radionice za djecu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan poslovni model širom Europe.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Najčitanije
My way: Subway
/11.03.2014
Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?