Budućnost je u programiranju

Ne iznenađuje što se u zemljama ove regije pojavljuje sve više franšiza koje imaju veze s informacijskim tehnolgijama. Sasvim je izvjesno da će u bliskoj budućnosti većina zanimanja, zapravo, biti u izravnoj vezi s računalima. Osim toga, kodiranje postaje temeljna vještina 21. stoljeća, koju, praktički, mora znati svako dijete. I dok su djeca još uvijek i uglavnom korisnici tehnologija, mnogi su shvatili da djeca mogu biti i aktivni kreatori.
Anita Barši, dugogodišnja nastavnica matematike iz vojvođanskog gradića Sente, u potpunosti je razumjela potrebe novog doba. Od prijateljice koji živi u Budimpešti saznala je za Logiscool, školu koja je vrlo uspješna i koju djeca vole pohađati, jer se u njoj programiranje uči na zabavan način. Upravo je takav pristup privukao ovu poduzetnicu iz Sente te je kupila franšizu i školu programiranja Logiscool otvorila sredinom veljače 2018. godine.
Zanimljivo je da je njezina škola, kako kaže Anita Barši, bila „jubilarna“ – pedeseta. – Za početak, odlučila sam se za pojedinačnu franšizu, ali su pregovori oko master franšize, za čitav teritorij Srbije, u tijeku. Senta je mali grad, ali smo dobro počeli. Svaki tečaj programiranja traje 17 tjedana, koliko i semestar u školi, a do sada smo okončali tri. Kampovi za djecu i mlade, koji će im dobro doći kao korisna i zabavna djelatnost preko ljeta, organiziraju se od 1. srpnja – kaže Anita Barši, dodajući da će programiranje postati jednako važno kao i znanje stranih jezika.
Ona objašnjava da ova škola daje djeci mogućnost naučiti programiranje, ali s jednom bitnom razlikom – na zabavan način. – Djeca imaju dva sata tjekom tjedna i svaki put prave jednu igricu i lagano uče elemente programiranja. Na taj način, razvijaju algoritamsko razmišljanje, kreativnost i kako riješiti problem. Djeca su sretna što dolaze, redovito dolaze, rade u malim grupama i uvijek imamo nove učenike. Tečajevi su namijenjeni djeci od 7 do 18 godina, te grupama od šest do deset učenika. Predavači su uglavnom mladi studenti ili srednjoškolci koji prolaze našu stručnu i pedagošku obuku – kaže Anita Barši.
Od davatelja franšize iz Mađarske, kako kaže, ima veliku potporu, a posebno je značajna obrazovna platforma (Scoolcode) i programski jezik. Osim toga, dobiva jasne upute o marketingu i načinu na koji treba graditi imidž škole. Usto, svakodnevno joj poslovanje olakšavaju i detaljne smjernice iz operativnog priručnika. – Suradnja je jako dobra – ističe Anita.
Logiscool je prve škole programiranja otvorio 2014. godine u Mađarskoj. Franšizna mreža brzo i konstantno raste i sada posluje u 12 zemalja s više od 70 škola.
pročitajte članke

Naučna kuhinjica spaja nauku i igru kroz eksperimente i radionice za djecu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan poslovni model širom Europe.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Najčitanije

Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.