Budućnost je u programiranju
 
                                                                        Ne iznenađuje što se u zemljama ove regije pojavljuje sve više franšiza koje imaju veze s informacijskim tehnolgijama. Sasvim je izvjesno da će u bliskoj budućnosti većina zanimanja, zapravo, biti u izravnoj vezi s računalima. Osim toga, kodiranje postaje temeljna vještina 21. stoljeća, koju, praktički, mora znati svako dijete. I dok su djeca još uvijek i uglavnom korisnici tehnologija, mnogi su shvatili da djeca mogu biti i aktivni kreatori.
Anita Barši, dugogodišnja nastavnica matematike iz vojvođanskog gradića Sente, u potpunosti je razumjela potrebe novog doba. Od prijateljice koji živi u Budimpešti saznala je za Logiscool, školu koja je vrlo uspješna i koju djeca vole pohađati, jer se u njoj programiranje uči na zabavan način. Upravo je takav pristup privukao ovu poduzetnicu iz Sente te je kupila franšizu i školu programiranja Logiscool otvorila sredinom veljače 2018. godine.
Zanimljivo je da je njezina škola, kako kaže Anita Barši, bila „jubilarna“ – pedeseta. – Za početak, odlučila sam se za pojedinačnu franšizu, ali su pregovori oko master franšize, za čitav teritorij Srbije, u tijeku. Senta je mali grad, ali smo dobro počeli. Svaki tečaj programiranja traje 17 tjedana, koliko i semestar u školi, a do sada smo okončali tri. Kampovi za djecu i mlade, koji će im dobro doći kao korisna i zabavna djelatnost preko ljeta, organiziraju se od 1. srpnja – kaže Anita Barši, dodajući da će programiranje postati jednako važno kao i znanje stranih jezika.
Ona objašnjava da ova škola daje djeci mogućnost naučiti programiranje, ali s jednom bitnom razlikom – na zabavan način. – Djeca imaju dva sata tjekom tjedna i svaki put prave jednu igricu i lagano uče elemente programiranja. Na taj način, razvijaju algoritamsko razmišljanje, kreativnost i kako riješiti problem. Djeca su sretna što dolaze, redovito dolaze, rade u malim grupama i uvijek imamo nove učenike. Tečajevi su namijenjeni djeci od 7 do 18 godina, te grupama od šest do deset učenika. Predavači su uglavnom mladi studenti ili srednjoškolci koji prolaze našu stručnu i pedagošku obuku – kaže Anita Barši.
Od davatelja franšize iz Mađarske, kako kaže, ima veliku potporu, a posebno je značajna obrazovna platforma (Scoolcode) i programski jezik. Osim toga, dobiva jasne upute o marketingu i načinu na koji treba graditi imidž škole. Usto, svakodnevno joj poslovanje olakšavaju i detaljne smjernice iz operativnog priručnika. – Suradnja je jako dobra – ističe Anita.
Logiscool je prve škole programiranja otvorio 2014. godine u Mađarskoj. Franšizna mreža brzo i konstantno raste i sada posluje u 12 zemalja s više od 70 škola.
pročitajte članke
 „Naučna kuhinjica – nauka kroz igru“
                                                /08.09.2025
                                             
                                                „Naučna kuhinjica – nauka kroz igru“
                                                /08.09.2025
                                            
                                            Naučna kuhinjica spaja nauku i igru kroz eksperimente i radionice za djecu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan poslovni model širom Europe.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Najčitanije
 My way: Subway
                                                /11.03.2014
                                             
                                                My way: Subway
                                                /11.03.2014
                                            
                                            Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova regiona i što je potrebno za uzimanje franšize?
Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
 
                 
  
  
  
 